25.02.2018 - Wemmel - MTB-tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
EDB1
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: di 25 okt 2016 20:38

Re: 25.02.2018 - Wemmel - MTB-tocht

Bericht door EDB1 »

Inderdaad het was dik in orde. Door de koude heb ik onderweg wel besloten om voor de 37 km te gaan en dit was voor mij dit jaar lang genoeg. Nadien kon ik mij in de gezellige kantine opwarmen met een heerlijke koffie waar ik zelfs een Baileys bijkreeg :-) .
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 25.02.2018 - Wemmel - MTB-tocht

Bericht door Dickie »

Voor de lange toer gekozen.
Rond 8uur vertrokken en zeer weinig volk tegengekomen, zelfs de dorpjes onderweg leken wel uitgestorven.
Een mooie streek zo dichtbij Brussel, overgoten door een fel winterzonnetje.

2 paar handschoenen, skikousen, dikke overtrekken, de nodige laagjes kleding en gas geven hielden de kou buiten, maar het was op het randje.
Parcours leek overal op beton, hier en daar wat opletten met bevroren tractorsporen, maar 't was een snelle rit.
2 bevoorradingen met 'ijs-cola' op de 2de :-D , op die afstand vind ik 1 ravi voldoende, maar tof van de organisatie om de moeite te doen.
Ik herinner me nog van enkele jaren geleden na een modderige editie dat we nog lang moesten aanschuiven en bibberen voor de afspuitstand, dat was nu gelukkig niet nodig en gezien de vrieskou zelfs niet mogelijk.
De warme douche deed deugd en de leuke voormiddag werd afgesloten met een hotdog.
Plaats reactie