28.07.2018 - Heuvelland-Wijtschate

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
levo_specialized fsr
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 29 apr 2016 06:40
Rijdt met: levo specialized

Re: 28.07.2018 - Heuvelland-Wijtschate

Bericht door levo_specialized fsr »

hallo ik heb deze rit al gereden en moet zeggen je zal je geen moment vervelen .daarmee dat ik deze jaar voor de grotere toer ga :-)
Gebruikersavatar
Klimmerken
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: di 19 okt 2004 09:31
Rijdt met: Gary Fisher (Hoo Koo E Koo)

Re: 28.07.2018 - Heuvelland-Wijtschate

Bericht door Klimmerken »

Ten vroegste 7u30
Gebruikersavatar
Klimmerken
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: di 19 okt 2004 09:31
Rijdt met: Gary Fisher (Hoo Koo E Koo)

Re: 28.07.2018 - Heuvelland-Wijtschate

Bericht door Klimmerken »

Modder besteld voor morgen
DonFre
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: di 22 dec 2009 12:36
Rijdt met: On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er

Re: 28.07.2018 - Heuvelland-Wijtschate

Bericht door DonFre »

Modder???? ☹️
Duboisbiking
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: di 30 nov 2004 12:21
Rijdt met: Specialized

Re: 28.07.2018 - Heuvelland-Wijtschate

Bericht door Duboisbiking »

Bedankt aan de 460 bikers.
Een geslaagde editie.
Laat gerust een bericht na wat goed of slecht is , zodat we er voor volgend jaar kunnen aan sleutelen. :-D
TomP
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 17:41

Re: 28.07.2018 - Heuvelland-Wijtschate

Bericht door TomP »

Ik reed de 60km en was zeker geslaagd. Prachtige streek en een goed uitgestippelde, pittige route die idd nooit verveelde. Uiteindelijk had ik 940hm op strava... Soms zelfs even blij met een verbindingsstukje om te kunnen uitblazen. Uitgebreide bevoorradingen en vriendelijke mensen. Sinds lange tijd weer wat modderplassen mogen trotseren. Respect ook dat sproeiverbod nageleefd werd, maar ik denk dat iedereen thuis toch de hoge druk zal uitgehaald hebben :) ik moet enkel opt einde een pijltje gemist hebben waar ik erg laat achter kwam toen ik weer opt begin van het parcours zat. Op gps dan maar naar de start gereden!
Jacqué
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 19 jun 2017 12:37

Re: 28.07.2018 - Heuvelland-Wijtschate

Bericht door Jacqué »

eerste keer dat ik in deze streek een toertocht reed. het was de verplaatsing zeker waard. rond de middag gestart. leuke pittige rit met bijna 1000hm, prachtige vergezichten en pittige passages op de hellingen. bevoorrading en apres in orde!

op het einde ook een km of 2 misgereden om bij begin parcours uit te komen, maar teruggekeerd en gemerkt dat we een pijl hadden gemist. stond wel degelijk aangeduid.

tot volgend jaar!
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 28.07.2018 - Heuvelland-Wijtschate

Bericht door Gino_mtb »

Zondag ook deze rit gereden. Door een misrijden in het begin (pijltje niet duidelijk) een 65 km op de teller met ongeveer 960 hoogtemeters.
De gekende beklimmingen in die streek passeerden de revue maar idd, dit verveelt nooit. Pittige beklimmingen, prachtige streek.
Gelukkig was er niet meer die hitte van de dagen ervoor maar een aangenaam fietsweertje, wel veel wind.
De bevoorradingen waren ook in orde, alles was er die er moest zijn.
Juist jammer dat er géén afspuitstand was. Mocht niet voor waterbesparing ... maar heb dan thuis wel zelf mijn water "verspild" want fiets was wel nodig gekuist daar er toch slijk lag op sommige stroken.
Grtz
dimitri1990
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 01 nov 2016 11:56

Re: 28.07.2018 - Heuvelland-Wijtschate

Bericht door dimitri1990 »

Op de rit viel niet veel aan te merken, hier en daar paar doorntakken wegknippen had wel fijn geweest. Voor de rest de gekende stukjes. :-)
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 28.07.2018 - Heuvelland-Wijtschate

Bericht door vani »

terug geen toegang in bos wijtschate ? en beneden sulferberg dacht ik dat het doorsteek naar hellegatklim ging zijn maar deden lusje via lokerhoekskes :-) ons gejeund voor, tijdens en na de rit
Plaats reactie