20.05.2018 - Virignal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Eldi2
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 20 mar 2017 10:28
Rijdt met: Scott Scale 970 29"

Re: 20.05.2018 - Virignal

Bericht door Eldi2 »

Theobel schreef:Lang geleden dat ik nog eens een toertocht heb gereden. Dus afgaande op de commentaar van de voorbije jaren ben ik naar Virginal getrokken. Maar mijn pure mtb-honger naar singletracks en afdalingen werd niet gestild. Meerdere afdalingen via de weg vind ik altijd een heel raar fenomeen bij mtb. Mijn verwachtingen waren misschien te hoog.

Maar perfecte organisatie, goeie ravito’s, vriendelijke mensen en pain saucisse, maakte er een leuke voormiddag van.
Deze tocht stond ook al een tijdje op mijn verlanglijstje door de lovende commentaren. Nog getwijfeld tussen Montroeul en Virginal, maar toch de verste rit gekozen. Heel mooie tocht met veel hm's, goeie organisatie en prachtige streek, maar te weinig technisch en weinig Bois de la Houssiere. Leuk maar ik had meer verwacht.
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: 20.05.2018 - Virignal

Bericht door _anonymus_ »

Zo gaan er prat op om elk jaar een volledig ander parcours te hebben.
Dit jaar was het daardoor iets minder technisch en veel minder Bois de la Houssière dan de vorige edities.
Ik stel voor om volgend jaar de mooiste stukken van de afgelopen vijf jaar in één tocht te steken i.p.v. weer een volledig nieuw parcours aan te bieden :wink:
Peter Verhoest
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 25 apr 2016 14:35

Re: 20.05.2018 - Virignal

Bericht door Peter Verhoest »

Bedankt allemaal, we doen ons best en vergt enkele maanden voorbereiding.
Deze commentaren motiveren ons om verder te doen en nog hier en daar verbeteringen aan te brengen.

Tot in oktober.

Peter
Plaats reactie