26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door Schoupabiker »

Was één van de laatste aan de start van de 105 (allé ik had er een goede 101 op de teller) dicht bij 10u.
Het was een leuke tocht en door het goede weer van de laatste weken perfect berijdbaar.
Ik ben niet zo'n grote fan van de slingersingletracks, maar heb ze er wel bijgenomen.
Alles perfect gebalanceerd, niet de steilste klimmekes uit de omgeving en dat vond ik ook top!

Helaas geen rijstpapjes gezien :wink: , wegens te laat aan de derde bevoorrading ... maar alles was aanwezig voor de nodige versterking voor de laatste 25 km's

Ja, wel straf om zo'n grote parking "leeg" te zien als je terugkomt. Nog 3 man na mij zien binnenrijden.

Tot volgende keer!
ndk
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 19 feb 2017 21:19

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door ndk »

Met de Leuven Night Run nog volledig in de benen gestart aan deze toertocht die letterlijk in mijne achtertuin start. Desondanks toch een paar keer aangenaam verrast op het parcours van de 50km, vooral in de buurt van de gempemolen. Vervolgens de beste stukjes van Houwaart en Tienbunder mooi aan elkaar gekoppeld, die zijn nu eenmaal bekend voor een reden :-)

Nogmaals nen proficiat aan de organisatie. Bepijling, bevoorrading, .. alles was prima in orde.
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door kenny.m »

Allen,

Langs deze weg, wil ik, in naam van de voltallige organisatie alle 994 deelnemers aan onze tocht bedanken! Het doet ons dan ook veel plezier om jullie reacties te lezen, terwijl wij ondertussen volop aan onze herfsteditie van 2 & 3 november werken.

Tevens ook nog een dikke merci aan alle privé eigenaars, het Agentschap Natuur & Bos, Natuurpunt en de verschillende gemeenten voor hun bereidwillige medewerking om jullie deze prachtige tracks te kunnen rijden.

En, last but certainly not least, in naam van mezelf: een dikke merci aan al onze eigen helpers!

We hopen jullie allen terug welkom te heten op onze herfst editie op 2 & 3 november aanstaande, of anders onze volgende zomereditie op 25 augustus 2019!

PS: de eerste foto's zijn beschikbaar, er moeten er nog verschillende komen in de loop van de komende dagen.

Groetjes,
Kenny
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door kenny.m »

Beste deelnemers,

Onze foto's zijn tot nader order niet meer beschikbaar. Blijkbaar zijn er azijnpissers actief op dit forum (ik ga geen namen noemen, maar weet ze helaas wel), die absoluut dit niet willen dat hun foto's online komen.

Terwijl wij wachten op advies van onze juridisch expert, blijven deze onbeschikbaar.

Sorry aan al diegenen die wel graag foto's van hun hadden.

Groetjes
Kenny
Gebruikersavatar
Guido T.
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: za 26 dec 2009 14:43
Rijdt met: ORBEA ALMA 50 (MTB Blue Riders)
Contacteer:

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door Guido T. »

kenny.m schreef:Beste deelnemers,

Onze foto's zijn tot nader order niet meer beschikbaar. Blijkbaar zijn er azijnpissers actief op dit forum (ik ga geen namen noemen, maar weet ze helaas wel), die absoluut dit niet willen dat hun foto's online komen.

Terwijl wij wachten op advies van onze juridisch expert, blijven deze onbeschikbaar.

Sorry aan al diegenen die wel graag foto's van hun hadden.

Groetjes
Kenny
allée zenne, zitten er hier ook al van die GDPR-debielen op het forum? Ga dan verdorie een bloso-route rijden en laat ons ons plezier hebben!!! Een foto van een mtb-er met of zonder zijn/haar maten is een extraatje dat gesmaakt wordt door de echte riders. Onnozelaars! (de azijnpissers voor alle duidelijkheid, niet de mensen van deze voortreffelijke organisatie). Ik wil mijn foto graag zien, met met mijn mtb-makker en alle andere Blueriders!!!
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door Bulls69 »

kenny.m schreef:Beste deelnemers,

Onze foto's zijn tot nader order niet meer beschikbaar. Blijkbaar zijn er azijnpissers actief op dit forum (ik ga geen namen noemen, maar weet ze helaas wel), die absoluut dit niet willen dat hun foto's online komen.

