12.08.2018 - Kasterlee - Mastentop

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 12.08.18 Mastentop Kasterlee

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ook genoten van een leuk ritje, al was het wel afzien omdat ik zo slim was om mijn bidon te vergeten aan de wagen. Dorstige toestanden die me de laatste 5 a 10 km toch parten speelden.
Voro de rest lag alles perfect wat me betreft, en goedbollend, dus op tijd thuis.
Het was aan mijn metgezel niet te zien dat hij enkele weken niet op de fiets had gezeten :lol:
brambobeers
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 08 dec 2014 16:32

Re: 12.08.18 Mastentop Kasterlee

Bericht door brambobeers »

Persoonlijk vond ik de 70 km maar ondermaats kwam parcour.

Zeer veel veldwegen ,slecht liggende velden.

De omgeving heeft veel meer te bieden maar werd niet aangewend.

Spijtig zaak. Ben beter gewoon van vorige edities
cvdbmtb
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 25 mar 2013 19:15

Re: 12.08.18 Mastentop Kasterlee

Bericht door cvdbmtb »

Goed geamuseerd op de 100 km, onderweg paar keer bij snelle(re) rijders aangepikt. In plaats van hellingen de energie in de snelheid gestoken :-D Daarom redelijk moe en voldaan toegekomen. Goede bevoorradingen, maar eerste heb ik overgeslagen.

Eerste keer in de streek van Kasterlee, kan niet vergelijken met andere ritten; ik neem aan dat dit het parkoer overeenkomt met de mogelijkheden. 't is geen Hageland of Ardennen, maar dat was ook niet de verwachting. Hoeveelheid moeilijke zandpassages was heel beperkt.

Afpijling voor beetje verbetering vatbaar, zeker laatste 10 km. Na de afslag een vervolg pijltje ter bevestiging kan helpen om twijfel te vermijden. :-k

Top, voor herhaling vatbaar.
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 12.08.18 Mastentop Kasterlee

Bericht door Den jjag »

Filmpje van de 100km.:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie