24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
J!nX
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: za 22 apr 2006 16:04
Rijdt met: stumpjumper ht/ epic
Contacteer:

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door J!nX »

De rit was wel ok, maar om aan 85% onverhard te komen moet ge toch véél op het gras langs de tarmac gereden hebben :-D :-D
morti
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 22 sep 2008 09:43
Rijdt met: Fatbike canyon

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door morti »

de foto's die er zij gemaakt waar kan ik die terug vinden?
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 671
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door Den jjag »

Filmpje van deze TT:

" onclick="window.open(this.href);return false;
NewbieBiker
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 14 aug 2017 10:35

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door NewbieBiker »

Prachtige omgeving om in rond te toeren! Er mocht hier en daar wel een pijltje meer halen. Voor de rest top organisatie.

Hoe langer de afstand, hoe dwazer de deelnemers blijkbaar zijn. Rotopmerkingen en geroep als men wil passeren... Nice :roll:
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 754
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door schuppe »

Den jjag schreef:Filmpje van deze TT:

" onclick="window.open(this.href);return false;

hehe. ik was blijkbaar ni de enige die op 2:57 te vroeg afsloeg ;)
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door anton »

hier vind de foto's http://www.facebook.com/groups/355555948180278/" onclick="window.open(this.href);return false;
of op Facebook, lake bikers lummen organiseert binnenkort !!
Laatst gewijzigd door anton op ma 25 jun 2018 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door Free_ltd »

Enerzijds spijtig dat ik er niet kon bij zijn, maar als ik dan lees dat het wat veel onverhard was, is dan wel wat minder.

Ik moest op tijd thuis zijn, anders was ik nog eens naar Lummen afgezakt. Als ex-limburger, nog maar 2 x gaan MTB'en in Limburg, waarvan 1 x vorig jaar rond maart in Lummen en moet toegeven dat dit op 3 jaar MTB'en de meest modderige rit ooit was :lol:
Dus wilde de streek eens op het droge doen.

Kans is groot dat de volgende keer wel lukt.
moensie
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 25 mar 2011 10:31
Rijdt met: Cube Ltd Race 2011

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door moensie »

Om te beginnen, ik heb me gisteren goed geamuseerd.

2 dingen die me echter toch wel wat stoorden:

Ten eerste, waarom "liegen" over het aantal verharde kilometers. 85% onverhard beweren op deze toertocht? Dat kan gewoon niet. Nu, of het 50% is of 100% onverhard, dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Trappen is trappen of het nu verhard is of niet. Maar waarom zulke statements maken als je het niet kan waarmaken?

Ten 2de, ik vond de bepijling maar matig. Ik ben verschillende keren verloren gereden omdat het te laat of onduidelijk aangegeven was (en ik was soms niet alleen aan het zoeken). De witte krijtlijnen waren zeker al nuttig maar toch mogen er iets meer pijlen gehangen worden op moeilijke punten.

Maar zoals ik al zei, ik heb me zeker wel geamuseerd. Een pijltje of 2 meer en volgende keer is alles top. :-D
Gerd77
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: do 14 jul 2016 19:52

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door Gerd77 »

NewbieBiker schreef:Prachtige omgeving om in rond te toeren! Er mocht hier en daar wel een pijltje meer halen. Voor de rest top organisatie.

Hoe langer de afstand, hoe dwazer de deelnemers blijkbaar zijn. Rotopmerkingen en geroep als men wil passeren... Nice :roll:

Exact, zelfde gevoel..... Voor het BK moest je nochtans in Malmedy zijn. Misschien was de naam 'strava challenge' hier wel schuldig aan?

Bewust laat vertrokken omdat ik op pad was met iemand die terug wat vertrouwen moet kweken op de MTB, en belachelijk traag gingen we zeker niet. Toch zitten er velen tussen die echt zeer egoistisch te werk gaan, respect voor mederijders wordt met de keer minder. En meestal kan er alleen geknald worden als het vlak of bergaf gaat, maar valt alles stil als het wat bergop gaat.

Als je wil racen, neem een licentie! Er zijn wedstrijden genoeg, maar waarschijnlijk wordt daar niet 'gepresteerd'.
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door assea »

Foto's van 5de Lummense MTB-Tocht Lake Bikers (24/06/2018)

Onze club dankt alle deelnemers en hopen dat jullie er volgend jaar terug een mooie editie van kunnen maken,
spijtig dat we via Strava de resultaten niet samen stonden, hoe het komt weet ik niet, is ook nieuw voor mij, heb de vraag aan strava gesteld maar krijg geen antwoord, hopelijk is dit voor volgend jaar wel mogelijk.

Naar het schijnt zijn er pijlen verdwenen waardoor enkele bikers gemist hebben, onze excuses hiervoor, we hebben de rit 2 dagen aan de stuk afgereden en alle dagen hebben we pijlen moeten bijhangen, wij kunnen er ook niet aandoen als er een dwaas onze pijlen wegneemt, hopelijk is die dwaas er volgend seizoen niet.

Er waren 2 fotografen op de piste, Fotograaf Ludo was vooral bij de start aan het diep kot en fotograaf Jochen was op het einde van de tocht.

We hebben al de foto's online gezet, je kan deze terug vinden via onderstaande linken:

https://www.flickr.com/photos/151535674@N03/albums" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/3555559 ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel geluk en succes met het vinden van je foto's, en hopelijk tot het wederzien van volgende editie !
Plaats reactie