19.08.2018 - Lens-Saint-Remy

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

19.08.2018 - Lens-Saint-Remy

Bericht door janssis werner »

Hallo. Vandaag deze rit voor de tweede keer gereden. Zeer mooie tocht ,leuke streek waar alles inzat. Bevoorrading dik in orde en drie keer op 45km. Vriendelijke mensen aan de start en konden perfect nederlands. Dit is voor mij een tocht die iets meer waardering verdiend en zeker de moeite waard.

Grtjs .
Gebruikersavatar
didi36
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 02 nov 2011 22:14
Rijdt met: colnago29er

Re: Lens-Saint-Remy 19/8/18

Bericht door didi36 »

janssis werner schreef:Hallo. Vandaag deze rit voor de tweede keer gereden. Zeer mooie tocht ,leuke streek waar alles inzat. Bevoorrading dik in orde en drie keer op 45km. Vriendelijke mensen aan de start en konden perfect nederlands. Dit is voor mij een tocht die iets meer waardering verdiend en zeker de moeite waard.

Grtjs .
Idd deze vtt verdiend veel meer waardering !!! heb ook de 45 km gedaan en heb mij geen seconde verveeld !!!
Deed hem voor de eerste keer , maar ben zeker terug van de partij volgend jaar :-D :-D :-D
TimJrs
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 feb 2018 12:46
Rijdt met: Trek Superfly 7, Trek Supercaliber 9.8 XT

Re: Lens-Saint-Remy 19/8/18

Bericht door TimJrs »

Sluit me hierbij aan, ben een aantal keren aangenaam verrast geweest. Sommige stukken waren dezelfde als de tourrit Maleves-Sainte-Marie van de week voordien, maar dan in de andere richting (de bevoorrading stond zelfs op dezelfde locatie), maar deze rit was ondanks de stroken beton zeker de moeite waard: enkele zeer uitdagende tracks en beklimmingen + afdalingen die niet van de poes waren. Bewegwijzering was op z'n Waals, maar dat neem ik er graag bij -> deze rit rij ik volgend jaar zeker opnieuw
Fritzz
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 18 aug 2014 17:53
Rijdt met: Radon Team 8.0

Re: Lens-Saint-Remy 19/8/18

Bericht door Fritzz »

Wij deden de 55k
Na de startende lange asfalt baan kwamen we dan toch aan in veel leuker speelterrein.
Hier een video verslagje van deze tocht
" onclick="window.open(this.href);return false; (o)
Gebruikersavatar
mtbikerke
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 05 mar 2005 23:14
Rijdt met: Liteville 301/Venge Pro/Roubaix S-Works/Rocky Mountain Vertex en Instinct

Re: 19.08.2018 - Lens-Saint-Remy

Bericht door mtbikerke »

Wie heeft de track op GPS om te delen? :-)
Plaats reactie