Terwijl wij wachten op advies van onze juridisch expert, blijven deze onbeschikbaar.

Sorry aan al diegenen die wel graag foto's van hun hadden.

Groetjes
Kenny
Veel respect voor elke organisatie die in dit bureaucratisch landje hun uiterste best blijven doen.
=D> =D> =D>
AN40
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 aug 2017 12:22

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door AN40 »

kenny.m schreef:Beste deelnemers,

Onze foto's zijn tot nader order niet meer beschikbaar. Blijkbaar zijn er azijnpissers actief op dit forum (ik ga geen namen noemen, maar weet ze helaas wel), die absoluut dit niet willen dat hun foto's online komen.

Terwijl wij wachten op advies van onze juridisch expert, blijven deze onbeschikbaar.

Sorry aan al diegenen die wel graag foto's van hun hadden.

Groetjes
Kenny
Waarschijnlijk mag die zijn vrouw of vriendin niet weten dat Hij gaan mountainbiken is, :-D
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door kenny.m »

Beste deelnemers,

Wij hebben ondertussen gesproken met onze juridisch expert.

Op basis van zijn advies is er geen probleem voor het nemen van de foto's, hier moet je wel toestemming voor hebben maar die kan schriftelijk, mondeling of stilzwijgend.

In ons geval beroepen wij ons op de stilzwijgende toestemming aangezien de fotograaf zichtbaar was opgesteld, en zichtbaar foto's aan het maken was, hierdoor konden mensen duidelijk bezwaar maken om geen foto te maken.

Het publiceren is een moeilijker verhaal, ook hier geldt een toestemmingsplicht (mag weer schriftelijk of mondeling), maar dat is vanzelfsprekend moeilijk te realiseren met zoveel deelnemers.

Onze jurist vertelde ook dat de GDPR hier eigenlijk niets aan veranderd heeft, want deze bescherming was er ook reeds in de oude wetgeving.

Hierdoor zijn wij dan ook - tot onze grote spijt - genoodzaakt om de foto's offline te laten.

De persoon in kwestie had natuurlijk ook gewoon kunnen vragen om zijn foto te verwijderen... Zodanig dat de rest zijn foto nog kon afhalen.

Naar onze herfst editie stelde onze jurist voor om een splitsing te maken met foto en zonder foto, dat moet wettelijk tellen als toestemming volgens hem. We gaan dan ook zo proberen te werken.

Ondertussen bekijken we nog of we enkele sfeerfoto's (geen toestemming vereist) online kunnen plaatsen.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat de andere organisaties ook geen last gaan krijgen met dit soort kommaneukers...

Sportieve groeten,
Kenny
Gebruikersavatar
Strijkijzer
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 03 jan 2016 14:24

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door Strijkijzer »

kenny.m schreef:Beste deelnemers,

Onze foto's zijn tot nader order niet meer beschikbaar. Blijkbaar zijn er azijnpissers actief op dit forum (ik ga geen namen noemen, maar weet ze helaas wel), die absoluut dit niet willen dat hun foto's online komen.

Terwijl wij wachten op advies van onze juridisch expert, blijven deze onbeschikbaar.

Sorry aan al diegenen die wel graag foto's van hun hadden.

Groetjes
Kenny
Bij het lezen van deze tekst heb ik 5 minuutjes in de verte liggen staren.....hier heb ik geen woorden voor......ongelooflijk dat er zulke mensen bestaan
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door Mister No Chaïn »

Hij zal met zijn maîtresse onderweg geweest zijn zeker ... publiceren die handel :lol:
Plaats reactie