15.08.2018 - Escanaffles - Esca on bike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TomP
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 17:41

15.08.2018 - Escanaffles - Esca on bike

Bericht door TomP »

Vandaag in Celles gefietst, volgens de info op verschillende kanalen kon je starten tot 14u, maar bij mijn vertrek om 12u bleek de inschrijving al gestopt. Moest niet betalen maar mocht de rit wel beginnen, bevoorradingen waren al opgedoekt, inclusief de bepijling aan die bevoorradingen waardoor het op 2 plaatsen zoeken was naar de juiste weg. Gelukkig bracht een telefoontje naar de organisatie soelaas en konden we verder. Ook mensen die wel nog waren ingeschreven die ik onderweg tegenkwam, hadden geen bevoorrading meer en waren de weg kwijt.. er bleken ook meer afstanden mogelijk dan aangekondigd: 30-40-50 en 60km. Ik reed de 50km en was aangenaam verrast door het parcours en was uiteindelijk bekaf, mede door gebrek aan bevoorrading. Aangekomen met 600hm na beklimmingen mont de l'enclus, vierschaar, pensemont. Klein uitstapje naar Ronse ook. De technische afdalingen zaten er ook in, op veel plaatsen hingen ook bordjes van mtb van vlaanderen.. mits wat organisatorische en communicatie verbeteringen kan dit volgend jaar een toppertje worden op 15/08!
Plaats reactie