18.02.2018 - Belsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 18.02.2018 - Belsele

Bericht door DDT-STAS »

Vroeg gestart waardoor nog sterk bevroren ondergrond...was dus vlammen van begin tot eind.
Zeer leuke zondagvoormiddag gehad!
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 18.02.2018 - Belsele

Bericht door Dickie »

De vroege starters kregen door de vrieskoude overal een betonbaantje voorgeschoteld.
De opkomende zon, de fijne mist en het super afgepijlde parcours breidden een geslaagd einde aan deze wintereditie van De Ronde van het Waasland.
Het was een snel rondje, dus al vroeg binnen en daar volgde dus een lange après op.
Geen fiets gewonnen, 't zal voor de volgende keer zijn :-D .
Enkele sfeerbeeldjes onderweg aan de Oude Durme met een fijne pel ijs erop:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
slebbe
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 08:05
Rijdt met: optimo

Re: 18.02.2018 - Belsele

Bericht door slebbe »

Inderdaad prachtige rit, Belsele is altijd een topper onder de Waasritten.
Weliswaar als late starter een heel ander parcours onder de wielen gekregen dan voorgaande.
Glibberig laagje op ontdooiende ondergrond, het is bijna niet te geloven op deze prille lentezondag.
Mooi parcours met wel wat gevaarlijke oversteken.
Alles uit de streek gehaald, helaas het heerlijke 'Waasmunsterbos' letterlijk links laten liggen.
In de vijver van vorige schrijver eens flink de fietsen door het ijs laten zakken om een pak compost te dumpen.
Heerlijke maar toch niet te onderschatten rit.
Spijtig dat de vlag aan de bevoorrading me confronteerde met een bijzonder slechte herinnering aan een sponsor uit het Waasland die PV-panelen plaatst.
Op dit moment dacht ik dat niet hij , maar ik, oftewel dat hij met mijn geld hier sponsort.
In alle geval toch een heerlijke zondag genoten.
Bedankt Belsele en tot de volgende.
Plaats reactie