24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door assea »

yves bellens schreef:Leuke tocht toch 1 bemerking de bepijling! Die trok echt op niks (te hoog, in struiken, te laat, achter een opstaken, ne witte pijl op een wit paaltje).
Op de 65 zeker ne keer of 10 rechtsom keer moeten maken. Hang ze allemaal aan dezelfde kant! En op 60 a 70 cm hoog niet op 1m70 dat valt echt niet op.!
De toer op zich was wel zeer leuk.
Daar heb je gelijk in, de bepijling is moeilijk te doen door altijd dezelfde, enkelingen hebben hier geen ervaring in en dan loopt het mis, we zijn al blij dat we volk hadden om te helpen, we moeten het ook doen met vrijwilligers, en meestal zijn het altijd dezelfde die iets doen ! Maar we gaan hier aan werken !! Nogmaals onze excuses !!
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: 24.06.2018 - Lummen - 5de Lummense MTB-tocht Lake Bikers

Bericht door dirkdierickx »

assea schreef:Naar het schijnt zijn er pijlen verdwenen waardoor enkele bikers gemist hebben, onze excuses hiervoor, we hebben de rit 2 dagen aan de stuk afgereden en alle dagen hebben we pijlen moeten bijhangen, wij kunnen er ook niet aandoen als er een dwaas onze pijlen wegneemt, hopelijk is die dwaas er volgend seizoen niet.
op een bepaald punt kwam ik een bankje tegen, dat lag vol met pijlen. ben er niet aangekomen en ze mooi laten liggen, aangezien ten eerste het er veel te veel waren om mee te pakken en ten tweede wist ik niet of dit de bedoeling was (ergens iemand van de organisatie bezig met pijlen). maar zoiets had ik alvast nog nooit eerder gezien.
Plaats reactie