18.02.2018 - Neeroeteren - Toertocht WTC Wringers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
scan
Mountainbiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 12 apr 2014 11:02

Re: 18.02.2018 - Neeroeteren - Toertocht WTC Wringers

Bericht door scan »

Vandaag een mooie tocht gereden in Neeroeteren. Alles was goed geregeld: de pijlen, aanduiding van de splitsingen, bevoorrading, organisatie. Er zat ook genoeg variatie in het parcour: klimmen, afdalingen singletracks.
De tocht in deze richting rijden vind ik fijner dan andersom. Zo ben je al goed opgewarmd als je richting Bergerven rijdt.
De ondergrond viel ook heel goed mee. Het was nergens modder ploeteren. Was alweer een tijd geleden dat ik de kleur van mijn fiets zag na een toertocht :-D Het weer was ook prachtig.
Het zou ook fijn zijn als er hier een tocht van 50km was. Er is daar keuze genoeg voor aan paden. Mss een idee voor 2019?
Voor de rest =D> =D>
dake7780
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: zo 14 jul 2013 13:57
Rijdt met: Ghost EBS Lector HTX 29

Re: 18.02.2018 - Neeroeteren - Toertocht WTC Wringers

Bericht door dake7780 »

Inderdaad weer een leuke tocht. Zelfs nog enkele paadjes ontdekt waarbij nog niet eerder was langsgekomen. Nu op naar de Oeterdal marathon!
dake7780
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: zo 14 jul 2013 13:57
Rijdt met: Ghost EBS Lector HTX 29

Re: 18.02.2018 - Neeroeteren - Toertocht WTC Wringers

Bericht door dake7780 »

scan schreef:Vandaag een mooie tocht gereden in Neeroeteren. Alles was goed geregeld: de pijlen, aanduiding van de splitsingen, bevoorrading, organisatie. Er zat ook genoeg variatie in het parcour: klimmen, afdalingen singletracks.
De tocht in deze richting rijden vind ik fijner dan andersom. Zo ben je al goed opgewarmd als je richting Bergerven rijdt.
De ondergrond viel ook heel goed mee. Het was nergens modder ploeteren. Was alweer een tijd geleden dat ik de kleur van mijn fiets zag na een toertocht :-D Het weer was ook prachtig.
Het zou ook fijn zijn als er hier een tocht van 50km was. Er is daar keuze genoeg voor aan paden. Mss een idee voor 2019?
Voor de rest =D> =D>
Dan moet je in augustus terugkomen bij de marathon. Zeker een aanrader!
scan
Mountainbiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 12 apr 2014 11:02

Re: 18.02.2018 - Neeroeteren - Toertocht WTC Wringers

Bericht door scan »

dake7780 schreef:
scan schreef:Vandaag een mooie tocht gereden in Neeroeteren. Alles was goed geregeld: de pijlen, aanduiding van de splitsingen, bevoorrading, organisatie. Er zat ook genoeg variatie in het parcour: klimmen, afdalingen singletracks.
De tocht in deze richting rijden vind ik fijner dan andersom. Zo ben je al goed opgewarmd als je richting Bergerven rijdt.
De ondergrond viel ook heel goed mee. Het was nergens modder ploeteren. Was alweer een tijd geleden dat ik de kleur van mijn fiets zag na een toertocht :-D Het weer was ook prachtig.
Het zou ook fijn zijn als er hier een tocht van 50km was. Er is daar keuze genoeg voor aan paden. Mss een idee voor 2019?
Voor de rest =D> =D>
Dan moet je in augustus terugkomen bij de marathon. Zeker een aanrader!
Die ken ik, heb hem al paar keer gereden. Is idd de moeite.
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: 18.02.2018 - Neeroeteren - Toertocht WTC Wringers

Bericht door flipp »

toptocht, =D> =D>

Maar idd is 40km te weinig en moet je al combineren of met de fiets komen.
zelf ken ik het daar dus kan genoeg lussen maken, maar ik denk dat jullie meer volk zullen lokken met een 50-55 optie. Zeker degene die van verder moeten komen.

voor de rest geweldig parkoer en prima organisatie
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Re: 18.02.2018 - Neeroeteren - Toertocht WTC Wringers

Bericht door aresius »

Zeer mooi tochtje, goeie organisatie & prachtig weer.
Spijtig dat er veel singletrack opties ontbraken wegens de omgevallen bomen.
Tot de volgende
Gebruikersavatar
Wringerke
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 06 aug 2012 14:05
Rijdt met: ene met dikke banden

Re: 18.02.2018 - Neeroeteren - Toertocht WTC Wringers

Bericht door Wringerke »

Bedankt voor de mooie reacties. Hopelijk zien we jullie terug op 26 augustus voor de marathon.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: 18.02.2018 - Neeroeteren - Toertocht WTC Wringers

Bericht door Edlisjas »

Wringerke schreef:Bedankt voor de mooie reacties. Hopelijk zien we jullie terug op 26 augustus voor de marathon.
Zijt ma zeker!
Plaats reactie