19.05.2018 - Sint-Andries-Brugge - Bossentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: 19.05.2018 - Sint-Andries-Brugge - Bossentocht

Bericht door Luhmann »

Heeft er iemand de gpx van deze?
Gebruikersavatar
Vanleh
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 20 mei 2018 17:48
Rijdt met: Cannondale Scalpel Si 2018

Re: 19.05.2018 - Sint-Andries-Brugge - Bossentocht

Bericht door Vanleh »

Zoals hierboven reeds gevraag, kan iemand de GPX mailen naar me? Ik zou de 75KM graag narijden... THX!
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: 19.05.2018 - Sint-Andries-Brugge - Bossentocht

Bericht door i-Mac »

Vanleh schreef:Zoals hierboven reeds gevraag, kan iemand de GPX mailen naar me? Ik zou de 75KM graag narijden... THX!
Ik zal de GPX van mijn maat eens vragen. Hou er wel rekening mee dat bepaalde stukken privé waren. Het stuk naar de bevoorrading kan niet (boerderij), en aan het kanaal werd ook een passage gereden die doordeweeks d.m.v. een groot hekken is afgesloten.

Als je nieuw bent in St-Andries (welkom op deze mooie gemeente. Ik woon er ook), kan je eventueel eens de Bloso routes volgen. De meeste toertochten in de buurt volgen steevast deze routes.
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Re: 19.05.2018 - Sint-Andries-Brugge - Bossentocht

Bericht door Barbeque »

De Brugse Bikers danken de 561 mountainbikers voor hun deelname aan de Bossen- en Poldertocht. Jammer genoeg is er één deelnemer in het ziekenhuis geëindigd met een sleutelbeenbreuk. We wensen hem een spoedig herstel.
De GPX’s van het parcours worden niet vrijgegeven omdat er te veel privéstukken in het parcours zitten. Het stuk aan de 1ste bevoorraadding is van 2 verschillende eigenaars. Sommige privéstukken zijn terug afgesloten met een hekken of met een draad en zijn buiten de georganiseerde tochten niet toegankelijk.

Mvg
Marc De Vos
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Re: 19.05.2018 - Sint-Andries-Brugge - Bossentocht

Bericht door Barbeque »

i-Mac schreef:
Vanleh schreef:Zoals hierboven reeds gevraag, kan iemand de GPX mailen naar me? Ik zou de 75KM graag narijden... THX!
Ik zal de GPX van mijn maat eens vragen. Hou er wel rekening mee dat bepaalde stukken privé waren. Het stuk naar de bevoorrading kan niet (boerderij), en aan het kanaal werd ook een passage gereden die doordeweeks d.m.v. een groot hekken is afgesloten.

Als je nieuw bent in St-Andries (welkom op deze mooie gemeente. Ik woon er ook), kan je eventueel eens de Bloso routes volgen. De meeste toertochten in de buurt volgen steevast deze routes.
Amuseer je in Utrecht :-):-)
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: 19.05.2018 - Sint-Andries-Brugge - Bossentocht

Bericht door i-Mac »

[quote="Barbeque"]
Dat gaan we (7 bikers) zeker doen.
Plaats reactie