Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

04.03.2018 - Huldenberg - MTB happening

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

CRAPS Mountainbiker

Mijn bike: ORBEA
Voor de 27ste keer al !
Alles staat weer klaar om er een spetterende tocht van te maken. Fingers crossed voor goed weer !
Keuze uit 25km,35 km,45 km,55 km en 65 km
Start te Huldenberg, gemeenteplein sportzaal De Kronkel.
Alle faciliteiten aanwezig ,van MTB wash tot bewaakte parking , 2 uitgebreide bevoorradingsposten,herstelposten, hulp bij nood enz.
Ook dit jaar weer mooie prijzen te winnen door ingebouwde STRAVA segmenten , doch, ook de MTB-kers die puur recreatief rijden komen volledig aan hun trekken in het glooiende (zeg maar pittige) landschap van de druivenstreek, niet te missen :-D
Iedereen meer dan welkom, we organiseren dit voor jullie !
Voor meer informatie zie Facebook https://www.facebook.com/events/596755467332991/

BerggeitCasualFietser Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Superfly 7, Lapierre X629
Volg ik ook even, al is er wel veel te doen die dag...

joeke Mountainbiker

Mijn bike: Granville HTi, Orbea Occam 29
Dit jaar terug van de partij op deze klassieker!!!

Schoupabiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en MSC Zion Tandem
Het zal ook wel hard blijven ...

Hm’s???

Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark 940 - '15
Als er volk van ons groepje mee gaat, zijn we erbij. Zal kortste astand worden met een heen en terug.

Alles zal ook wat van de temperatuur afhangen. Laatst die van Vossem gedaan met bevoorrading in Huldenberg en ben bijna niet gestorven van de koude vingers in die sneeuw :-).

spaghetti_2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.8, Rose X-Lite
Gewoon uit interesse, hoe werkt dat met die strava segmenten? Niet iedereen laadt zijn rit meteen op na het fietsen :-)

NewbieBiker Mountainbiker

Schoupabiker schreef:

Hm’s???

Ook in geïnteresseerd...

bip bip Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Colnago baanslet
NewbieBiker schreef:
Schoupabiker schreef:

Hm’s???

Ook in geïnteresseerd...

25km (350hm)
35km (560hm)
45km (700hm)
55km (860hm)
65km (1000hm)

TaurineR Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: C. FSi
De 65km ziet er goed uit, dat worden de eerste deftige hm van dit jaar :drunk: :drunk:

CRAPS Mountainbiker

Mijn bike: ORBEA
zie Facebookpagina : MTB Huldenberg, daar staan alle hm's op vermeld, ook de prijzen die te winnen zijn verschijnen eerstdaags, super mooie prijzen die door Scott zijn geschonken.
Ivm de Strava segmenten, het is inderdaad zaak de tocht snel op te laden na de tocht zodat we een correcte uitslag kunnen opstellen. Alvast, is in handen van een intelligente informaticus :-D
3 Strava segmenten, ze zullen op tijd worden aangegeven. Knallen maar !
Momenteel ligt alles er keihard bij, hopen maar dat het zo blijft en dan wordt het topeditie.

Volgende

Keer terug naar Toertochten