Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 11.03.2018 - Beignée

11.03.2018 - Beignée

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht wo 21 feb 2018 10:49
BerggeitCasualFietser Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Superfly 7, Lapierre X629
Niks van terug te vinden op de kalenders, ben wel even op de site gaan kijken van de Bourg Bikers, dit zou de datum moeten zijn. Nu hopen dat het droog blijft.

Bericht wo 21 feb 2018 13:08
Fritsie Mountainbiker

Mijn bike: Trek
BerggeitCasualFietser schreef:
Niks van terug te vinden op de kalenders, ben wel even op de site gaan kijken van de Bourg Bikers, dit zou de datum moeten zijn. Nu hopen dat het droog blijft.

Dit zou moeten kloppen. Enkele maanden terug een mail gestuurd naar de Bourgbikers en ze bevestigden dat de tocht doorgaat de tweede zondag van maart, dus de 11de. Nu nog hopen op droog weer de week voor de tocht doorgaat.

Bericht wo 21 feb 2018 17:41
Mountainbiker

Fritsie schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:

Dit zou moeten kloppen. Enkele maanden terug een mail gestuurd naar de Bourgbikers en ze bevestigden dat de tocht doorgaat de tweede zondag van maart, dus de 11de. Nu nog hopen op droog weer de week voor de tocht doorgaat.

En hopen op ook niet té koud weer, of ik geraakt niet gemotiveerd om op de fiets te kruipen, dus niet getraind :D

Bericht wo 21 feb 2018 20:28
wattie Mountainbiker

Mijn bike: rockrider 8.1 , Kona Process 134

Bericht ma 12 maart 2018 10:44
Mountainbiker

Bericht ma 12 maart 2018 14:31
Zazoo Mountainbiker

Mijn bike: 2013 Specialized Stumpjumper HT alu comp 29
Bij mij stond deze in vet in mijn agenda. Door de overvloedige regenval toch maar beslist om thuis te blijven, na een mindere ervaring vorig jaar in Thuin in de regen.

Ben ook benieuwd hoe het was....

Bericht ma 12 maart 2018 22:48
HardTail Charlie Mountainbiker

Mijn bike: Lynskey M290; Rocky Mountain Element 950RSL
Het was ploeteren en glijden, baggeren en schuiven, het was smerig en vettig, regelmatig (iedereen) te voet, het was Avg 13/u en je vroeg je af “waarom toch...?”
en toch.... keer je met een big smile terug naar huis, want het is daar steeds weer een belevenis.
Pluspunt - en opluchting - was wel dat ca 8u de regenzone er weg was, geen drup regen gehad (want tijdens de autorit er naartoe viel het met bakken uit de hemel, had me bijna omgekeerd en terug naar huis gereden).

Keer terug naar Toertochten