21.05.2017 - De Panne - Keunetocht - PinksterMaandag

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 21.05.2017 - De Panne - Keunetocht - PinksterMaandag

Bericht door Witte79 »

Deze morgen gestart met volle goeste en met goeie benen.
Na 72kms aangekomen met zalig gevoel maar de benen waren op.
Bosje gebist. Laatste hard gedeelte overgeslagen wegens de benen die op waren. Al de rest hard gedaan.
Bikewash was super dank aan Bike7.
Tot de volgende.
Gr witten
G-shock
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 19:02
Rijdt met: thompson sub 09

Re: 21.05.2017 - De Panne - Keunetocht - PinksterMaandag

Bericht door G-shock »

De 58km aangevat... top tot een km of 40 daarna was de lus er enkel om de km’s omhoog te krikken... niks uitdagends aan... goed uitgepijld.... de hard was niet zo hard voor de meesten die met een mtb kunnen rijden..., maar we zijn dan ook aan de kust en niet de Ardennen
Gebruikersavatar
NoHair
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 09 sep 2016 16:35
Rijdt met: Cannondale F29

Re: 21.05.2017 - De Panne - Keunetocht - PinksterMaandag

Bericht door NoHair »

Hier voor de eerste keer gestart en wat was me dat... .Ik heb het me geen enkel ogenblik beklaagd dat ik +100km moest rijden om in de Panne te geraken. Wel vroeg opstaan #-o . Draaien, keren, duin op, duin af,... :drunk: De eerste 40-50km bijna niks van tarmac onder de wielen en ja, de laatste lussen waren wat meer weg maar met die wind en flanellen benen vond ik het niet erg. Fantastisch dat er zoveel tijd en moeite in een rit gestoken wordt. Mannen bedankt en tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: 21.05.2017 - De Panne - Keunetocht - PinksterMaandag

Bericht door sofeurken »

vandaag ook hier gestart om de 70km en vrouwtje de 58 tedoen.tja voorlopig kunnen we wel efkens voort wat zand betreft :lol: :lol: :lol: toch niet echt ons ding,al enkele keren middelkerke gereden en daarkun je zowat overal rijden,nu wast met momenten voor velen toch wat zwalpen :-D ,let wel blij dat we er bij waren en mooie en goede organizatie.langs t zeetje wast zalig,meewind en een mooi zonneke :P uiteindelijk toch de vooropgestelde km's gedaan ,was nog ferm stampen in de moeren :-? leuke apres met nen bbq worst en ook nog croqsken gegeten 8)
daar ook nog blackie en isabel gespot en den franky onder de bane ook nog enkele keren gezien (o)
Jacoba A.
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: za 24 jun 2017 14:01

Re: 21.05.2017 - De Panne - Keunetocht - PinksterMaandag

Bericht door Jacoba A. »

Gisteren de 58 km gereden. Zeker de kleine lus was enorm de moeite, van singletrack naar singletrack. Voor mij was het enkel wat moeilijk met dat mulle zand. Dat is niet helemaal mijn ding, is gebleken.
De organisatie was ook perfect in orde!
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 21.05.2017 - De Panne - Keunetocht - PinksterMaandag

Bericht door Muntanya »

sofeurken schreef:al enkele keren middelkerke gereden en daarkun je zowat overal rijden,nu wast met momenten voor velen toch wat zwalpen :-D
Een maandje geleden nog Middelkerke gedaan en daar ligt het ook erg droog hoor, zwalp daar ook op diverse trails... Vanacht heeft het hier goed geregend, het had beter een dagje vroeger geweest, dan was alles wat beter berijdbaar geweest. Maar dan gingen we natuurlijk elders modder gehad hebben.

Ik had wel liever een bevoorrading in la douce France gezien, met aangepaste producten: du pain, du vin, du boudin, briochekes du Vendée, Taureau Rouge,... :lol:
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 21.05.2017 - De Panne - Keunetocht - PinksterMaandag

Bericht door spiermassa »

inderdaad super organnisatie.Mulle zand was geen probleem voor mij.....fatbike.ja de eerste 40 waren super om dan in gans ander decor te belanden.volgende keer de 40 en veel mooie stukken enkele malen bissen.
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 21.05.2017 - De Panne - Keunetocht - PinksterMaandag

Bericht door Muntanya »

Ik heb toch een fatbike serieus zien zwalpen tussen de Robert Vandammestraat en de Fluithoekweg :-D
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 21.05.2017 - De Panne - Keunetocht - PinksterMaandag

Bericht door Muntanya »

Zijn er eigenlijk al foto's beschikbaar? Zowel een fotograaf van de organisator gezien als van MTB.be, maar op beide geen foto's :(
Gebruikersavatar
lange Peter
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: ma 24 dec 2007 13:45
Rijdt met: bmc 4 cilinder

Re: 21.05.2017 - De Panne - Keunetocht - PinksterMaandag

Bericht door lange Peter »

Mooie toertocht!
Het mulle zand had ik verwacht,altijd leuk om net niet of net wel erdoor te geraken.
Langs de spoorlijn en die lus door de moeren,tja...

Voor de rest toffe bende en goeie organisatie,volgend jaar zeker terug.
Plaats reactie