22.04.2018 - Haacht - 20e MTB Ha8 toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
WT6
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: do 30 jan 2003 15:28
Rijdt met: 2 wielen, een stuur, ge kent dat..

Re: 22.04.2018 - Haacht - 20e MTB Ha8 toertocht

Bericht door WT6 »

Bebop schreef:@WT6: het was absoluut niet de bedoeling om boven de 55km uit te komen. vanuit VWB is het zelfs verplicht dat je een 2de bevoorrading aanbiedt vanaf 60km. het is eerder een organisatorische beperking... voor diegenen die op hun tandvlees zaten en af en toe gevloekt hebben dat ze op 55km nog niet binnen waren: onze excuses!

@Phille: ik neem het zeker mee in onze nabespreking
Bebop, wij hadden idd een biker bij die het liever bij 55 dan 62 km had gehouden :lol:
Van die verplichting was ik niet op de hoogte en daar wilde ik zeker niet naar verwijzen.
Ik neem sowieso een paar repen en gellekes mee, zeker als er nog een rit naar huis bijzit.
Neem het zeker als suggestie op, niet als kritiek, daarvoor was het te plezant.

Tot volgend jaar voor de 62 km :wink: :bounce:
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 22.04.2018 - Haacht - 20e MTB Ha8 toertocht

Bericht door BerggeitCasualFietser »

WT6 schreef:
Bebop schreef:@WT6: het was absoluut niet de bedoeling om boven de 55km uit te komen. vanuit VWB is het zelfs verplicht dat je een 2de bevoorrading aanbiedt vanaf 60km. het is eerder een organisatorische beperking... voor diegenen die op hun tandvlees zaten en af en toe gevloekt hebben dat ze op 55km nog niet binnen waren: onze excuses!

@Phille: ik neem het zeker mee in onze nabespreking
Bebop, wij hadden idd een biker bij die het liever bij 55 dan 62 km had gehouden :lol:
Van die verplichting was ik niet op de hoogte en daar wilde ik zeker niet naar verwijzen.
Ik neem sowieso een paar repen en gellekes mee, zeker als er nog een rit naar huis bijzit.
Neem het zeker als suggestie op, niet als kritiek, daarvoor was het te plezant.

Tot volgend jaar voor de 62 km :wink: :bounce:
Vandaar dat ik stikkapot was, door die extra 7 km :lol:
Bebop
Mountainbiker
Berichten: 177
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 22:12
Rijdt met: SSSL

Re: 22.04.2018 - Haacht - 20e MTB Ha8 toertocht

Bericht door Bebop »

vandaag bij de laatste opruim-acties is er een sportbril gevonden - mailtje met beschrijving naar info at mtbha8 punt be om het te recupereren
Pansjken
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 23 okt 2017 09:06
Rijdt met: Trek 8000

Re: 22.04.2018 - Haacht - 20e MTB Ha8 toertocht

Bericht door Pansjken »

Zondag eindelijk de TT gereden, ik woon al meer dan 12 jaar in Wespelaar maar door omstandigheden was het er nog nooit van gekomen... 8-[ Vroeg vertrokken om 8u. en voor de 34 km. gekozen (want ik moest absoluut voor 10u30 thuis zijn...). Ik was echt aangenaam verrast door de stukken die ik nog nooit gezien had (omdat er inderdaad veel privé-domein inzat), en het was echt de moeite waard. Vooral de passages in de bosgedeeltes met het draaien en keren vond ik leuk. Ik vroeg me wel af wanneer ik de bevoorrading ging tegenkomen, ik dacht dat dat na 21 km. ging zijn (voor de tocht van 34 km.) maar het was pas na 25 km. (als ik me niet vergis). Ik dacht eerst dat ik ergens verkeerd gereden was maar mss. had het te maken met de langere afstand door het vele draaien en keren in de bosgedeeltes (als ik de andere reacties hier lees...). Ik dacht dat het dan nog maar 9 km. ging zijn en besloot dan maar om direct door te rijden en niet te stoppen aan de bevoorrading (blijkbaar heb ik wel iets gemist want de bevoorrading was de moeite lees ik hier...). Uiteindelijk kwam ik uit op 37,5 km. maar het kan zijn dat ik op het laatste een stuk(je) gemist heb/verkeerd gereden ben. Maar aangezien ik mijn weg hier een beetje ken reed ik niet verloren.... Tel nog mijn km's van en naar huis erbij en ik kwam uit om 46 km., wat voor mij een mooie afstand was (en op tijd thuis, dus madam was content... :lol: ). Ik vond het een erg mooie tocht, en de organisatoren hebben echt hun best gedaan om dit zo te maken.... =D> =D> =D> Dikke merci aan alle medewerkers, seingevers, etc. en volgend jaar (hopelijk...) weer van de partij...! :wink:
Plaats reactie