25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sakkej
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 mar 2018 19:55

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Sakkej »

Den Bees schreef:
Sakkej schreef:Beste allemaal,

Ik ben organisator van de toertocht te Sint-Katelijne-Waver op 25/03.
Eerst en vooral mijn excuses dat ik het forum een beetje uit het oog ben verloren ;)

Concreet, zijn we dus een groep van 5 studenten Handelswetenschappen, die bij wijze van studieopdracht een VTT voor het goede doel organiseren. De volledige opbrengst die we genereren die dag en de sponsoring wordt dan ook integraal doorgestort aan 'To Walk Again' (cfr. organisatie met o.a. Marc Herremans als boegbeeld, ze houden zich hoofdzakelijk bezig met sportieve reintegratie van mensen met een fysieke beperking).

Qua parcours situeren we ons voor beide afstanden dus hoofdzakelijk in Sint-Katelijne-Waver. Aangezien het een eenmalig evenement is voor een goed doel is, loopt het parcours ook wel voor verschillende stukken samen met de tocht van Scouts Parsival. De organisator van deze tocht heeft ons trouwens een beetje hulp geboden op vlak van parcours.

Het klopt inderdaad dat er geen afspuitstand aanwezig is. Wij hebben dit jammer genoeg niet kunnen verkrijgen van het bestuur van de voetbalclub waar we organiseren en een tijdelijke standpijp van Pidpa was eveneens moeilijk te regelen. Hopelijk, schrikt het enkelen onder jullie niet te hard af ;)

Verder, kan ik wel zeggen dat er een bewaakte fietsenstalling aanwezig is en dat er door fietsenwinkel Chamizo een technische depannage voor onderweg en een geschenk voor de deelnemers voorzien is. Parkeerplaats is btw ook voorzien.

We hopen jullie te verwachten!

Adres: Valkstraat 28/V 2860 Sint-Katelijne-Waver
Mss een tip voor volgend jaar , op de vtt van waarloos komen de brandweer elk jaar met een tankwagen de organisatie van water , ik denk wel dat die gasten voor een goed doel wel te vinden zijn
Interessant om te weten. Bedankt voor de info!
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door jari2057 »

Zou er om acht uur kunnen gestart worden moet om elf uur op een familie feest zijn
Gebruikersavatar
Svenny007
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: za 06 aug 2016 20:10
Rijdt met: Specialized StumpJumper 29
Contacteer:

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Svenny007 »

als jullie beloven dat we onderweg geen modder tegen komen is het ontbreken van de afspuitstand jullie vergeven :-D :wink: :wink: :wink:
Sakkej
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 mar 2018 19:55

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Sakkej »

Svenny007 schreef:als jullie beloven dat we onderweg geen modder tegen komen is het ontbreken van de afspuitstand jullie vergeven :-D :wink: :wink: :wink:

Tot voor vanmorgen viel het nog te overwegen om te beloven :-)
sensabiker
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: do 15 dec 2011 11:31
Rijdt met: Sensa Livigno

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door sensabiker »

Voor To Walk Again komen we wel af van Limburg.
Sakkej
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 mar 2018 19:55

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Sakkej »

sensabiker schreef:Voor To Walk Again komen we wel af van Limburg.
Super! We verwachten jullie :-D
Gebruikersavatar
Svenny007
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: za 06 aug 2016 20:10
Rijdt met: Specialized StumpJumper 29
Contacteer:

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Svenny007 »

En is er veel volk komen opdagen ?
Sakkej
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 mar 2018 19:55

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Sakkej »

Svenny007 schreef:En is er veel volk komen opdagen ?
Een kleine 200 personen
Vanhaecht
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 11 feb 2011 17:02
Rijdt met: Liteville 301 MK8

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Vanhaecht »

En zijn de fotos van deze kleine 200 deelnemers ook ergens terug te vinden?

Niet dat ik zo ijdel ben. Maar was de eerste tocht met men nieuw speelgoed. En ben tussen de struiken toch ergens geflist(als ik het me goed herinner).
Sakkej
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 mar 2018 19:55

Re: 25.03.2018 - Sint-Katelijne-Waver

Bericht door Sakkej »

Vanhaecht schreef:En zijn de fotos van deze kleine 200 deelnemers ook ergens terug te vinden?

Niet dat ik zo ijdel ben. Maar was de eerste tocht met men nieuw speelgoed. En ben tussen de struiken toch ergens geflist(als ik het me goed herinner).
Er wordt normaal gezien nog een aftermovie gemaakt en de foto's zullen op de facebookpagina geplaatst worden
Plaats reactie