30.06.2018 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
francesco II
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 13 jul 2012 23:14
Rijdt met: ne zwarte

30.06.2018 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Bericht door francesco II »

vandaag deze tocht gereden.

met niet al te veel verwachtingen vertrokken en dat zijn dan meestal de beste tochten.

vetrokken uit massemen, richting sint-lievens-houtem om via oordegem, vlekkem via serskamp terug naar Massemen te gaan.

mooie tocht, heel veel kleine, verscholen paadjes, afgewisseld met brede gravelwegels. parcours ging goed op en neer (430hm) en de afwisseling met asfalt stoorde niet. snel parcours (25km/u) wel maar dat deert niet.

weinig volk onderweg tegen gekomen. Ik hoop dat er over de gehele dag voldoende volk geweest is om deze tocht volgend jaar terug te organiseren.

pluim aan de organisatie!
Gebruikersavatar
Action-Man
Mountainbiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma 06 dec 2004 21:39
Rijdt met: specialized

Re: 30.06.2018 Lambroek Massemen MTB Tocht

Bericht door Action-Man »

dit is hoe het wel moet om een tt te organiseren na de flop van vorige week in gentbrugge.nooit en pijl gemist en goede bevoorading met alles erop en eraan.over het parcour moeten we niet zagen dat weet je als je in die streek gaat rijden.voor mij mogen de mensen volgend jaar weer en tt inrichten.
Ellenvl
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: za 25 nov 2017 20:02
Rijdt met: Cube

Re: 30.06.2018 Lambroek Massemen MTB Tocht

Bericht door Ellenvl »

Ook nog eens gereden. Gestart om 12.40 voor de 60.

Volledig eens met bovenstaande feedback. Perfect uitgepijld (mij nooit vergist), goede bevoorrading (op 32km) ook voor de laat gestarten. Snel parkoers, na de BV ook meer uitdagend, en door de warmte toch uitputtend.

Niemand ingehaald, en mij ook niemand ingehaald. Aan de BV zeiden ze dat er deze ochtend meer aanwezig waren, ik hoop het van harte want ze verdienen veel meer volk voor dit aangenaam en perfect georganiseerd ritje.
Marcus3
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: za 05 jan 2013 22:00

Re: 30.06.2018 Lambroek Massemen MTB Tocht

Bericht door Marcus3 »

Het contrast met vorige week (Gentbrugge) kon niet groter zijn, goede uitpijling, mooi parcours en uitstekende bevoorrading!

Organisatie sprak van slechts een goede 200 deelnemers, veel te weinig voor zo'n mooie tocht, ze verdienden inderdaad veel meer.
moorken
Mountainbiker
Berichten: 191
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 13:42
Rijdt met: Red Bull Team-AL600
Contacteer:

Re: 30.06.2018 Lambroek Massemen MTB Tocht

Bericht door moorken »

Marcus3 schreef:Het contrast met vorige week (Gentbrugge) kon niet groter zijn, goede uitpijling, mooi parcours en uitstekende bevoorrading!

Organisatie sprak van slechts een goede 200 deelnemers, veel te weinig voor zo'n mooie tocht, ze verdienden inderdaad veel meer.
inderdaad, kan het niet beter omschrijven. De rit de week hiervoor was een volledige ramp qua parcours, deze was echt een pareltje ondanks dat ik er niet veel van verwachte. ik wens de organisatie veel meer deelnemers volgend jaar want ze verdienen het echt! was overigens ook nog maar hun 2de georganiseerde VTT, ze zullen nog wel groeien. Mag voor mij volgend jaar identiek parcours zijn.

voor wie het moest missen of wil herbeleven: een korte video review in 2 minuten:

Massemen VTT Lambroek 2018
Marc Verleysen
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 04 jul 2018 15:22

Re: 30.06.2018 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Bericht door Marc Verleysen »

Dank voor de lovende commentaren en reacties. Leuk en motiverend om te lezen !
Dit stimuleert om onze derde editie volgend jaar nog te verbeteren.
Voorzitter WTC Lambroek Massemen
Plaats reactie