31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Simontheys
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 09 apr 2013 16:02
Rijdt met: Trek Superfly 6 2017

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door Simontheys »

Leuke toertocht, wat veel modder maar al bij al nog cava. Jammer van de zeer povere bevoorrading, 4 euro vind ik dan wat veel inschrijvingsgeld voor enkel een wafel en iets te drinken.
Gebruikersavatar
MC Johan
Mountainbiker
Berichten: 572
Lid geworden op: vr 20 apr 2007 13:15
Rijdt met: Specialized Epic Comp 29" (2014)

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door MC Johan »

Simontheys schreef:Leuke toertocht, wat veel modder maar al bij al nog cava. Jammer van de zeer povere bevoorrading, 4 euro vind ik dan wat veel inschrijvingsgeld voor enkel een wafel en iets te drinken.
Misschien op een verkeerd moment voorbij gekomen, maar toen ik op de bevoorrading voorbij kwam was er Aquarius, sportdrank, verschillende soorten koeken, banaan en warme soep. Voor mij ruim voldoende.
robert40
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 18 dec 2013 07:56
Rijdt met: GT, Sensa.

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door robert40 »

Aan de start met een 10 tal Tieltse Wielervrienden, maar helaas voor mij zat de rit er na 8 km op.
Klapband, een scheur van 10 cm in mijn achterband, geen repareren aan. Opgehaald door de pechdienst en netjes afgezet aan de start.
Bedankt mannen.
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door Geoffe »

Dat was nog eens mtb met de grote M vandaag.
Genoten van de 44 km. Tegen het einde goed choco. Pracht parcours.
Merci aan de organisatie :-)
Simontheys
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 09 apr 2013 16:02
Rijdt met: Trek Superfly 6 2017

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door Simontheys »

MC Johan schreef:
Simontheys schreef:Leuke toertocht, wat veel modder maar al bij al nog cava. Jammer van de zeer povere bevoorrading, 4 euro vind ik dan wat veel inschrijvingsgeld voor enkel een wafel en iets te drinken.
Misschien op een verkeerd moment voorbij gekomen, maar toen ik op de bevoorrading voorbij kwam was er Aquarius, sportdrank, verschillende soorten koeken, banaan en warme soep. Voor mij ruim voldoende.
waarschijnlijk zal het zoiets geweest zijn maar vind dat ze dan voldoende moeten hebben voor iedereen?
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door witte »

MC Johan schreef:
Simontheys schreef:Leuke toertocht, wat veel modder maar al bij al nog cava. Jammer van de zeer povere bevoorrading, 4 euro vind ik dan wat veel inschrijvingsgeld voor enkel een wafel en iets te drinken.
Misschien op een verkeerd moment voorbij gekomen, maar toen ik op de bevoorrading voorbij kwam was er Aquarius, sportdrank, verschillende soorten koeken, banaan en warme soep. Voor mij ruim voldoende.
Hola Pola,
Hoe laat ben je dan gestart???
Het lijkt me straf als je tussen 8.30 en 10.30 uur bent gestart en geen deftige bevoorrading hebt gehad.
Geef je rek. nr. maar door en ik stort je €4 terug.

Nog een fijn eindejaar en een fantastisch 2018!!!
E-bikers
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 20:02
Rijdt met: Bulls E-Stream Evo 3 27.5+ en Cannondale RZ
Contacteer:

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door E-bikers »

We hebben 'n fijne 50km gereden. Ook wij genoten van de ruime bevoorrading. De bepijling was zoals vorig jaar in orde, 't parcour lag er zoals 't hoort voor 'n mtb tocht, soms modderig, met fijne single tracks voldoende uitdagend bij. De 27,5+ bandjes hebben hun best gedaan ... Voor de niet e-bikers in ons groepje was 't (aan de gezichten te zien) pittig genoeg :-)
Je merkt dat dit een geoliede organisatie is. Tot volgend jaar !
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door frits motaar »

robert40 schreef:Aan de start met een 10 tal Tieltse Wielervrienden, maar helaas voor mij zat de rit er na 8 km op.
Klapband, een scheur van 10 cm in mijn achterband, geen repareren aan. Opgehaald door de pechdienst en netjes afgezet aan de start.
Bedankt mannen.
Als jij diegene was die toen net voor mij reed,had je toch al 15km hoor,ik riep nog:
"Die is kapot".
Het was net voor dat 1ste crossbosje op die brede weg op het militair domein.
Tom46rossi
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 27 dec 2017 09:04

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door Tom46rossi »

Top organisatie! Bevoorrading was dik in orde. Parcours was zeer mooi, maar wel zwaar door de modder! Maar kon de pret niet bederven!
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door frits motaar »

Sjieke tocht,eindelijk nog eens een mtb-rit waar het op techniek aan kwam,dan zie je toch nog veel bikers "sukkelen" heeeerlijk! Ook nog veel bikers gezien die foutief schakelen,
vooraan op de kleine (triple) EN achteraan op de kleine :oops: dan breekt de ketting en zijn ze verbaast....
mss eerst "start to mtb" volgen,
of een 1x11 aanschaffen,dan hoef je vooraan niet te schakelen,maar dat is ook geen garantie dat je ketting heel blijft want die heb ik ook gezien met gebroken ketting.
Plaats reactie