26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door kevx »

Namen moeten we weten! Namen!:D
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door spaghetti_2 »

Iemand kan perfect vragen om zijn foto te verwijderen natuurlijk. Dat is zijn volledig recht en dat hoeft daarom geen zure vent te zijn. Maar er een spel van maken om alle foto's van het internet te halen, dat is een jammere zaak. En wat dan met een Sportograf bevoorbeeld? Die verdienen hun boterham met ongevraagd foto's nemen.
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door kenny.m »

spaghetti_2 schreef:Iemand kan perfect vragen om zijn foto te verwijderen natuurlijk. Dat is zijn volledig recht en dat hoeft daarom geen zure vent te zijn. Maar er een spel van maken om alle foto's van het internet te halen, dat is een jammere zaak. En wat dan met een Sportograf bevoorbeeld? Die verdienen hun boterham met ongevraagd foto's nemen.
Voor de duidelijkheid: wij waren perfect bereid om die foto's van de persoon in kwestie te verwijderen.
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door BertG »

Wat een bizar verhaal, spijtig dat jullie jullie tijd moeten insteken in zoiets. Ik zou zeggen: doe vooral zo verder!
pcrispey
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: vr 28 dec 2007 20:31
Rijdt met: Canyon

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door pcrispey »

WIJ willen FOTO'S ! :bounce:

Spijtig dat dit moet gebeuren in 2018 met wat mountainbike foto's.... :-k
Bebop
Mountainbiker
Berichten: 177
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 22:12
Rijdt met: SSSL

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door Bebop »

[quote="kenny.m"]
Naar onze herfst editie stelde onze jurist voor om een splitsing te maken met foto en zonder foto, dat moet wettelijk tellen als toestemming volgens hem.[/quote]

Prima suggestie, mag je zelfs naar VWB sturen als een ‘best practice’ voor organisatoren imho
Gebruikersavatar
Kwinta
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: di 21 jun 2011 11:06
Rijdt met: Bulls e-stream evo FS 3 27.5 & Cannondale RZ one twenty

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door Kwinta »

Indien je er niet mee akkoord bent dat je foto online komt, maak je dan bekend en laat je foto weghalen. Nu ontneem je het plezier aan een hele groep enthousiaste bikers en bikesters om een leuke herinnering over te houden aan deze fijne mtb rit. Triest om vast te stellen dat iemand hier genoegen in schept. Misschien een tip voor Kenny voor de toekomst: ik zag bij een yoga studio op hun homepage dat zij vermelden dat iedereen die deelneemt aan hun lessen er expliciet mee akkoord gaat om gefotografeerd en/of gefilmd te worden. Misschien ook iets in die aard op jullie website vermelden of zelfs op de website van de VWB.
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door frits motaar »

Ik begrijp het tumult eigenlijk niet.
Als de persoon in kwestie bekend is, wis dan gewoon die zijn foto, en zet de rest online.
Dan heeft hij toch niets meer te blaffen?

amaai, als ik weer eens een filmpje maak......dan rij ik rond met zo'n sticker met een camera op, dat ze verwittigd zijn.... :^o :-({|=
JTTT
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: do 13 sep 2012 16:27
Rijdt met: Bulls Copperhead Plus 29er

Re: 26.08.2018 - Tielt-Winge - 26e Hagelandse Heuvels

Bericht door JTTT »

Heb ook mijn mening even hier gepost nadat ik mijn foto's persoonlijk had opgevraagd bij organisatie.
" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie