02&03.06.2018 - Dikkebus

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bossi
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: do 04 aug 2011 19:49
Rijdt met: specialized epic

Re: 02&03.06.2018 - Dikkebus

Bericht door bossi »

Dit was inderdaad een toffe rit 77 km met bijna alles uit de omgeving gehaald !
Proficiat voor de inrichters en tot de volgende !!
Gebruikersavatar
tram4
Mountainbiker
Berichten: 781
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 20:34
Rijdt met: scott genius MC50

Re: 02&03.06.2018 - Dikkebus

Bericht door tram4 »

De grysperres hebben under gejeund. Moeilijke start toen een van ons zijn sleutel van zijn gesloten fiets afbrak maar goed kunnen oplossen. Prima tocht met prima orgganisatie
filmke
" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
sierens
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 12:46
Rijdt met: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Re: 02&03.06.2018 - Dikkebus

Bericht door sierens »

tbhshorty schreef:Idd top rit geel veel uit de omgeving gehaald had tog bijna 79 km en 1100 hm en zaten paar geel leuke afdalingen in heb me top ge geamuseerd 1n puntj van kritiek de pijltjes mocht gier en daar tog 1ntj meer om te bevestigen of je goed zit waarn ook n i et altijd goed zichtbaar dat rood als de zon in je zicht zat
Bepijling kon idd beter, ze stonden niet altijd aan de logische kant. Werkpuntje voor volgend jaar :-k

Voor de rest prima rit, ook een 79km in totaal en niet verkeerd gereden :-D
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 02&03.06.2018 - Dikkebus

Bericht door Gino_mtb »

De 57 km gereden. Doordat de bepijling soms niet goed zichtbaar was één keer misgereden.
Wel jammer dat de single-track aan dikkebus-vijver niet opgenomen was in het parcours.
Heb me gejeund !
Eldi2
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 20 mar 2017 10:28
Rijdt met: Scott Scale 970 29"

Re: 02&03.06.2018 - Dikkebus

Bericht door Eldi2 »

Gino_mtb schreef:De 57 km gereden. Doordat de bepijling soms niet goed zichtbaar was één keer misgereden.
Wel jammer dat de single-track aan dikkebus-vijver niet opgenomen was in het parcours.
Heb me gejeund !
Ik heb die singletrack nochtans wel gereden op het einde van de tocht :-k Zat er wel degelijk in!
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: 02&03.06.2018 - Dikkebus

Bericht door plummecrosser »

Eldi2 schreef:
Gino_mtb schreef:De 57 km gereden. Doordat de bepijling soms niet goed zichtbaar was één keer misgereden.
Wel jammer dat de single-track aan dikkebus-vijver niet opgenomen was in het parcours.
Heb me gejeund !
Ik heb die singletrack nochtans wel gereden op het einde van de tocht :-k Zat er wel degelijk in!
de single tracks zaten erin langs de vijver maar het gedeelte waar we doorreden deze winter zat er niet in, wij hebben het er bijgenomen maar de netels stonden er hoog, wel heel leuk gedeelte daar, denk beter opnemen in de zomertocht dan in de winter wegens te nat en te glad, wel extra maai werk maar het was een zeer mooie tocht
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 02&03.06.2018 - Dikkebus

Bericht door Gino_mtb »

Ik heb die single track in dat bosje erook bij genomen hoor. Is een te leuk bosje om links, in dit geval rechts te laten liggen :lol:
Plaats reactie