24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door assea »

Beste Bikers,

Ik heb wat rondvraag gedaan in verband met de afpeiling, iedereen was tevreden en had niets verkeerd gereden, maar sommigen rijden zo snel dat ze een pijl gemist hebben, volgend jaar gaan we dat oplossen voor die hard rijders, later meer hierover !!
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door _Pe_ »

Ik vond het een prachtige tocht. Ik woon vlak bij Lummen en ben elke keer opnieuw verrast door hoe mooi de omgeving wel niet is.
Ik vond de afdeling best ok. Bij mijn weten geen enkele keer mis gereden. Wel enkele keren net op het laatste moment de pijl zien hangen. De eerlijkheid gebied mij wel om te zeggen dat ik bijna altijd pijlen mis. Ik kijk nu eenmaal niet naar de bomen. Ik kijk naar de grond, naar waar ik precies wil fietsen. Misschien nog een overblijfsel van mijn vorige hobby. Wat ik maar wil zeggen is dat er voor mij geen pijlen moeten hangen. Een kalklijn op de grond is veel belangrijker voor mij. En dat was meer dan in orde. Thumbs up en tot volgend jaar :)
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door Edlisjas »

_Pe_ schreef:Ik vond het een prachtige tocht. Ik woon vlak bij Lummen en ben elke keer opnieuw verrast door hoe mooi de omgeving wel niet is.
Ik vond de afdeling best ok. Bij mijn weten geen enkele keer mis gereden. Wel enkele keren net op het laatste moment de pijl zien hangen. De eerlijkheid gebied mij wel om te zeggen dat ik bijna altijd pijlen mis. Ik kijk nu eenmaal niet naar de bomen. Ik kijk naar de grond, naar waar ik precies wil fietsen. Misschien nog een overblijfsel van mijn vorige hobby. Wat ik maar wil zeggen is dat er voor mij geen pijlen moeten hangen. Een kalklijn op de grond is veel belangrijker voor mij. En dat was meer dan in orde. Thumbs up en tot volgend jaar :)
Wij organiseren op 14/07 een tocht en we mogen geen kalk meer gebruiken van natuur en bos...:-(
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door _Pe_ »

Is kalk dan ook weer vervuilend volgens de groene lobby ? :roll:
Ze kunnen verdorie een hoop onzin uitkramen. ](*,) .

Ik kan altijd wat witte, reflecterende markeerverf leveren. Veel duidelijker dan die kalkstrepen... maar ook daar zullen de groenen weer problemen rond maken zekers :lol:
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 754
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door schuppe »

ik vond het een prachtige tocht. En wat de bepijling betreft: er was voldoende (en zelfs mooi gekalkt). Alleen een tip: er is bewezen dat zwart op geel het beste zichtbaar is (zoals de pijlen vd vwb), dat zou de zichtbaar verhogen zonder dat je meer pijlen moet gaan hangen ;)
Gebruikersavatar
yves bellens
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:51
Rijdt met: Trek Superfly9

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door yves bellens »

Leuke tocht toch 1 bemerking de bepijling! Die trok echt op niks (te hoog, in struiken, te laat, achter een opstaken, ne witte pijl op een wit paaltje).
Op de 65 zeker ne keer of 10 rechtsom keer moeten maken. Hang ze allemaal aan dezelfde kant! En op 60 a 70 cm hoog niet op 1m70 dat valt echt niet op.!
De toer op zich was wel zeer leuk.
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door dirkdierickx »

yves bellens schreef:Leuke tocht toch 1 bemerking de bepijling! Die trok echt op niks
haha, ik denk dat we samen even verkeerd gereden zijn, je was niet te spreken over de bepijling.
zelf heb ik niet veel problemen gehad, niet meer pijltjes gemist dan anders.
peltje
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: za 09 apr 2016 20:38

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door peltje »

Dit is topic over tocht 2018....
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door Headshot »

assea schreef:Beste Bikers,

Ik heb wat rondvraag gedaan in verband met de afpeiling, iedereen was tevreden en had niets verkeerd gereden, maar sommigen rijden zo snel dat ze een pijl gemist hebben, volgend jaar gaan we dat oplossen voor die hard rijders, later meer hierover !!
Niets van gemerkt, vind het eerder slecht bepijld...
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door assea »

Den jjag schreef:Filmpje van deze TT:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooi, mag ik dit filmpje op onze website zetten van je, alvast bedankt voor je aanwezigheid hopelijk heb je genoten !
Plaats reactie