01.07.2018 - Billy-Bercleau (Fra)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

01.07.2018 - Billy-Bercleau (Fra)

Bericht door Motorbiker »

De Cyclo Clob van Billy Bercleau organiseert deze rit. Ik kan u niets over de aard en intensiteit van het parcour vertellen, want nog nooit gereden.
Echter, er zijn drie hoogtepunten die stuk voor stuk alleen al, de verplaatsing kunnen waard zijn.
1/ Wingles: Weinig kans dat dit zondag het geval is daar de 15km er ook passeert. Wie Wingles kent kan op zijn eigen al eens goed loos gaan.
2/ LOOS-EN-GOHELLE: de Twins, de Tetjes, ... . Voor MTB wat "God Is a Dj" is voor Faithless. Even rap, even intens, even mooi.
3/ Mazingarbe: Een tweeling, en als we geluk hebben een drieling. Klimmen en dalen tot je piep zegt. Bij momenten technisch, en als ze willen, zeer technisch.
Mijn contact zegt dat 2 en 3 de moeite zullen zijn.

Praktisch:
adres: feestzaal Edgard Bocquet, Billy Bercleau (klein dorp, je vindt het wel)
afstanden 25 - 40 - 50
Wandeltocht 9km
Inschrijving: 4 euro
Gratis koffie bij de inschrijving
Gratis stokbrood en drankje achteraf

GEEN douches
Wel afspuit
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: Zo 01/07/2018 Billy-Bercleau FR

Bericht door Motorbiker »

Als topicstarter beetje spijtig dat ik deze online plaatste en u mogelijk van uw duiven, kaartochtend of de zondagmis hield.

Juist terug van C.C. Billy-Berclau. Dikke dikke kak.
18 km boereslagen tot in Loos En Gohelle. De ravito was nog niet geplaatst, de bepijling abominabel. We moeten bij de start door Wingles gereden zijn maar hadden dit niet eens door.
De twins, amper pijltjes, maximun 10% van de gekende tracks.
Naar Mazingarbe. Tjah... . Bij mijn tweede poging de klim met de knik opgereden (hip hip hoera), en opnieuw maximum 10% van deze terril gebruikt. We hebben zelf nog een stukje gefreeweeld kwestie van de zijnopjes op hun bestaan te wijzen.
Via de ravito, opnieuw een resem boereslagen, en een leuk wegeltje tussen 2 achtertuinen (als we dit al vermelden zijn we ver heen), als daar was het paradijs Wingles. Hier werden volledig nieuwe tracks gebruikt. Deze die andere organisaties wijselijk laten liggen. Dikke dikke...

Voor de rest vriendelijke organisatie maar ze zouden beter gaan kleurenwiezen
Gebruikersavatar
kovan
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: za 24 sep 2011 20:44
Rijdt met: ene mee eps, en ene mee kees

Re: Zo 01/07/2018 Billy-Bercleau FR

Bericht door kovan »

Wat is kleurenwiezen?....
Motorbiker schreef: Voor de rest vriendelijke organisatie maar ze zouden beter gaan kleurenwiezen
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: Zo 01/07/2018 Billy-Bercleau FR

Bericht door Motorbiker »

Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: Zo 01/07/2018 Billy-Bercleau FR

Bericht door KUBA »

Motorbiker schreef:Als topicstarter beetje spijtig dat ik deze online plaatste en u mogelijk van uw duiven, kaartochtend of de zondagmis hield.

Juist terug van C.C. Billy-Berclau. Dikke dikke kak.
18 km boereslagen tot in Loos En Gohelle. De ravito was nog niet geplaatst, de bepijling abominabel. We moeten bij de start door Wingles gereden zijn maar hadden dit niet eens door.
De twins, amper pijltjes, maximun 10% van de gekende tracks.
Naar Mazingarbe. Tjah... . Bij mijn tweede poging de klim met de knik opgereden (hip hip hoera), en opnieuw maximum 10% van deze terril gebruikt. We hebben zelf nog een stukje gefreeweeld kwestie van de zijnopjes op hun bestaan te wijzen.
Via de ravito, opnieuw een resem boereslagen, en een leuk wegeltje tussen 2 achtertuinen (als we dit al vermelden zijn we ver heen), als daar was het paradijs Wingles. Hier werden volledig nieuwe tracks gebruikt. Deze die andere organisaties wijselijk laten liggen. Dikke dikke...

Voor de rest vriendelijke organisatie maar ze zouden beter gaan kleurenwiezen

Mor allez , Mij zo wreed geamuseerd dat we stukken 2x gedaan hebben ](*,) ](*,)
Soit , alles beter dan te liggen stinken in ons bedde 8-[ 8-[
Wollie
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: za 04 okt 2003 20:32
Rijdt met: YT Jeffsy

Re: Zo 01/07/2018 Billy-Bercleau FR

Bericht door Wollie »

Hoe verschillend kan de interpretatie van een rit zijn... zo zie je maar.
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: Zo 01/07/2018 Billy-Bercleau FR

Bericht door KUBA »

Wollie schreef:Hoe verschillend kan de interpretatie van een rit zijn... zo zie je maar.
Da geamuseerd en stukken 2x ….das cynisch bedoeld he Wollie , de motorbiker zal wel weten wat ik bedoel.
homy 22
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: vr 21 dec 2012 14:53

Re: Zo 01/07/2018 Billy-Bercleau FR

Bericht door homy 22 »

Deze ook gereden en idd org was spaarzaam met parcour,
wingels in begin erna de nodige boereslagen om bij andere terrils te komen
en terug een klein wingels op het eind,na begin in wingels gezien dat org niet de grootste parcourbouwer ging zijn,dus rap beslist om andere terrils extra lussen bij te doen zo toch aan 63 km,nabij de tetjes waren pijlen afgescheurd maar mijn fietscollega kent goed zijn weg op de terrils...
Wollie
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: za 04 okt 2003 20:32
Rijdt met: YT Jeffsy

Re: Zo 01/07/2018 Billy-Bercleau FR

Bericht door Wollie »

De pijlen waren dat niet , het parcours beter geweten en veel laten liggen maar nog steeds meer dan de verplaatsing waard.
Toch zo slecht niet blijkbaar.... voor 2u in den auto te zitten
Plaats reactie