03.02.2018 - Balen - WTC De Spoortrekkers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
YeLL
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: do 13 sep 2007 21:11
Rijdt met: scott scale RC 29er, scott spark 900

Re: 03.02.2018 - Balen - WTC De Spoortrekkers

Bericht door YeLL »

Ben ook benieuwd naar staat van parcours....
bietho
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 01 feb 2016 12:04

Re: 03.02.2018 - Balen - WTC De Spoortrekkers

Bericht door bietho »

Gans de dag pijlen en linten gehangen in de regen, in de Keiheuvel staan er natuurlijk plassen maar als het niet continu blijft regenen is het hier goed berijdbaar, het ander gedeelte is de bovenlaag drassig, maar echte modderstroken zitten er niet of nauwelijks in. Alles staat klaar om jullie goed te ontvangen.
Simontheys
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 09 apr 2013 16:02
Rijdt met: Trek Superfly 6 2017

Re: 03.02.2018 - Balen - WTC De Spoortrekkers

Bericht door Simontheys »

we zullen er zijn!
Gebruikersavatar
Strijkijzer
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 03 jan 2016 14:24

Re: 03.02.2018 - Balen - WTC De Spoortrekkers

Bericht door Strijkijzer »

Deze morgen een half uurtje rond de keukentafel liggen keren en draaien....zou ik wel of niet gaan.
Ben dan toch geweest en mij zeker niet beklaagd....een perfect berijdbaar parcours ondanks de vele regen...de heuvels van het motorcrossterrein waren een meerwaarde !!!!
Bedankt en tot volgend jaar
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Re: 03.02.2018 - Balen - WTC De Spoortrekkers

Bericht door lucky7 »

Deze namidag ook afgezakt naar hier en ons goed geamuseerd.Ondanks de vele regen van de laatste dagen
lag het parkoers er nog goed bij. :-D :-D
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: 03.02.2018 - Balen - WTC De Spoortrekkers

Bericht door G-m@n. »

geef mij toch maar dit parkour in de zomer als het droog is :P
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: 03.02.2018 - Balen - WTC De Spoortrekkers

Bericht door Biestie1 »

Heel tof parkoers. Bepijling vond ik voor de break wat ondermaats en de startlocatie is een echte tegenvaller :-? Niks parkeerplaats en douchen is onmogelijk door de veel te lange afstand naar de parkings. Die keuze begrijp ik niet zo goed.
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Re: 03.02.2018 - Balen - WTC De Spoortrekkers

Bericht door scelter »

Geen last gehad van de bepijling. Ik vond het dik in orde. Zoals al eerder aangegeven, lag het er voor de bevoorrading glibberig bij, maar dat maakt het parkoers er alleen maar interessanter op. Lekker de grenzen van de grip aftasten. Nergens was het baggeren. En het hoge singletrack gehalte kan ik ook altijd wel apprecieren.
Startlocatie kan me minder boeien. Ik vond vlot parking en daar ik nooit douche op locatie, was dit voor mij geen issue.
Bikewash was wel in orde. Vind ik belangrijker.
bietho
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 01 feb 2016 12:04

Re: 03.02.2018 - Balen - WTC De Spoortrekkers

Bericht door bietho »

Bedankt aan de 750 deelnemers en 32 kids, en hopelijk tot volgend jaar.
Wat de locatie van de parking betreft, deze is al vele jaren daar, enkel vorig jaar was dit kort bij de zaal, maar die weide is nu verkocht en zijn ze huizen aan het bouwen. Omdat enkele dit toch belangrijk vinden hebben we voor volgend jaar een optie voor het inschakelen van een pendelbusje, moeten dit nog bekijken.
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 03.02.2018 - Balen - WTC De Spoortrekkers

Bericht door frits motaar »

Zeer mooie tocht, rijkelijke bv en goede afpijling. Wel is er dezelfde fout gemaakt als vorig jaar, nl.er is veel twijfel waar je heen moet, als je de weg oversteekt 2km voor de bv.Daar staat maar 1 pijltje dat je moet oversteken en het volgende hangt 100m verder aan een boom op het Keihevel circuit.Velen hebben daar staan kijken waar het naartoe ging, net als vorig jaar. Hang hier volgend jaar eens een extra pijltje aan de oversteekplaats.Dank u.
Plaats reactie