11.02.2018 - Bonheiden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door schuppe »

Heb wel al bordjes zien hangen hoor
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door DDT-STAS »

Zeer plezante rit gereden vanmorgen! Dikke proficiat a d organisatie, hier is duidelijk veel werk in gestoken =D> =D>
Toch ook wel enkele minpuntjes...
Wij kozen voor de 55km...de bevoorrading was er al na +-16km...wat toch wel zéér snel is als je er 55 moet doen...deze bevoorrading wat meer 'in het midden' voorzien (of een 2e bevoorrading) zou beter zijn.
Ook bleken we met 47km terug a d start te staan...en we waren helemaal niet alleen. Zeer jammer als je 55km als doel hebt en ineens na 47km 'binnen' bent :-k
Ik had de indruk dat er weinig volk is komen opdagen...jammer want dit was echt wel een mooi tochtje.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 771
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door Den Bees »

Iemand een gpx ?

Wegens het feestgedruis van mijn lokale club ben ik er niet geraakt ](*,)
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door Stevestrong »

Het was inderdaad een zeer mooie tocht met verrassend veel bos, maar ook met enkele andere verrasingen. Zoals reeds gezegd al bevoorrading na 16 km. Gelukkig lagen er suikerwafels om mee te nemen, want had niets meer in mijn rugzak zitten. En ook wij waren na 47 ipv 55 km rond. Aan de afspuitstand vertelde iemand dat ze een stuk hebben moeten schrappen wegens werken en dat er ook te natte stukken zijn uitgehaald.
Obelix
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: vr 05 sep 2008 16:18
Rijdt met: Specialized EPIC 29

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door Obelix »

Moet me toch even van het hart dat sommige organisaties, los van het vele en goede werk, stukken in hun tocht steken waarvoor ze geen toestemming vragen, laat staan krijgen. Dit kan op termijn wel gevolgen hebben voor andere organisaties die wel de spelregels volgen. Wat betreft de bevoorrading, is het niet zo dat je min. 2 bevoorradingen moeten hebben als je boven de 50km uitkomt?
Heb me wel geamuseerd vandaag :)
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door patje2 »

Obelix schreef:Moet me toch even van het hart dat sommige organisaties, los van het vele en goede werk, stukken in hun tocht steken waarvoor ze geen toestemming vragen, laat staan krijgen. Dit kan op termijn wel gevolgen hebben voor andere organisaties die wel de spelregels volgen. Wat betreft de bevoorrading, is het niet zo dat je min. 2 bevoorradingen moeten hebben als je boven de 50km uitkomt?
Heb me wel geamuseerd vandaag :)
Voor welk stuk zou geen toestemming geweest zijn?
Ik kom om te fietsen niet om te eten. Wie zegt dat je een bevoorrading moet hebben op een toertocht? Of zo als jij vind dat er 2 moeten zijn. We zijn het wel gewoon dat er een groot buffet is maar moet dat? Wat ik wel vind als er bevoorrading is, plaats je deze best ongeveer halfweg of er net iets voorbij.
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door schuppe »

Nu ben ik toch ook benieuwd waar die prive stukken lagen. Want is dicht tegen mijn deur en ik ben van plan om deze nog eens te rijden.
NewbieBiker
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 14 aug 2017 10:35

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door NewbieBiker »

Ik zou ook wel een gpx bestandje willen. Stukken vh Bloso parcours gevolgd?
bikerwim
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: do 28 okt 2010 08:35
Rijdt met: TREK Top Fuel 8

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door bikerwim »

Heb ook een leuke tocht gereden, waarbij de baggerstukken al bij al wel meevielen!
Volgens mij het beste wel uit de streek gehaald.
Verassend veel draaien en keren in de bosjes.
De bevoorrading mocht idd wat centraler, zoals reeds aangehaald.
Ik reed de 45km en was na 40km terug binnen.
Obelix
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: vr 05 sep 2008 16:18
Rijdt met: Specialized EPIC 29

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door Obelix »

patje2 schreef:
Obelix schreef:Moet me toch even van het hart dat sommige organisaties, los van het vele en goede werk, stukken in hun tocht steken waarvoor ze geen toestemming vragen, laat staan krijgen. Dit kan op termijn wel gevolgen hebben voor andere organisaties die wel de spelregels volgen. Wat betreft de bevoorrading, is het niet zo dat je min. 2 bevoorradingen moeten hebben als je boven de 50km uitkomt?
Heb me wel geamuseerd vandaag :)
Voor welk stuk zou geen toestemming geweest zijn?
Ik kom om te fietsen niet om te eten. Wie zegt dat je een bevoorrading moet hebben op een toertocht? Of zo als jij vind dat er 2 moeten zijn. We zijn het wel gewoon dat er een groot buffet is maar moet dat? Wat ik wel vind als er bevoorrading is, plaats je deze best ongeveer halfweg of er net iets voorbij.
bijv. de single track door het bos langs Hollaken beek.
Plaats reactie