30.06 en 01.07.2018 - Koekelare - In de lente d/h Houtland

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: 30.06 en 01.07.2018 - Koekelare - In de lente d/h Houtla

Bericht door sofeurken »

vandaag koekelare bezocht na gisteren de "frank hoste classic" gereden te hebben :-?
lekker warm alleszins :oops: :oops: :oops: ,eerste bosje aan een kasteel was leuk ,draaien en keren ,dan ook gebist :-D ,ondertussen goede bevoorr gehad.ja bij thanghe wast nogal grof langs dien draad :-) ,de tweede bv was er ook alrap,lekkere frisse drank in den put gekoeld haha.tweede bosje zo achter een hekken was ook toppie (x2 :-? )kon mij nog herrinneren bij de 1ste editie v/d grysperre-mtb-tocht dat ze daar foto s trokken op die jump-platen :-?
op t eind ook nog leuk stukje aan de sporthal en den pop-up berg vond ik wel goed gevonden,leuk voor de liefhebbers.mooie voormiddag gehad en daarna bi de plaatselijke middenstand in koekelare nog een lekkere koude schotel naar binnen gespeelt :P
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Re: 30.06 en 01.07.2018 - Koekelare - In de lente d/h Houtla

Bericht door Sloebertje »

TomP schreef:De 58km gereden vandaag. Heel leuke en afwisselende tocht met veel plezante speelbosjes. Goede bepijling, maar ik moet toch ergens iets gemist hebben want ik had bij aankomst (inclusief terriltje) 52km... maar dat was ook genoeg in deze hitte!
Niet gemist hoor wij hadden er pressies 50km op de teller zonder het terriltje :wink:
Bij navraag aan iemand aan de inschrijvingstafel was het inderdaad maar 50km i.p.v. 56 op de site of 58 op hun borden.
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: 30.06 en 01.07.2018 - Koekelare - In de lente d/h Houtla

Bericht door plummecrosser »

Sloebertje schreef:
TomP schreef:De 58km gereden vandaag. Heel leuke en afwisselende tocht met veel plezante speelbosjes. Goede bepijling, maar ik moet toch ergens iets gemist hebben want ik had bij aankomst (inclusief terriltje) 52km... maar dat was ook genoeg in deze hitte!
Niet gemist hoor wij hadden er pressies 50km op de teller zonder het terriltje :wink:
Bij navraag aan iemand aan de inschrijvingstafel was het inderdaad maar 50km i.p.v. 56 op de site of 58 op hun borden.
Alvast bedankt voor jullie komst, ik weet echt niet wat er fout is gelopen met die afstand van de 58km, gewerkt met ROUTE YOU , net nog eens nagekeken en snap het echt niet, op de 45 zat het plummebos er niet in maar wel op de 58?, tot aan de eerste bev waren het er 22.5km
Foto's die hier en daar werden getrokken die twee dagen staan reeds op hun FB pagina,
2fast2
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: ma 01 jan 2018 11:44

Re: 30.06 en 01.07.2018 - Koekelare - In de lente d/h Houtla

Bericht door 2fast2 »

Koekelare , de erika's hebben hun gejeund damn zegn =D>
74km met een beetje van alles in wat men op de streek mag verwachten .
goede bv =D>
lekkere boterhan achteraf en een dranksje genuttigd , eentje maar :oops: :oops: :oops: want moesten nog vergaderen met de erika's baaikers voor onze komende evenementen !

organisatie zeepkisten race op 12augustus domein de vleugels te klerken en onze toertocht
30sept2018

See ya
LinoNiville
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 07 aug 2017 11:45
Rijdt met: BMC SLR01 - NINER Air RDO

Re: 30.06 en 01.07.2018 - Koekelare - In de lente d/h Houtla

Bericht door LinoNiville »

Heel mooie tocht. 2 keer gevallen maar eigen fout. In het begin op het 1ste stukje offroad in een put gereden en 2de maal in bos moere (te geweldig). Tanghe vind ik ook absoluut geen meerwaarde. Maar al bij al heb ik mij super geamuseerd. Maximum uit onze streek gehaald. Bepijling was zeer goed en duidelijk. Keep up the good work!! Gr Lino
Brede Boskanter
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: ma 17 mei 2010 11:09
Rijdt met: batavus

Re: 30.06 en 01.07.2018 - Koekelare - In de lente d/h Houtla

Bericht door Brede Boskanter »

Deze gisteren ook gereden met een 10-tal Boskantrijders en ons goed geamuseerd . Twee leuke speelbosjes onderweg en verder de gekende paadjes . Goed bepijld en goeie bevoorrading . Bedankt aan de organisatoren en hopelijk tot volgend jaar .
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 30.06 en 01.07.2018 - Koekelare - In de lente d/h Houtla

Bericht door Muntanya »

Ook zeer positief vind ik het feit dat men rekening houdt met opmerkingen. Ik heb niet gaan controleren aan de Oostwegel, maar ik vond het tof dat men daar ging kijken. Ook de splitsing was dit jaar erg duidelijk, verleden jaar heb ik daar over geklaagd. Dat is erg professioneel allemaal.

Oh ja, op het offroad stuk tussen de Portweg en de Steenstraat staat nog een pijltje heb ik gisteren gezien. :-)
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 30.06 en 01.07.2018 - Koekelare - In de lente d/h Houtla

Bericht door Gino_mtb »

Zaterdag èn zondag een kleine 60 km gereden. De bosjes gebist alsook een paar keer de terril.
De bepijling was héél duidelijk, de bevoorrading was in orde.
Een dikke Duim voor de organisatie voor deze mooie rit.
Plaats reactie