11.03.2018 - Essen - Pek&Slik MTB toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
GVM
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 31 dec 2017 17:24

11.03.2018 - Essen - Pek&Slik MTB toertocht

Bericht door GVM »

Vorige jaren vond er in dit weekend telkens een toertocht plaats in Nieuwmoer met inschrijving bij Garage Akkermans georganiseerd door Pek en Slik. Ik vind deze tocht dit jaar niet terug op de kalender. Iemand een idee of deze toch doorgaat ?

Hij gaat door. Hierbij de info verkregen via de fotograaf :

11 maart 2018
Locatie: Garage Akkermans
Adres: Nieuwmoersesteenweg 121
Gemeente: Essen
Vertrekuren: 08.00-10.30
Afstanden: 25-42 km
Prijs: 5 €
Website met wat info: https://mediahak.wixsite.com/devrijetijd/nieuws/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bewaakte fietsenstalling en après bike met pannenkoeken.
Grensoverschrijdend en doorkomst op de Ruchpense heide.
Laatst gewijzigd door GVM op zo 04 mar 2018 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Re: 11.03.2018 Nieuwmoer ?

Bericht door fotograaf »

GVM schreef:Vorige jaren vond er in dit weekend telkens een toertocht plaats in Nieuwmoer met inschrijving bij Garage Akkermans georganiseerd door Pek en Slik. Ik vind deze tocht dit jaar niet terug op de kalender. Iemand een idee of deze toch doorgaat ?
Ik heb gebeld.
Hij gaat door op 11 maart, maar ik kom nog met de gegevens ... Die sturen ze mij op.. Ze zijn het vergeten om aan te melden in de kalenders.. Vanwege omstandigheden..
GVM
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 31 dec 2017 17:24

Re: 11.03.2018 Nieuwmoer ?

Bericht door GVM »

fotograaf schreef:
GVM schreef:Vorige jaren vond er in dit weekend telkens een toertocht plaats in Nieuwmoer met inschrijving bij Garage Akkermans georganiseerd door Pek en Slik. Ik vind deze tocht dit jaar niet terug op de kalender. Iemand een idee of deze toch doorgaat ?
Ik heb gebeld.
Hij gaat door op 11 maart, maar ik kom nog met de gegevens ... Die sturen ze mij op.. Ze zijn het vergeten om aan te melden in de kalenders.. Vanwege omstandigheden..
Dank voor de moeite ! Dan ga ik hem zeker rijden :-D
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Re: 11.03.2018 Nieuwmoer ?

Bericht door fotograaf »

GVM schreef:
Dank voor de moeite ! Dan ga ik hem zeker rijden :-D
Dit heb ik doorgekregen:
11 maart 2018
Locatie: Garage Akkermans
Adres: Nieuwmoersesteenweg 121
Gemeente: Essen
Vertrekuren: 08.00-10.30
Afstanden: 25-42 km
Prijs: 5 €
Website met wat info: https://mediahak.wixsite.com/devrijetijd/nieuws/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bewaakte fietsenstalling en après bike met pannenkoeken.
Grensoverschrijdend en doorkomst op de Ruchpense heide.

Wil jij dit toevoegen in jouw topic bovenaan? Als titel vermelden: 11.03.2018 - Essen - Pek&Slik MTB toertocht


Waarvoor dank! (o)
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Re: 11.03.2018 Essen - Pek&Slik MTB toertocht

Bericht door fotograaf »

Dank voor de toevoeging! :wink:

Groetjes,
Guy
Gebruikersavatar
Petter
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 27 jan 2016 20:36
Rijdt met: Trek Farley 5/Canyon Spectral 29 CF7 ASX

Re: 11.03.2018 Essen - Pek&Slik MTB toertocht

Bericht door Petter »

Na twijfel tussen de tocht in Bertem of dichter bij huis vanwege de weersomstandigheden gekozen om richting Essen te gaan. Rond half 9 gestart in de regen, dus ook maar het regenjasje aangetrokken.
In het begin wel wat asfalt, hier en daar afgewisseld met wat veldwegen en bospaden.
Toen de bossen in rondom Rucphen, singletracks afgewisseld met bredere bospaden. Bij de gevaarlijke oversteken netjes door verkeersregelaars veilig naar de andere kant begeleid. Ondergrond was nat en glibberig, maar dat was ook wel te verwachten na de regen van afgelopen nacht. Desondanks lekker kunnen rijden met de fatty en na 42km de fiets afgespoten in de ruim uitgeruste wasplaats en daarna richting huis gereden.

Organisatie en vrijwilligers bedankt voor jullie inzet en de mooie tocht.
Plaats reactie