25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door patje2 »

Toertocht georganiseerd door 5 studenten Handelswetenschappen, volledig ten voordele van To Walk Again.

Waar: KGR Katelijne, Valkstraat 28/V 2860 Sint-Katelijne-Waver
Wanneer: Zondag 25 maart 2018 van 8u30 tem 11u
Afstand: 25km of 40km (beide met bevoorradingspost)

Verder is er een ruime parking, doucheruimte, bewaakte fietsenstalling en eet- en drankgelegenheid aanwezig!

Iemand meer info hierover?
Ik denk een beetje het zelfde als deze van de scouts in september
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Den Bees »

Geen afspuitstand ? Wel vreemd , nog nooit meegemaakt dat er geen afspuitstand aanwezig is op een tocht
Sammy_ahs
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: di 25 mar 2014 15:09

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Sammy_ahs »

Den Bees schreef:Geen afspuitstand ? Wel vreemd , nog nooit meegemaakt dat er geen afspuitstand aanwezig is op een tocht
Blijkbaar zijn er wel douches, dus misschien de fiets meepakken? :-D

Niet ver van de deur, dus zal wel deze tocht worden dit weekend.
Gebruikersavatar
Svenny007
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: za 06 aug 2016 20:10
Rijdt met: Specialized StumpJumper 29
Contacteer:

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Svenny007 »

het zou interessant zijn moest de organisatie hier een klein woordje uitleg komen doen over wat we kunnen verwachten.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Den Bees »

Svenny007 schreef:het zou interessant zijn moest de organisatie hier een klein woordje uitleg komen doen over wat we kunnen verwachten.
Dat vind ik ook , ze zijn met 5 studenten , dan zou ik toch denken dat ze de sociale media gebruiken
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door patje2 »

Dit is de link naar het FB event
" onclick="window.open(this.href);return false;
Sakkej
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 mar 2018 19:55

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Sakkej »

Beste allemaal,

Ik ben organisator van de toertocht te Sint-Katelijne-Waver op 25/03.
Eerst en vooral mijn excuses dat ik het forum een beetje uit het oog ben verloren ;)

Concreet, zijn we dus een groep van 5 studenten Handelswetenschappen, die bij wijze van studieopdracht een VTT voor het goede doel organiseren. De volledige opbrengst die we genereren die dag en de sponsoring wordt dan ook integraal doorgestort aan 'To Walk Again' (cfr. organisatie met o.a. Marc Herremans als boegbeeld, ze houden zich hoofdzakelijk bezig met sportieve reintegratie van mensen met een fysieke beperking).

Qua parcours situeren we ons voor beide afstanden dus hoofdzakelijk in Sint-Katelijne-Waver. Aangezien het een eenmalig evenement is voor een goed doel is, loopt het parcours ook wel voor verschillende stukken samen met de tocht van Scouts Parsival. De organisator van deze tocht heeft ons trouwens een beetje hulp geboden op vlak van parcours.

Het klopt inderdaad dat er geen afspuitstand aanwezig is. Wij hebben dit jammer genoeg niet kunnen verkrijgen van het bestuur van de voetbalclub waar we organiseren en een tijdelijke standpijp van Pidpa was eveneens moeilijk te regelen. Hopelijk, schrikt het enkelen onder jullie niet te hard af ;)

Verder, kan ik wel zeggen dat er een bewaakte fietsenstalling aanwezig is en dat er door fietsenwinkel Chamizo een technische depannage voor onderweg en een geschenk voor de deelnemers voorzien is. Parkeerplaats is btw ook voorzien.

We hopen jullie te verwachten!

Adres: Valkstraat 28/V 2860 Sint-Katelijne-Waver
Sakkej
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 mar 2018 19:55

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Sakkej »

Svenny007 schreef:het zou interessant zijn moest de organisatie hier een klein woordje uitleg komen doen over wat we kunnen verwachten.
Heb onderaan beetje meer info gegeven :)
Sammy_ahs
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: di 25 mar 2014 15:09

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Sammy_ahs »

Dat wordt dus thuis afspuiten, maar als dat het enige minpuntje is, is er voor mij geen probleem.

Normaal gezien present!
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Den Bees »

Sakkej schreef:Beste allemaal,

Ik ben organisator van de toertocht te Sint-Katelijne-Waver op 25/03.
Eerst en vooral mijn excuses dat ik het forum een beetje uit het oog ben verloren ;)

Concreet, zijn we dus een groep van 5 studenten Handelswetenschappen, die bij wijze van studieopdracht een VTT voor het goede doel organiseren. De volledige opbrengst die we genereren die dag en de sponsoring wordt dan ook integraal doorgestort aan 'To Walk Again' (cfr. organisatie met o.a. Marc Herremans als boegbeeld, ze houden zich hoofdzakelijk bezig met sportieve reintegratie van mensen met een fysieke beperking).

Qua parcours situeren we ons voor beide afstanden dus hoofdzakelijk in Sint-Katelijne-Waver. Aangezien het een eenmalig evenement is voor een goed doel is, loopt het parcours ook wel voor verschillende stukken samen met de tocht van Scouts Parsival. De organisator van deze tocht heeft ons trouwens een beetje hulp geboden op vlak van parcours.

Het klopt inderdaad dat er geen afspuitstand aanwezig is. Wij hebben dit jammer genoeg niet kunnen verkrijgen van het bestuur van de voetbalclub waar we organiseren en een tijdelijke standpijp van Pidpa was eveneens moeilijk te regelen. Hopelijk, schrikt het enkelen onder jullie niet te hard af ;)

Verder, kan ik wel zeggen dat er een bewaakte fietsenstalling aanwezig is en dat er door fietsenwinkel Chamizo een technische depannage voor onderweg en een geschenk voor de deelnemers voorzien is. Parkeerplaats is btw ook voorzien.

We hopen jullie te verwachten!

Adres: Valkstraat 28/V 2860 Sint-Katelijne-Waver
Mss een tip voor volgend jaar , op de vtt van waarloos komen de brandweer elk jaar met een tankwagen de organisatie van water voorzien , ik denk wel dat die gasten voor een goed doel wel te vinden zijn
Laatst gewijzigd door Den Bees op do 22 mar 2018 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie