04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

Bericht door DDT-STAS »

TOP tochtje =D>
alleen waren mijn benen vandaag minder top #-o
Z29
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 14 feb 2016 18:18
Rijdt met: Zannata Z29 EVO en Zannata Z29F

Re: 04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

Bericht door Z29 »

Vandaag hier ook gereden, toptochtje idd. Vroeg vertrokken en je zag het parcours naarmate het later werd echt veranderen.... echt knap. Sneeuw, ijs en zelfs een beetje modder.
gvdelst
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 19 sep 2011 09:48
Rijdt met: Specialized Epic HT 2018

Re: 04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

Bericht door gvdelst »

Eerst getwijfeld of ik deze tocht zou rijden.
Heb het mij zeker niet beklaagd. Het was een toptocht!
Héél leuk om de besneeuwde paadjes te berijden. De ontdooide modderpaadjes vielen heel goed mee.
Resultaat: beentjes moe en een heel goede herinnering van de rit.
Volgend jaar terug op de afspraak!
Geert BMC
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 22 jul 2016 09:30

Re: 04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

Bericht door Geert BMC »

Heeft er iemand de gpx file van de 65 en 55 km? Ik wou vandaag die toer rijden maar mijn benen hadden blijkbaar een andere gedachte :-(.
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: 04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

Bericht door spaghetti_2 »

Na de pizza bestaat er nu ook een quattro stagioni rit :-) alles in één vandaag, van sneeuw over ijs tot modder en kurkdroog. Mooi ritje, afspuitstand was top. Onderweg wel iets gemist blijkbaar want ik wou de 65 doen en kwam uit op 54. Ik ben van de streek maar toch nog enkele nieuwe padjes ontdekt.
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

Bericht door Fritsie »

Persoonlijk houd ik meer van een iets "drogere" ondergrond. Vrij laat gestart voor de 65 km en met de dooi en de passage van de andere rijders waren er toch heel wat paadjes serieus modderig en glibberig. Vooraf kon ik dit moeilijk inschatten daar het bij ons (West-Vlaanderen) toch heel wat droger lag. De organisatie kan hier natuurlijk niets aan doen en waarschijnlijk vinden heel wat rijders dit heel leuk, omdat het dan net iets spannender wordt (zowel de sneeuw als de modder). Alles was ook berijdbaar. Toch genoten van de mooie passages, de vele klimmetjes en de prachtige streek. Ik kom zeker terug in iets drogere omstandigheden (dan zal ik ook iets meer kunnen genieten van de afdalingen). De organisatie was top. Hartelijk dank en tot een volgende. =D> =D> =D>
bart3071
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: di 25 apr 2006 17:49
Rijdt met: Grand Canyon 29 (Alu & Carbon) - Ridley X-Night Cyclocross

Re: 04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

Bericht door bart3071 »

Free_ltd schreef:
bart3071 schreef:Shorties (Kortenberg) present!

Zelf belet zondagvoormiddag, maar zal over parcous van 65km knallen zaterdagnamiddag in 't laat of zondagnamiddag...
Als iemand GPS track heeft, stort ik graag wat inschrijvingsgeld...

Da's straf. Ik ooit eens zitten zoeken op een MTB groepje in Kortenberg en dacht dat ze daar alleen racers hadden en geen MTB'er (groepjes). En nu blijken er de shorties te zijn :lol: :lol: :lol:
Altijd welkom! We hebben 3 verschillende groepen. Training dinsdag & woensdagavond met start 19u aan colomba (sporthal) Kortenberg.
Dinsdag: groep 1 & groep x
Woensdag: groep x & groep 2

Groep x: de iets oudere rijders en/of beginners. Iedereen is welkom, maar op tempo van de traagste
Groep 2: voornamelijk dames, kids, starters & een paar begeleiders

Achteraf in Café De Kiek Everberg, onze sponsor!

Meer on topic. Ondanks oproep aan organisatie ivm GPX-file (betalend) of rit te rijden op zaterdagnamiddag/zondagvoormiddag géén enkele reactie mogen ontvangen. [-X Beetje jammer aangezien ik event deelde met onze FB-pagina en onze club kwam. Gelukkig (jammer genoeg) was grootste deel parcous bloso tocht. Dan dat maar gedaan, wegens geen pijltjes aan start meer... :-?
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: 04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

Bericht door Free_ltd »

bart3071 schreef:
Free_ltd schreef:
bart3071 schreef:Shorties (Kortenberg) present!

Zelf belet zondagvoormiddag, maar zal over parcous van 65km knallen zaterdagnamiddag in 't laat of zondagnamiddag...
Als iemand GPS track heeft, stort ik graag wat inschrijvingsgeld...

Da's straf. Ik ooit eens zitten zoeken op een MTB groepje in Kortenberg en dacht dat ze daar alleen racers hadden en geen MTB'er (groepjes). En nu blijken er de shorties te zijn :lol: :lol: :lol:
Altijd welkom! We hebben 3 verschillende groepen. Training dinsdag & woensdagavond met start 19u aan colomba (sporthal) Kortenberg.
Dinsdag: groep 1 & groep x
Woensdag: groep x & groep 2

Groep x: de iets oudere rijders en/of beginners. Iedereen is welkom, maar op tempo van de traagste
Groep 2: voornamelijk dames, kids, starters & een paar begeleiders

Achteraf in Café De Kiek Everberg, onze sponsor!

Meer on topic. Ondanks oproep aan organisatie ivm GPX-file (betalend) of rit te rijden op zaterdagnamiddag/zondagvoormiddag géén enkele reactie mogen ontvangen. [-X Beetje jammer aangezien ik event deelde met onze FB-pagina en onze club kwam. Gelukkig (jammer genoeg) was grootste deel parcous bloso tocht. Dan dat maar gedaan, wegens geen pijltjes aan start meer... :-?
Tof om te weten. Maar we zijn een groepje van 5 rijders en meestal wel minstens met 2 om te gaan rijden. En wij stoppen in de Vic :lol: :lol: :lol:

On-Topic: Was de bedoeling om te komen, maar blijkbaar hadden we geen goesting om vroeg op te staan en de mederijder vond het wat ver om heen te gaan, rit en nog eens terug. Dus 42km in de omgeving gereden.
BlueYeti
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 29 dec 2013 23:14

Re: 04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

Bericht door BlueYeti »

Top tochtje, goede organisatie
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: 04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

Bericht door spaghetti_2 »

Niet dat het belangrijkste van mijn zondag was, maar het blijft wel aardig stil rond de prijzen die je met de Strava segmenten kon verdienen
Plaats reactie