12.08.2018 - Holsbeek - PleinKermis ism MBCZoeNK

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
PainSosis
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: zo 13 mei 2018 16:03
Rijdt met: Orbea Alma H20 '17

Re: 12.08.2018 - Holsbeek - PleinKermis ism MBCZoeNK

Bericht door PainSosis »

Free_ltd schreef:
PainSosis schreef:Hoe ik het begrepen heb was de fietsclub enkel verantwoordelijk voor het MTB parcours en niet de omkadering maar soit.
Leuke discussie :)

In de Ardennen heb je tochten van 45Km met drie bevoorradingen omdat ze 1500 hoogtemeters maken.
Dat is dan na 12KM, nog een op 26Km en dan de laatste rond de de 35KM

Op de plattere tochten (minder dan 1000hm) mag je toch wel om de 25 - 30Km een bv zetten vind ik :-D
Komt ge voor te eten of te fietsen? :-p
Ik heb zaterdag op de MTB van Vlaanderen (57km) de laatste BV overgeslagen.
We zaten al op 43Km,
Dan nog stoppen en de spieren laten stijf worden zag ik ni zitten.
Ik kon de worsten aan de aankomst al ruiken =P~ :-D
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: 12.08.2018 - Holsbeek - PleinKermis ism MBCZoeNK

Bericht door roger »

Free_ltd schreef:
PainSosis schreef:Hoe ik het begrepen heb was de fietsclub enkel verantwoordelijk voor het MTB parcours en niet de omkadering maar soit.
Leuke discussie :)

In de Ardennen heb je tochten van 45Km met drie bevoorradingen omdat ze 1500 hoogtemeters maken.
Dat is dan na 12KM, nog een op 26Km en dan de laatste rond de de 35KM

Op de plattere tochten (minder dan 1000hm) mag je toch wel om de 25 - 30Km een bv zetten vind ik :-D
Komt ge voor te eten of te fietsen? :-p

Ja,dacht ik ook al.Misschien denken ze dat het een "Brunch ride"is i.d.p.v.van een toertocht.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: 12.08.2018 - Holsbeek - PleinKermis ism MBCZoeNK

Bericht door Free_ltd »

roger schreef:
Free_ltd schreef:
PainSosis schreef:Hoe ik het begrepen heb was de fietsclub enkel verantwoordelijk voor het MTB parcours en niet de omkadering maar soit.
Leuke discussie :)

In de Ardennen heb je tochten van 45Km met drie bevoorradingen omdat ze 1500 hoogtemeters maken.
Dat is dan na 12KM, nog een op 26Km en dan de laatste rond de de 35KM

Op de plattere tochten (minder dan 1000hm) mag je toch wel om de 25 - 30Km een bv zetten vind ik :-D
Komt ge voor te eten of te fietsen? :-p

Ja,dacht ik ook al.Misschien denken ze dat het een "Brunch ride"is i.d.p.v.van een toertocht.
Al bij al valt het mee, maar de manier waarop hij het schreef leek het alsof ze komen voor te eten. Zelf neem ik niet zo veel aan een BV omdat ik terug wat wil vermageren. Meestal een stukje banaan en een drankje. Maar vermits ik zondag zo leeg was, heb ik 1 stukje banaan, 2 partjes sinaasappel en 2 drankjes genomen 8)

Gummibeertjes hadden ze niet, maar moest ik niet op mijn lijn letten, dan hebben ze prijs :lol:
Plaats reactie