11.02.2018 - Temse-Velle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
EDB1
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: di 25 okt 2016 20:38

11.02.2018 - Temse-Velle

Bericht door EDB1 »

Komend weekend VTT in Temse-Velle. Weet er iemand langswaar het parcours loopt? Vorig jaar was het gedeelte door Bornem niet echt boeiend wegens weinig off-road. Hopelijk blijft men nu meer in het waasland.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

11.02.2018 - Temse - Velle

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Hallo, is hier al meer nieuws over?
Vorig jaar gereden, ging toen over de brug van Temse met delen van Bornem, terug langs de andere kant van de brug en zo richting Haasdonk. Op zich wel mooi tochtje, alleen hier en daar wat veel modder in de Bornemse streek (zal dit jaar wel eens net zo kunnen zijn :roll: )
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 11/02/2018 Temse-Velle

Bericht door Dickie »

Om aan de nodige off-road te komen was de oversteek toch niet slecht gekozen?
De klassiekers zoals de toer rond de Graafschap, een stuk van het hobbeltrackje onderaan de dijk boven Branst en niet te vergeten de zware strook langs de Rijksweg zijn stukken die we ook al van bij de Greenbikers of de Muddevils kennen.
Als er toelating is om het Nonnenbos erbij te pakken, zelfs basic, dan zou dat een kers op de taart zijn. Er zit anders niets in de weg om zelf een doorsteekje te maken als dat er niet in zit :wink: .

Weliswaar zouden er meer tracks in de Haasdonkse bossen bijkunnen, in de vorige editie liet men de spie tussen Tassynslaan en Vossekotstraat links liggen.

Iig, ik laat me verrassen en zal het wel zien.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 11/02/2018 Temse-Velle

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Dickie schreef:Om aan de nodige off-road te komen was de oversteek toch niet slecht gekozen?
De klassiekers zoals de toer rond de Graafschap, een stuk van het hobbeltrackje onderaan de dijk boven Branst en niet te vergeten de zware strook langs de Rijksweg zijn stukken die we ook al van bij de Greenbikers of de Muddevils kennen.
Als er toelating is om het Nonnenbos erbij te pakken, zelfs basic, dan zou dat een kers op de taart zijn. Er zit anders niets in de weg om zelf een doorsteekje te maken als dat er niet in zit :wink: .

Weliswaar zouden er meer tracks in de Haasdonkse bossen bijkunnen, in de vorige editie liet men de spie tussen Tassynslaan en Vossekotstraat links liggen.

Iig, ik laat me verrassen en zal het wel zien.
neen is niet slecht gekozen, ik heb me volgens mij verkeerd uitgedrukt :-)
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: 11.02.2018 - Temse-Velle

Bericht door bip bip »

vandaag RvhW pijlen zien hangen langsheen het paardenpad Weert/Branst, ik veronderstel dat deze van de tt van de Velle zijn. Dus net zoals vorig jaar terug de Temsebrug over en een aantal tracks in Bornem. Btw, proper ligt het er hier uiteraard ook niet bij....

grt,
bip bip
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 11.02.2018 - Temse-Velle

Bericht door Dickie »

Wsl zelfde traject van vorig jaar dan met de ravi onder de brug van Temse.
Voor de ganse nacht voorspelt de buienradar nog regen.
We zullen de botten moeten aantrekken :-D
Z29
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 14 feb 2016 18:18
Rijdt met: Zannata Z29 EVO en Zannata Z29F

Re: 11.02.2018 - Temse-Velle

Bericht door Z29 »

Het zal overal wel baggeren zijn dus waarom niet baggeren het dichtst bij huis.... :-D
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 11.02.2018 - Temse-Velle

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Zoiets, het enige probleem zal voor mij uit mijn bed geraken zijn, is iets dat me tegenwoordig niet goed meer lukt :(
Z29
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 14 feb 2016 18:18
Rijdt met: Zannata Z29 EVO en Zannata Z29F

Re: 11.02.2018 - Temse-Velle

Bericht door Z29 »

En vettig lag het,maar overal wel doenbaar. Op het einde wel veel wandelaars in de Haasdonkse bossen. We hebben ons geamuseerd dat is het belangrijkste.
Plaats reactie