07.10.2018 - Eernegem - 3e VTT CT 'T Verschil

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
coastrider
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 15:23

07.10.2018 - Eernegem - 3e VTT CT 'T Verschil

Bericht door coastrider »

Hello bikers,

Het Cycling Team 't Verschil nodigt jullie allemaal uit op onze 3e VTT CT 't Verschil in Eernegem.

Na twee heel geslaagde versies bieden we jullie terug een parcours aanbieden om van te smullen!

Jullie kunnen kiezen uit 2 verschillende afstanden: 35 - 53 km
Kids kunnen dit jaar ook terug deelnemen aan onze kidstour van ongeveer 18km

Dwars doorheen bospaden en velden, licht heuvelachtig parcours.
Tal van mooie privéstukken!
Uniek: ons technisch parcours op het voormalig cyclocrossparcours van Eernegem!

We voorzien: bewaakte fietsparking - warme douches - depannage - verzorgde bevoorrading
koffie bij de start aan 1€ - bikewash - aangename après bike

Gratis pakje friet bij aankomst!

Fotograaf op het parcours met nadien de mogelijkheid om die gratis te downloaden van onze facebookpagina :-)

https://www.facebook.com/VTTCyclingTeamTVerschil/" onclick="window.open(this.href);return false;
coastrider
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 15:23

Re: 07.10.18-Eernegem-3e VTT CT 'T Verschil

Bericht door coastrider »

Op onze facebook-pagina kunnen jullie een filmpje bekijken met een impressie van ons parcours. Zeker doen zou ik zeggen!!

Je kan daar ook extra beeldmateriaal en info over onze rit bekijken.

https://www.facebook.com/VTTCyclingTeamTVerschil/" onclick="window.open(this.href);return false;

Have fun!
Greetz
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: 07.10.2018 - Eernegem - 3e VTT CT 'T Verschil

Bericht door plummecrosser »

we zijn bezig met onze jeugd warm te maken voor deze tocht, ons doel met 15 deelnames aan de Kidstocht, bestel maar extra frietjes
coastrider
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 15:23

Re: 07.10.2018 - Eernegem - 3e VTT CT 'T Verschil

Bericht door coastrider »

plummecrosser schreef:we zijn bezig met onze jeugd warm te maken voor deze tocht, ons doel met 15 deelnames aan de Kidstocht, bestel maar extra frietjes
Super!! De frietjes zijn besteld :wink:
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 07.10.2018 - Eernegem - 3e VTT CT 'T Verschil

Bericht door Muntanya »

Is het mogelijk de GPX van de kidstocht te krijgen?
coastrider
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 15:23

Re: 07.10.2018 - Eernegem - 3e VTT CT 'T Verschil

Bericht door coastrider »

Muntanya schreef:Is het mogelijk de GPX van de kidstocht te krijgen?
Beste Muntanya,

We hebben beslist om geen gpx-files online te plaatsen omdat we de eigenaars van de privé-stukken willen beschermen.
Vorig jaar hebben we hier en daar mountainbikers gezien die de dag voordien al door de privé-stukken reden en daardoor liep de aanvraag bij bepaalde stukken dit jaar al moeilijker. Maar niet getreurd: de kidstocht zal duidelijk aangeduid zijn. Hopelijk begrijp je dit.

Groetjes
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 07.10.2018 - Eernegem - 3e VTT CT 'T Verschil

Bericht door Muntanya »

Ik vind dat een faire deal...

Ik ga met ons ukkie van 6 op schok en ik denk niet dat de groep op ons wil wachten. Mits goed aangeduid (dus niet zoals in Aartrijke verleden jaar waar we al van in het begin geen pijlen zagen) dat we dat op eigen tempo kunnen doen, heb ik geen GPX nodig...
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 07.10.2018 - Eernegem - 3e VTT CT 'T Verschil

Bericht door mrdepo »

Muntanya schreef:Ik vind dat een faire deal...

Ik ga met ons ukkie van 6 op schok en ik denk niet dat de groep op ons wil wachten. Mits goed aangeduid (dus niet zoals in Aartrijke verleden jaar waar we al van in het begin geen pijlen zagen) dat we dat op eigen tempo kunnen doen, heb ik geen GPX nodig...
Hallo,

Jammer te horen, 4 identieke borden die aftelden van 1000/750/500/250 brachten u tot bij dit bord :(



Afbeelding
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: 07.10.2018 - Eernegem - 3e VTT CT 'T Verschil

Bericht door plummecrosser »

Muntanya schreef:Ik vind dat een faire deal...

Ik ga met ons ukkie van 6 op schok en ik denk niet dat de groep op ons wil wachten. Mits goed aangeduid (dus niet zoals in Aartrijke verleden jaar waar we al van in het begin geen pijlen zagen) dat we dat op eigen tempo kunnen doen, heb ik geen GPX nodig...
Bij ons in de groep zullen er normaal een drietal zitten van 7 jaar, de andere zijn gewoon om wat te wachten, sluit je gerust aan bij de kidstocht we maken er iets moois van voor die kleine gasten
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 07.10.2018 - Eernegem - 3e VTT CT 'T Verschil

Bericht door Muntanya »

We zullen zien... Maar je kent ons ukkie. Verleden week zondag hebben we ook moeten aborten na uw bosje... Ik heb geen zin om de hele groep op te houden...
Plaats reactie