27.05.2018 - Boetelingenraid (1e MTB-raid in lijn in België)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: 27.05.2018 - Boetelingenraid (1e MTB-raid in lijn in Bel

Bericht door Free_ltd »

madskatingcow schreef:Als ge braaf zijn kunt ge met ons meerijden :wink: :lol:

Dat ga ik jullie niet aandoen, want denk niet dat ik hetzelfde niveau heb :lol: :lol: :lol:
Felix7
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 15 jun 2015 15:21
Rijdt met: Scott Spark RC

Re: 27.05.2018 - Boetelingenraid (1e MTB-raid in lijn in Bel

Bericht door Felix7 »

Ziet er echt schitterend uit hopelijk even mooi weer als op de video ik kijk er al naar uit!
Felix7
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 15 jun 2015 15:21
Rijdt met: Scott Spark RC

Re: 27.05.2018 - Boetelingenraid (1e MTB-raid in lijn in Bel

Bericht door Felix7 »

Free_ltd schreef:
madskatingcow schreef:Als ge braaf zijn kunt ge met ons meerijden :wink: :lol:

Dat ga ik jullie niet aandoen, want denk niet dat ik hetzelfde niveau heb :lol: :lol: :lol:
Nog bijna 3 maanden om te trainen :lol:
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: 27.05.2018 - Boetelingenraid (1e MTB-raid in lijn in Bel

Bericht door Free_ltd »

Felix7 schreef:
Free_ltd schreef:
madskatingcow schreef:Als ge braaf zijn kunt ge met ons meerijden :wink: :lol:

Dat ga ik jullie niet aandoen, want denk niet dat ik hetzelfde niveau heb :lol: :lol: :lol:
Nog bijna 3 maanden om te trainen :lol:
Dat klopt, maar we zijn met een groepje en dat is samen uit samen thuis. En fietsen altijd zondag voormiddag en moet van mijn vrouw ten laatste om 13.30u thuis zijn. Dus zou ik voor de grote hoeveelheden kms al 's nachts moeten vertrekken :lol: :lol: :lol: Mijn maten zijn niet zo te vinden voor de gigantsiche kms, want die willen om 11.30u al in het café zitten :lol:

In de zomer vertrekken we om 8u ipv om 9u en dan doen we meestal wel rond de 45 a 60km.

Maar 100km zal me ook wel lukken, maar het klimmen blijft een probleem bij mij waardoor ik meestal achterop geraak :lol:
boetraid
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 10 jun 2015 11:30

Re: 27.05.2018 - Boetelingenraid (1e MTB-raid in lijn in Bel

Bericht door boetraid »

Hello bikers,

De Boetelingenraid, 1ste MTB raid in lijn in België, vindt plaats in iets meer dan twee maanden.

Wij herhalen dat het aantal plaatsen beperkt is. Wacht niet te lang om u in te schrijven !!!

Om jullie te motiveren het vlug te doen, bieden wij een paar MTB schoenen aan van het merk Northwave ter waarde van 129,99€ in samenwerking met onze sponsor Hard'n Cycles te Libramont alsook een volledige uitrusting aangeboden door Ridley, Belgische fietsenmerk die in de lift is.

Hoe vroeger de inschrijving, hoe meer kansen om deze geweldige prijzen te winnen.
- inschrijving vóór 1 april : 5 kansen (5 tickets met uw naam in de pot)
- inschrijving tussen 1 en 14 april inbegrepen : 3 kansen
- inschrijving tussen 15 en 30 april inbegrepen : 1 kans

LET OP : wij herhalen dat u het pack GOLD (vervoer MTB + bus) vóór 28 april moet reserveren en het pack SILVER (alléén bus) vóór 14 mei.

Aarzel ook niet om onze verblijfsmogelijkheden te gebruiken.

- ADEPS Neufchâteau : overnachting + avondmaal + ontbijt voor een zeer gunstige prijs (verplichte reservatie ten laatste op 15 april)

- gratis kamperen langs de Vierre in Straimont

Alle inschrijvingen via onze website http://www.penitents.be.

Wij verwachten jullie voor deze buitengewone raid.

Sportieve groeten.

De organisatie.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: 27.05.2018 - Boetelingenraid (1e MTB-raid in lijn in Bel

Bericht door geertg »

Ik heb, op één na, alle edities al meegereden (tocht niet rando) en jullie zullen het zich zeker niet beklagen. Zorg dat de conditie goed is want het is altijd op en neer op supermooie singletracks waar je helemaal alleen bent ver van de bewoonde wereld.
Echt een aanrader.
Gebruikersavatar
MrSwiss
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: vr 07 mar 2014 00:00
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 2008 Specialized Fatboy 2014

Re: 27.05.2018 - Boetelingenraid (1e MTB-raid in lijn in Bel

Bericht door MrSwiss »

Deze verleden jaar met de fat gedaan. Machtige tocht in die streek van Straimont. Nog 'echte' singels om te rijden. Al 27j in het vtt-wereldje en die staat toch in de top drie van belgie voor mij =D> . Nu komen ze met een nieuwe formule, geen lus maar in lijn. Daar heb ik een beetje mijn twijfels over als dat een succes formule zal zijn :roll: . Ze starten in de streek van 'Le Grand Raid Godefroid' in Bouillon. Hopelijk zullen ze nieuwe paden uit hun mouw schudden in die streek. Want die evenaren van Straimont zal moeilijk zijn. Dan de logistiek, zowel voor de organisatie als de individuele deelnemer. Er komt meer werk bij dan gewoon je auto aan de start plaatsen bij een gewone vtt-tocht. Hopelijk zijn de fietsen goed 'ingepakt' tijdens het transport :-k. Verder wens ik de organisatie een goed verloop en mooi weer voor hun tocht en horen we wel de commentaren na de tocht.
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 27.05.2018 - Boetelingenraid (1e MTB-raid in lijn in Bel

Bericht door lowie »

Wordt voor mij, eindelijk, de eerste deelname. Kijk ernaar uit.
Al vind ik dat gedoe "in lijn" maar klote.
Ik ga niet mee met het transport, kies een camping in de buurt van de startplaats, ga mijn auto de dag vantevoren stallen aan de finish en fiets dan 35 km naar de camping.
Ik vermoed dat dat de beste oplossing is met het minste gedoe.
Jacqué
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 19 jun 2017 12:37

Re: 27.05.2018 - Boetelingenraid (1e MTB-raid in lijn in Bel

Bericht door Jacqué »

1e deelname, 85km zal zeker volstaan:p we zien wel hoe het transport verloopt.. Wordt hopelijk een dagje genieten!
boetraid
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 10 jun 2015 11:30

Re: 27.05.2018 - Boetelingenraid (1e MTB-raid in lijn in Bel

Bericht door boetraid »

Nog maar 5 dagen om je in te schrijven en 5 kansen te krijgen om onze wedstrijd te winnen.

En een korte video van een deelnemer aan de 2017-editie... :-D

https://www.youtube.com/watch?v=BcA8IY6y6_Q
Plaats reactie