02&04.03.2018 - Kortemark - Kortemark Biked

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 02&04.03.2018 - Kortemark - Kortemark Biked

Bericht door patje2 »

Mooie tocht en met de sneeuw was het als of het 100% offroad was
peter.D
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 okt 2016 14:14

Re: 02&04.03.2018 - Kortemark - Kortemark Biked

Bericht door peter.D »

patje2 schreef:Mooie tocht en met de sneeuw was het als of het 100% offroad was
Bedankt aan de moedigen die vrijdagavond de weersomstandigheden hebben getrotseerd!!

Nu maar hopen dat de weergoden ons zondag beter gezind zullen zijn.
LinoNiville
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 07 aug 2017 11:45
Rijdt met: BMC SLR01 - NINER Air RDO

Re: 02&04.03.2018 - Kortemark - Kortemark Biked

Bericht door LinoNiville »

Mooie tocht maar pijltjes hier en daar waren niet duidelijk oa. oversteek aan de eerste brug van de weg werken-esen, bij desimpel was er 1 passage ook niet duidelijk en de brugflanken lagen er ronduit slecht bij. Maar ik heb me geamuseerd en volgend jaar kom ik terug.
Gr Lino
peter.D
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 okt 2016 14:14

Re: 02&04.03.2018 - Kortemark - Kortemark Biked

Bericht door peter.D »

LinoNiville schreef:Mooie tocht maar pijltjes hier en daar waren niet duidelijk oa. oversteek aan de eerste brug van de weg werken-esen, bij desimpel was er 1 passage ook niet duidelijk en de brugflanken lagen er ronduit slecht bij. Maar ik heb me geamuseerd en volgend jaar kom ik terug.
Gr Lino
Gaan we meenemen naar volgend jaar toe.
Tocht werd meermaals gecontroleerd ,zondagmorgen nog voor de eerste deelnemers vertrokken
Maar blijkbaar heeft iemand het toch leuk gevonden om enkele pijlen te verwijderen.
Dit hebben we dan meteen weer in orde gebracht zodra we hiervan op de hoogte waren.

Bedankt aan alle deelnemers en tot de volgende editie!!
Gebruikersavatar
EG6
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 04 aug 2013 18:35
Rijdt met: Cube LTD Pro 2017

Re: 02&04.03.2018 - Kortemark - Kortemark Biked

Bericht door EG6 »

Aangename tocht, leuk weertje, splitsingaanduiding kon op de één of andere manier beter. Bevoorrading was ok.
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: 02&04.03.2018 - Kortemark - Kortemark Biked

Bericht door plummecrosser »

tocht zat goed in elkaar, goede lokatie, afspuitstand voldoende druk, bevoorradingen voldoende en goed verdeeld, wat de organitatie niets aan kan doen is dat vele stukken tussen de velden veel te lijden heeft gekregen van het natte weer en zware materieel die er over reed waardoor het nogal slecht bolde.
wat er inderdaad met weinig inspanning kan verbeteren zijn de splitsingen met een bevestiging iets na de splitsing altijd een zekerheid, twee gasten tegengekomen die verkeerd zaten,
vermelde afstand op de affiche 45, die er 55waren, in dit weekend niet zo erg had anders geweest in zware omstandigheden
Chapeau voor de rappe aanpassing aan jullie fietsbewaking, was perfect .
bedankt voor het inrichten en tot de volgende
Plaats reactie