Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 14.07.2018 - Dorne-Opoeteren - TT Deireleirefieste

14.07.2018 - Dorne-Opoeteren - TT Deireleirefieste

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

G-m@n. Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: specialized epic comp carbon 2018

radicalbiker schreef:
Steeds weer kwam er iets tussen, maar morgen is het eindelijk zover en kom ik af. :-)

ik normaal ook, tot morgen!

Edlisjas Avatar gebruiker
Moderator

Mijn bike: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer
Voor de fietsers die de match willen volgen, we voorzien een groot scherm in de tent...;-)

dake7780 Mountainbiker

Mijn bike: Ghost EBS Lector HTX 29
Was weer een heel uitdagende tocht. Als lokale rijder toch nog nieuwe paadjes ontdekt. Enige minpuntje is misschien het gebrek aan pijlen bij sommige passages. Voor de rest ook enkel lovende woorden gehoord aan de bevoorrading. Volgend jaar op hun jubileum-uitgave hopelijk weer van de partij.

Jeffery86 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott scale 760 - Minerva starlite
Zeer mooie TT. Pluspunt fris water aan de bevoorrading was welkom met dit weer. Hier en daar mochten wat meer pijlen. Volgend jaar weer van de partij.

peltje Mountainbiker

Mooie tocht maar zoals eerder opgemerkt te weinig pijlen en plaatsing van pijlen was ook niet goed, vaak in de bocht of na de bocht, jammer . Toch wel genoten goede en vriendelijke bevoorrading !

Dieter ex Mx-er Avatar gebruiker
Mountainbiker

Prachtig en pittig ritje, ok de bepijling was niet super maar vond het helemaal niet erg om in zo'n speeltuin verkeerd te rijden :lol:
Bij zo'n weer toch misschien een extra drank bevoorrading voorzien op de 50km, eten hoeft daarom niet.
Een dikke =D> aan de organisatie.
Laatst bijgewerkt door Dieter ex Mx-er op za 14 jul 2018 21:23, in totaal 1 keer bewerkt.

Felix7 Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark RC
Super tochtje vooral 1ste deel was top. Hier en daar wat extra pijlen of pijlen die iets meer opvallen zou beter zijn verder niks dan lof. =D> =D>

flipp Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Kona Kahuna
Geweldig parkoer. Voor mij de mooiste TT van Vlaanderen. In deze richting ook wat beter dan vorig jaar vond ik.
Prima organisatie. Zeer uitgebreide bv, met zelfs Tuc's en zouten chips en die lekkere mueslirepen en lekker koele sportdrank.
Goed gedaan en tot volgend jaar =D> (hopelijk hetzelfde goede weer) 8)

radicalbiker Mountainbiker

Mijn bike: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Heb me goed geamuseerd op deze tocht, super technische stukken afgewisseld met snelle singletracks. De bepijling was een minpunt maar voor de rest dik in orde. Bij leven en welzijn volgend jaar opnieuw. ;-)

radicalbiker Mountainbiker

Mijn bike: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Filmpje tot dat de camera de geest gaf. :-(

https://youtu.be/YUP3QB9qDxo

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten