Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Moozes Tribe / Scott Scale 740

phille Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Bravo met het nieuwe forum !

Vertrekadres mis ik nog, neen ik pak de ottostrade niet, zo snel rij ik nog niet :-)

phille Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Bravo met het nieuwe forum !

Solveld TNX !!!

toscana Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: canyon nerve xc 7

Echt een heel mooie tocht - een dikke pluim voor de organisatie en al de helpers - knap gedaan ook die single tracks, maar ik doe het echt niet graag.

peltje Mountainbiker

Erg mooie tocht, een van de betere van de afgelopen periode, goed gepijld, goede bevoorading =D> =D> =D> =D> =D>
Tot volgend jaar!

E-bikers Mountainbiker

Mijn bike: Bulls E-Stream Evo 3 27.5+ en Cannondale RZ

Net de 105km gereden. Toffe tocht, er werd niet op 'n pijltje gekeken, fijne privé stukjes met nog fijnere single tracks, bevoorradingen waren ook in orde.
Bedankt organisatie.
Wat e-bike info: tocht gereden met 650w accu, Brose motor, vooral op eco, de laatste 10km op tour, nog 20% over.

ekibniatnuom Mountainbiker

Mijn bike: granville

Snelle en mooie tocht!

g-works Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: specialized epic s-works 2013

Top TT , ik kom zeker terug !
als er iemand weet waar de foto's die genomen werden onderweg , worden gepost , hoor ik graag ...

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Moozes Tribe / Scott Scale 740
Beste,

De foto's komen tegen het einde van deze week op onze website (www.twv.be).

Groetjes
Kenny

JTTT Mountainbiker

Mijn bike: Bulls Copperhead Plus 29er
Vond het ook perfecte organisatie: parking, tocht, bepijling, keuze van afstanden (want kon overal wel extra KMS meenemen als je wilde; zelf uiteindelijk 90km gedaan en 1200hms).
Alleen vond ik bevoorrading wat eentonig zeker als je er 3 hebt en 3x zelfde krijgt... of was ik gewoon te laat ?

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten