14.10.2018 - Heverlee - 19e ZoeNK Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: 14.10.2018 - Heverlee - 19e ZoeNK Tocht

Bericht door phille »

allereerst laat ik jullie nogmaals mee genieten van de 49 :-)
" onclick="window.open(this.href);return false;

We willen ALLE deelnemers danken voor hun deelname, het was inderdaad SCHITTEREND biken afgelopen weekend
We hadden heel wat meer deelnemers verwacht, was het de verkiezingen of is het nu eenmaal eigen dat een "zomertocht" zo weinig deelnemers heeft, toen we in februari organiseerden mochten we steeds op een kleine 1500man rekenen

Toch een kleine opmerking : we moeten het bos delen, ook wandelaars moeten het bos delen en we moeten nu eenmaal erop toekijken dat de mensen enige verdraagzaamheid tonen
Onze TT blijft tot nader order een RECREATIEF event, dat je eens "koerske" doet goh ik denk niet dat er iemand om zal klagen, maar we hebben andere zaken mogen horen, niet alleen van wandelaars maar ook van buurtbewoners
Wat me nog het meest verontruste is dat er soms blindelings de straat word overgestoken (ik heb het zelf 2 maal mogen zien) Wanneer je uit een veldwegje komt en er staat een bord GEVAAR dan wil dat zeggen dat je echt geen voorrang hebt op dat moment !

We doen er als organisatie alles aan om een zo veilig mogelijk omloop voor te schotelen, maar wanneer basisprincipes van het verkeersreglement gewoon worden genegeerd (voorrang van rechts) staan we uiteraard machteloos. En wees gerust we zetten de borden op het parcours met reden !!!

De nieuwe locatie bracht ook enkele pijnpunten aan het licht, maw zaken die we volgend jaar zullen proberen counteren !

Tot in 2019 voor onze 20ste !!! We maken er iets !
Plaats reactie