23.06.2018 - Sint-Lievens-Houtem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PCT-er
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 25 jun 2018 22:05

Re: 23.06.2018 - Sint-Lievens-Houtem

Bericht door PCT-er »

Voor alle duidelijkheid: deze tocht werd georganiseerd door Livinusbikers vzw, contact via livinusbikers@livinusbike.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Renard
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 29 jun 2009 00:08
Rijdt met: GT

Re: 23.06.2018 - Sint-Lievens-Houtem

Bericht door Renard »

Is er soms iemand met de juiste .gpx? :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
marie 66
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 11:52
Rijdt met: GT

Re: 23.06.2018 - Sint-Lievens-Houtem

Bericht door marie 66 »

De organisatie was idd 1 grote chaos #-o alles is hier ondertussen al gezegd.
Ik had vernomen dat de organisatie geen fietsclub is, en dat dit de chaos mischien verklaarde ...
Zelf heb ik de cyclotocht 100 km gefietst, de uitpijling kon ook beter, ook ik zat veel te twijfelen of ik nog op het goede parkoers zat door de verwarring met de witte en gele pijlen die er soms wel en soms niet waren of net niet zichtbaar in de bochten. En idd heb ik ook nergens een splitsing gezien, maar ik had blijkbaar geluk want heb de tocht die ik wou doen kunnen fietsen.
Wel veel teleurgestelde bikers onderweg gezien ...
Toen ik op de 2é bevoorrading was mocht ook ik mijn drinkbus niet meer bijvullen ... en het regende daar klachten :-?

De reden van mijn reactie hier is omdat ik onderweg foto's heb genomen, en daar zijn ook mountainbikers bij.
Ik ben dus NIET van de organisatie :wink:
Ik neem overal foto's waar ik ga fietsen op vrijwillige basis zonder commerciele bedoelingen.

Bij deze de link naar mijn website;
http://mccfoto.wixsite.com/marie66/biking-cycling

Groetjes en nog veel fietsplezier :-D
Plaats reactie