07.01.2018 - Huijbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 07.01.2018 - Huijbergen

Bericht door TaurineR »

Met het natte weer van de laatste maand, was deze tocht heel goed te rijden, soms wel eens een plas, maar waar wel omheen te rijden viel.
Wel vond ik het na de bevoorrading vrij snel gedaan, ik kwam uit op 39km...
Braeckie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 dec 2009 12:45
Rijdt met: Scott Scale 950 / Canyon Yellowstone race

Re: 07.01.2018 - Huijbergen

Bericht door Braeckie »

2de keer dat ik deze tocht rijd en weeral zeer goed geamuseerd in deze prachtige omgeving met leuke tracks.

Ik heb echter 2 vraagjes opmerkingen:
- Er waren 2 splitsingen tussen de 30 en de 50km. Eentje voor de bevoorrading en eentje erna. Is het dan niet mogelijk om een tussenafstand tussen de 30 en 50 te maken? Als je dan maar 1 splitsing volgt, zou dat toch moeten lukken? Zou leuk zijn als dit bij vertrek wordt aangegeven.

- Zitten er veel privé stukken in deze tocht? Of is deze vrij na te rijden?
Gebruikersavatar
Petter
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 27 jan 2016 20:36
Rijdt met: Trek Farley 5/Canyon Spectral 29 CF7 ASX

Re: 07.01.2018 - Huijbergen

Bericht door Petter »

legolas233 schreef:Ik zou hem eventueel nog eens willen narijden in zomerse omstandigheden...
Op het weiland bij de steile klim na zaten er geen privestukken in deze tocht. Wil je hem narijden dan rij je de klim, waar we nu halverwege links zijn gegaan om vervolgens af te dalen naar het fietspad, helemaal naar boven, en dan rechtsaf, dan zit je weer op de route.
Laatst gewijzigd door Petter op zo 07 jan 2018 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
focus op focusgirl
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 09 nov 2013 13:29

Re: 07.01.2018 - Huijbergen

Bericht door focus op focusgirl »

voor één keer ons slot niet bij, je kan het al raden...
Cannondale van een vriend gestolen
bertP
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 14 jun 2009 15:23
Rijdt met: Scott Spark 910 / Speci epic expert 26"

Re: 07.01.2018 - Huijbergen

Bericht door bertP »

2 vrienden van mij hun fully’s hingen op slot voor de deur na afloop en zijn ook gestolen. Een trek en een cannondale. Dat ze daar eens iets aan doen!

Verder kwam ik uit op 49km. Wel heb ik de eerste splitsing niet gezien. Verder een mooie tocht in mijn thuisstreek die er verrassend goed bijlag.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 07.01.2018 - Huijbergen

Bericht door TaurineR »

bertP schreef:Verder kwam ik uit op 49km. Wel heb ik de eerste splitsing niet gezien. Verder een mooie tocht in mijn thuisstreek die er verrassend goed bijlag.
Ik heb geen splitsingen gezien... :-? , ik moet in 't vervolg beter kijken....
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 07.01.2018 - Huijbergen

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Braeckie schreef:2de keer dat ik deze tocht rijd en weeral zeer goed geamuseerd in deze prachtige omgeving met leuke tracks.

Ik heb echter 2 vraagjes opmerkingen:
- Er waren 2 splitsingen tussen de 30 en de 50km. Eentje voor de bevoorrading en eentje erna. Is het dan niet mogelijk om een tussenafstand tussen de 30 en 50 te maken? Als je dan maar 1 splitsing volgt, zou dat toch moeten lukken? Zou leuk zijn als dit bij vertrek wordt aangegeven.

- Zitten er veel privé stukken in deze tocht? Of is deze vrij na te rijden?
Volg de route van TaurineR....
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 07.01.2018 - Huijbergen

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

focus op focusgirl schreef:voor één keer ons slot niet bij, je kan het al raden...
Cannondale van een vriend gestolen
G*********ens TUIG !!!!!
Tja....
Hier zijn geen woorden voor, aan de ene kant ben ik blij dat ik niet ben gaan fietsen vandaag, waar ik na het lezen van de commentaren meestal spijt heb dat ik niet ben gegaan.
De wereld op z'n kop....
Rare wereld....

P.S, niet tegenstaande dat het in deze contreien vaak voorkomt die diefstallen, wordt weer tijd om bij elke tocht zonder bewaakte fietsstalling te waarschuwen voor dat tuig dat fietsen meeneemt die niet van hun zijn.
Dus voor allen a.s. in Putte .... Let OP !!!!
Plaats reactie