27.01.2018 - Ingooigem - 22e Omloop Vlaamse Ardennen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Re: 27.01.2018 - Ingooigem - 22e Omloop Vlaamse Ardennen

Bericht door vannoli »

Ik had warme douche en de afspuit had heel goeie druk ,ok je stond wa zompig maar daar heb ik geen last van
Ik ben nog naar dure hotels geweest waar ik mij douche terwijl 3/4 van hotel zich doucht en toen was er ook geen warm water dus moet je begrijpen dat je hoe later je komt hoe meer modder en kou water
Dirk-de-moozeduvel
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 31 dec 2017 14:51

Re: 27.01.2018 - Ingooigem - 22e Omloop Vlaamse Ardennen

Bericht door Dirk-de-moozeduvel »

Spijtig dat je schiet op de boodschapper. Een zompige afspuitplaats voorzien zonder spuitkoppen (ikzelf had geen spuitkop, net als mijn buurman) en jaren na elkaar ijskoude douches voorschotelen, dat is geen organisatorisch "detail". Indien er geen accommodatie voorzien wordt kunnen we evengoed de vele prachtige Bloso-MTB-routes rijden, met gratis douche in een sporthal. Er was overigens meer dan genoeg volk achter de bar in Ijvegem om de clubkas te vullen met de opbrengst van het rijkelijk vloeiende gerstennat. Alle respect voor de parcoursbouwers en bevoorraders, die een prachtjob deden, dat schreef ik toch? De andere "organisatoren" moeten maar eens gaan kijken naar Kemmel hoe men met primitieve middelen een perfecte douche maakt. En zelfs het kommetje met warm water in Hertsberge verdient mijn respect; het werd met veel sympathie aangerijkt door iemand die ook achter de bar had kunnen staan, in de warmte.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: 27.01.2018 - Ingooigem - 22e Omloop Vlaamse Ardennen

Bericht door geertg »

Ik had ook een slang zonder spuitkop en stond ook in een zompige plaats, het is geen moment in mij opgekomen om daaromtrent te klagen. Je kan altijd wel verwijzen naar plaatsen waar het beter is. Bon, elk zijn gedacht.
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 27.01.2018 - Ingooigem - 22e Omloop Vlaamse Ardennen

Bericht door mrdepo »

geertg schreef:Ik had ook een slang zonder spuitkop en stond ook in een zompige plaats, het is geen moment in mij opgekomen om daaromtrent te klagen. Je kan altijd wel verwijzen naar plaatsen waar het beter is. Bon, elk zijn gedacht.

Hallo,

Opbouwende kritiek mag mijn gedacht zonder af te breken. Enkele palletten kan men makkelijk verkrijgen. En e emmertje warm water ook vermoed ik. Ik denk dat dit idd geen onoverbrugbare problemen zijn voor een organisatie. Er zijn organisaties die met veel minder meer doen.



Mvg Jürgen
meyke1
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 16 aug 2015 16:16
Rijdt met: nen oldtimer en ne ktm scarp master

Re: 27.01.2018 - Ingooigem - 22e Omloop Vlaamse Ardennen

Bericht door meyke1 »

:-D :-D :-D :-D
Dagen zonder klagen zijn voorbij??
route64
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 29 jan 2014 23:11

Re: 27.01.2018 - Ingooigem - 22e Omloop Vlaamse Ardennen

Bericht door route64 »

Dirk-de-moozeduvel schreef:Spijtig dat je schiet op de boodschapper. Een zompige afspuitplaats voorzien zonder spuitkoppen (ikzelf had geen spuitkop, net als mijn buurman) en jaren na elkaar ijskoude douches voorschotelen, dat is geen organisatorisch "detail". Indien er geen accommodatie voorzien wordt kunnen we evengoed de vele prachtige Bloso-MTB-routes rijden, met gratis douche in een sporthal. Er was overigens meer dan genoeg volk achter de bar in Ijvegem om de clubkas te vullen met de opbrengst van het rijkelijk vloeiende gerstennat. Alle respect voor de parcoursbouwers en bevoorraders, die een prachtjob deden, dat schreef ik toch? De andere "organisatoren" moeten maar eens gaan kijken naar Kemmel hoe men met primitieve middelen een perfecte douche maakt. En zelfs het kommetje met warm water in Hertsberge verdient mijn respect; het werd met veel sympathie aangerijkt door iemand die ook achter de bar had kunnen staan, in de warmte.
Als organiserend team onthou je vooral de positieve zaken! Met de rest zal het volledige team rekening houden voor de volgende editie en al 22 jaar proberen we jullie een gevarieerd en prachtig parcours met 3 bv's te geven voor slechts 3€. Dank aan de 38 medewerkers (vrijwilligers) voor hun inzet! Dank vooral aan Marc en Veerle van het Smesseplein dat we hun accomodatie jaarlijks 1 dag kunnen en mogen gebruiken. =D> =D> =D> Op zaterdag VTT met.... , op zondagmorgen al volledig omgevormd tot café bistro met duvel, zonder mooze.
Plaats reactie