Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 22.06.2018 - Kalken - Modderfokkers VTT

22.06.2018 - Kalken - Modderfokkers VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

moorken Mountainbiker

Mijn bike: Red Bull Team-AL600

is het parcours reeds geweten van deze toch steeds aangename avondrit? Naar verluid starten ze dit jaar aan de Skala in de colmanstraat ipv aan dat stink voetbalkot :bounce:

blijkbaar heb ik over de jaren heen al redelijk wat filmpjes kunnen verzamelen van deze ritten LOL. Voor wie het wil herbeleven of wil weten hoe voorgaande edities er uit zagen:

Modderfokkers VTT 2016
Modderfokkers VTT 2015
Modderfokkers VTT 2014

Dickie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 29'er Hardtail, singlespeed en fully
Ben hier ook al enkele keren geweest, leuke tocht en de warme zomeravonden maakten er telkens een gezellige bedoening van.
Ook niet te ver bollen vanuit het Waasland.

Sympathy for the DUVEL Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Olympia Nitro

Inderdaad, nieuwe start en aankomst, de Skala in de Colmanstraat Kalken. Licht gewijzigd parcours wegens nieuwe aan en uitloop. Vorige zondag op verkenning geweest, en het belooft de droogste editie ooit te worden. Geen spatje modder te bekennen, en daardoor een extra lusje kunnen bijnemen welke in normale omstandigheden niet toegankelijk is zonder snorkel en zwemvliezen. Voor de rest, zelfde ambiance, uitgebreide bevoorrading ( zonet overvloedig gaan bestellen ) en hopelijk veel tof volk. Tot vrijdag. :lol:

slappetieze2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: nen WITTEN

:bounce: :bounce: :bounce: Terug aanwezig veur den " FULL HOUSE " :bounce: :bounce: :bounce: .
Es dienen doortocht deur de café oek weere veurzien =D> =D> =D> =D> =D> [-o< [-o< [-o< [-o< ????

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)

slebbe Mountainbiker

Mijn bike: optimo

Proficiat en bedankt, modderfokkers.
Zoals elk jaar het beste uit de streek gehaald.
Een paar gevaarlijke kruisingen met de openbare weg en wat moeilijke uitpijling nemen we erbij.
Enkele prachtige zonsondergangen en wondermooie Scheldebeelden zijn graag mee genomen.
Het zwembadje in de Beize blijft een originele uitdaging.
Hier komen we zeker terug.
:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=

Mountainbiker

=D> =D> =D> =D> Weere dik in orde =D> =D> moar ier en doar miste ik wel een pijlke ](*,) ](*,) ](*,) moar de veele stukken off-road deden mij er nie meer aan denken (o) (o) (o) dus , tot noaste joare =D> =D> =D> =D> .

Jacoba A. Mountainbiker

Leuke avondrit gereden. Gekozen voor de 40km. Veel off-road en snel parcours. Goeie organisatie.

pattap Mountainbiker

Mijn bike: tomson

Zijn er dit jaar foto´s getrokken?
Ik denk niet dat ik een flitser gezien heb

patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
pattap schreef:
Zijn er dit jaar foto´s getrokken?
Ik denk niet dat ik een flitser gezien heb

Denk ook niet dat ergens geflits ben

Mountainbiker

Geen fotoke's , den potretetrekker wos in tuiten ](*,) ](*,) ](*,) ] ](*,) ](*,) (*,) ](*,) .

Keer terug naar Toertochten