16.09.2018 - Lokeren - Doorslaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
peir de worst
Mountainbiker
Berichten: 370
Lid geworden op: do 09 feb 2006 23:54
Rijdt met: orbea occam, merida big nine xtr di2, orbea oiz

16.09.2018 - Lokeren - Doorslaar

Bericht door peir de worst »

De trotinetten organiseren naar jaarlijkse gewoonte de 3de zondag van september en proberen er terug een top editie van te maken.....

Onze organisatie staat open voor jong/oud, getraind/ongetraind.
3.5euro zonder verzekering, 4euro met verzekering.
Starten kan van 8-10u30.

Alles zal duidelijk uitgepijld worden en uitvoerig gecontroleerd worden.

Allen van de partij in Lokeren-doorslaar, grote parking's zijn voorzien. Er zullen verschillende mensen zijn om de parkings aan te wijzen.
Alles gaat door in de accommodatie van sc doorslaar schraagveld-Lokeren met een mooie grote kantine, met douches en kleedgelegenheid voor mannen en vrouwen.

De afstanden zijn 33/55/64km.
Er is 1 bevoorrading voor de 33 en 55km. Er zijn 2 bevoorradingen voor de 64km.
de bevoorradingen zullen in een soort van buffetvorm gepresenteerd worden met zelfgebakken rijsttaart, vla en verder ook alle soorten koekjes, cake, bananen appelsienen.sportdrank van leppin, water. Enz enz

Een gratis bewaakte fietsparking is voorzien in de tuin van de pastorij.

Fietsen huren kan via mobibikes 0484690468

Pechdienst met telefoon nr op polsbandje


Verschillende thomson mtb's zullen verloot worden onder de aanwezige deelnemers om 12u30 !!
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 16.09.2018 Lokeren-Doorslaar

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Normaal aanwezig, waarschijnlijk voor de eerste keer niet met de fiets tot aan de start :lol:
trotinet2
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 06 sep 2013 20:01

Re: 16.09.2018 Lokeren-Doorslaar

Bericht door trotinet2 »

Jawadde er wordt 24 graden voorspelt zodus....
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 16.09.2018 Lokeren-Doorslaar

Bericht door Dickie »

Ik vertrek om 7u met met de velo vanuit Beveren naar ginder, via de spoorwegel over Nieuwkerken, St-Niklaas, Belsele, Sinaai, Lokeren...Pikt er iemand in?
De eindhappening valt eens een keer niet samen met het Shoppingweekend van Beveren, ben dus 'vrij' om te fietsen a volonté :-D
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 16.09.2018 Lokeren-Doorslaar

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Dickie schreef:Ik vertrek om 7u met met de velo vanuit Beveren naar ginder, via de spoorwegel over Nieuwkerken, St-Niklaas, Belsele, Sinaai, Lokeren...Pikt er iemand in?
De eindhappening valt eens een keer niet samen met het Shoppingweekend van Beveren, ben dus 'vrij' om te fietsen a volonté :-D
Voorbije jaren altijd gedaan met de fiets vandaar, ik pas dit jaar...
Gebruikersavatar
peir de worst
Mountainbiker
Berichten: 370
Lid geworden op: do 09 feb 2006 23:54
Rijdt met: orbea occam, merida big nine xtr di2, orbea oiz

Re: 16.09.2018 - Lokeren - Doorslaar

Bericht door peir de worst »

" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
peir de worst
Mountainbiker
Berichten: 370
Lid geworden op: do 09 feb 2006 23:54
Rijdt met: orbea occam, merida big nine xtr di2, orbea oiz

Re: 16.09.2018 - Lokeren - Doorslaar

Bericht door peir de worst »

Met de auto! Gelieve langs zeveneken(Hoekstraat) of eksaarde ( centrum) te komen aub. Er zijn wegenwerken in de Doorslaardam die rechtstreeks aansluit met de n70.
Met de mtb kan en mag je door de wegenwerken.
trotinet2
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 06 sep 2013 20:01

Re: 16.09.2018 - Lokeren - Doorslaar

Bericht door trotinet2 »

Dank u allemaal. We nemen alle (positieve) kritieken mee naar volgend jaar.
Laatst gewijzigd door trotinet2 op ma 17 sep 2018 07:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Boebbel
Forum beheerder
Berichten: 533
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 10:36
Rijdt met: groene fully en grijze HT

Re: 16.09.2018 - Lokeren - Doorslaar

Bericht door Boebbel »

Het was exact wat ik nodig had! Ik was al een tijdje niet kunnen gaan rijden wegens te veel werk, dan komt zo'n vlot parcour als geroepen.

Hier geen pittige beklimmingen of rock gardens, gewoon lange lengtes off-road en singletracks die elkaar vloeiend opvolgden. Toen ik het na een paar kilometer doorhad, had ik er een single-speed uitdaging van gemaakt. Voor de rest van de rit niet meer geschakeld, bij lastigere stukken gewoon rechtstaan en doorduwen.

De bevoorradingen met de de huisgemaakte taarten waren prima in orde en perfect verdeeld. De bepijling met de hulp van de kalklijnen ook prima. Parking tiptop.

Alleen had ik mezelf willen trakteren met een hamburger of braadworst achteraf, maar ze waren niet te krijgen op de après.

Wel verbaasd over het lage aantal deelnemers; 540 zeiden ze op de BV, Jullie had er veel meer mogen en kunnen hebben.
Gebruikersavatar
peir de worst
Mountainbiker
Berichten: 370
Lid geworden op: do 09 feb 2006 23:54
Rijdt met: orbea occam, merida big nine xtr di2, orbea oiz

Re: 16.09.2018 - Lokeren - Doorslaar

Bericht door peir de worst »

Boebbel schreef:Het was exact wat ik nodig had! Ik was al een tijdje niet kunnen gaan rijden wegens te veel werk, dan komt zo'n vlot parcour als geroepen.

Hier geen pittige beklimmingen of rock gardens, gewoon lange lengtes off-road en singletracks die elkaar vloeiend opvolgden. Toen ik het na een paar kilometer doorhad, had ik er een single-speed uitdaging van gemaakt. Voor de rest van de rit niet meer geschakeld, bij lastigere stukken gewoon rechtstaan en doorduwen.

De bevoorradingen met de de huisgemaakte taarten waren prima in orde en perfect verdeeld. De bepijling met de hulp van de kalklijnen ook prima. Parking tiptop.

Alleen had ik mezelf willen trakteren met een hamburger of braadworst achteraf, maar ze waren niet te krijgen op de après.

Wel verbaasd over het lage aantal deelnemers; 540 zeiden ze op de BV, Jullie had er veel meer mogen en kunnen hebben.

Inderdaad 540 deelnemers, tot de laatste moment gepuzzeld en overlegd met verantwoordelijken/prive eigenaars over ons parcours en tegen 16u alle pijlen en borden weg gehaald.
Het punt van een hamburger of worst of dergelijke nemen we mee naar volgende vergadering en kwam al ter sprake gisteren avond.
Plaats reactie