14.01.2018 TT Kiewit ( Hasselt )

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 14.01.2018 TT Kiewit ( Hasselt )

Bericht door _Knarf_ »

Ik vind dat Dago gelijk heeft...

Ze moeten nu al veel mooie paden liggen, omdat ze er geen toelating voor krijgen, want deze organisatie weet zelf goed genoeg waar al die mooie paadjes liggen.

Als er dan ne groene wat foto's maakt vandaag hoeveel volk er op de terril zit... Maakt het alleen maar erger om in de toekomst toelatingen te krijgen. Rij de terril op een andere dag op, maar niet op een TT...
viktory
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 22 nov 2012 19:48
Rijdt met: Een beetje vanalles

Re: 14.01.2018 TT Kiewit ( Hasselt )

Bericht door viktory »

Bedankt aan iedereen die er gisteren bij was. We zijn gestrand op 1457 deelnemers en 55 kids. Fantastisch dat jullie er allemaal waren.
Wij doen ons best om er elk jaar een fijne tocht van te maken. We weten heel goed dat we de tocht nog veel aantrekkelijker en uitdagender zouden kunnen maken maar helaas krijgen we hiervoor geen toestemming.
Foto's zijn te bekijken op onze website: http://www.w-bikes.be" onclick="window.open(this.href);return false; of via onze FB pagina

Tot volgend jaar!

PS @macaronienkaassaus: inschrijving was tot 10.30u (zie topic hierboven) en de bevoorrading is ter plekke geweest tot 12.30u
Marcuss
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 05 nov 2006 16:13
Rijdt met: Trek Fuel EX7

Re: 14.01.2018 TT Kiewit ( Hasselt )

Bericht door Marcuss »

Ahum ahum en even off topic... Niet veralgemenen aub: raar dat hier mensen denken dat "ne groene" sowieso tegen mountainbikers of recreatief gebruik van de natuur is. :lol: Ik denk zelf graag groen, ik kom graag in de natuur (en ja, ik rijd ook op de terril) en ben helemaal pro het beredeneerd openstellen van natuurgebied voor gebruikers. Ne groene staat niet gelijk aan ne zure, mannekes.

Dat terzijde ben ik het er volledig mee eens: je kan niet van een organisatie verwachten dat ze regels schenden, hoe silly die soms ook zijn. En nu ga ik even een racistische comment posten over miss België. :lol:
Gebruikersavatar
BGT
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 jun 2004 21:04
Rijdt met: GT Zaskar 9r Carbon & GT Zaskar Team Carbon

Re: 14.01.2018 TT Kiewit ( Hasselt )

Bericht door BGT »

viktory schreef:inschrijving was tot 10.30u (zie topic hierboven) en de bevoorrading is ter plekke geweest tot 12.30u
Beste,

op de web site en in de app staat wel degelijk 11.00u!
Ik kijk meestal in de app. Als daar een foutief uur staat moet ik macaronieenkaassaus gelijk geven!
Het forum raadplegen is redelijk omslachtig als je geen pc bij de hand hebt.

Dit zou beter op elkaar afgestemd kunnen/moeten worden.
macaronienkaassaus
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 12 mei 2007 21:05
Rijdt met: Production Privée OKA, Orbea Rallon

Re: 14.01.2018 TT Kiewit ( Hasselt )

Bericht door macaronienkaassaus »

@Viktory: op het data overzicht van deze site staat wel duidelijk 11h genoteerd.
En daarnaast als er op dat moment (10h55) 4 personen aan de inschrijving zitten die je geld aanvaarden, zou 1 van deze personen toch iets mogen zeggen me dunkt.
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 14.01.2018 TT Kiewit ( Hasselt )

Bericht door _Pe_ »

Het blijft gelijk tot hoe laat de inschrijving open was. Het klopt niet dat Macaronienkaassaus geen bevoorrading gezien heeft. Volgens Victory is die namelijk ter plaatse gebleven tot 12h30. Macaronienkaassaus is vertrokken rond 11 uur en heeft helemaal niets gezien van bevoorrading, zelfs niet waar ze geweest had moeten zijn.
Die bevoorrading lag al op amper 20 km. En ervoor was vooral asfalt en brede dreven. Ik ben vertrokken om 8h20 en was al aan de bevoorrading om 9h20, en dat terwijl ik bij de langzamere deelnemers behoor. Ik ken mensen die de bevoorrading bereikt hebben op minder dan 50 minuten.
Macaronienkaassaus had die bevoorrading makkelijk bereikt moeten hebben tussen 12h en 12h15. Volgens mij zijn er 3 mogelijkheden waardoor hij geen bevoorrading gezien heeft.
1. Hij heeft toch ergens verkeerd gereden (alhoewel ik niet in zie hoe je die bevoorrading zou kunnen missen)
2. Hij is hij later vertrokken dan vlak na zich in te schrijven (10h55)
3. De bevoorrading vroeger vertrokken dan 12h30.
Plaats reactie