31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
somerse
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 12 mei 2013 15:34

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door somerse »

frits motaar schreef:Sjieke tocht,eindelijk nog eens een mtb-rit waar het op techniek aan kwam,dan zie je toch nog veel bikers "sukkelen" heeeerlijk! Ook nog veel bikers gezien die foutief schakelen,
vooraan op de kleine (triple) EN achteraan op de kleine :oops: dan breekt de ketting en zijn ze verbaast....
mss eerst "start to mtb" volgen,
of een 1x11 aanschaffen,dan hoef je vooraan niet te schakelen,maar dat is ook geen garantie dat je ketting heel blijft want die heb ik ook gezien met gebroken ketting.
Al goed dat jij niet fietst zoals je schrijft, want dat zou pas rampzalig zijn.;-)

Het is nu eenmaal een toertocht en dus bevindt er zich een mix van ervaren en minder ervaren rijders op het parcours. Iedereen moet het leren. Bovendien was het een belastende tocht voor het materiaal.

Hoe dan ook een leuke tocht, veel singletrack maar naar een tijdje werd het wat eentonig. Toch wel vettiger dan ik had verwacht. Bedankt voor de organisatie!
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door Bulls69 »

Gisteren hier ook de laatste van het jaar komen toeren, bij drogere omstandigheden een prachtig tocht maar bij de huidige verzopen grond had ik na een 20km mijn buik toch vol van al dat modderploeteren [-(
Voor de rest een prima organisatie =D>
dekleine
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 03 jan 2018 03:35

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door dekleine »

Simontheys schreef:Leuke toertocht, wat veel modder maar al bij al nog cava. Jammer van de zeer povere bevoorrading, 4 euro vind ik dan wat veel inschrijvingsgeld voor enkel een wafel en iets te drinken.
Hoe laag kan je vallen???
ik rijd 2 toertochten per week, heb een stempelkaart en ben lid van de 2 bonden die korting geven en toch betaal ik 5€!!
het is om de clubs te steunen voor al het werk dat ze in een toertocht moeten steken.
Ga een paar wafeltjes in den Aldi kopen en rijd int vervolgens int zwart sukkelaar.
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door Bulls69 »

dekleine schreef:
Simontheys schreef:Leuke toertocht, wat veel modder maar al bij al nog cava. Jammer van de zeer povere bevoorrading, 4 euro vind ik dan wat veel inschrijvingsgeld voor enkel een wafel en iets te drinken.
Hoe laag kan je vallen???
ik rijd 2 toertochten per week, heb een stempelkaart en ben lid van de 2 bonden die korting geven en toch betaal ik 5€!!
het is om de clubs te steunen voor al het werk dat ze in een toertocht moeten steken.
Ga een paar wafeltjes in den Aldi kopen en rijd int vervolgens int zwart sukkelaar.
@dekleine
Welkom op het forum, het siert U dat je de organiserende clubs financieel een extra duwtje in de rug geeft bij het inschrijven, jammer dat je niet dezelfde sportiviteit aan de dag legt voor de opbouwende commentaar van uw medebikers hierop het forum. Voor uw allereerste post meteen iemand beginnen uitschelden [-X
fishie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 15 jan 2012 23:46
Rijdt met: Cube Ltd SL 29

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door fishie »

Bulls69 schreef:
dekleine schreef:
Simontheys schreef: Ga een paar wafeltjes in den Aldi kopen en rijd int vervolgens int zwart sukkelaar.
@dekleine
Welkom op het forum, het siert U dat je de organiserende clubs financieel een extra duwtje in de rug geeft bij het inschrijven, jammer dat je niet dezelfde sportiviteit aan de dag legt voor de opbouwende commentaar van uw medebikers hierop het forum. Voor uw allereerste post meteen iemand beginnen uitschelden [-X
+1!!
We kunnen hier beter niet te veel meer op doorgaan, dus:

Wegens ziekte deze dit jaar niet kunnen meedoen, jammer want is een degelijke organisatie! Hoop er volgend jaar weer bij te zijn!
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door frits motaar »

somerse schreef:
Al goed dat jij niet fietst zoals je schrijft, want dat zou pas rampzalig zijn.;-)
verklaar u nader......?
Laatst gewijzigd door frits motaar op do 04 jan 2018 11:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door frits motaar »

waar staan de foto's die genomen zijn?
Laatst gewijzigd door frits motaar op di 16 jan 2018 10:22, 2 keer totaal gewijzigd.
somerse
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 12 mei 2013 15:34

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door somerse »

frits motaar schreef:
somerse schreef:
Al goed dat jij niet fietst zoals je schrijft, want dat zou pas rampzalig zijn.;-)
verklaar u nader......?
Het was als grappige opmerking bedoeld, maar aangezien je het vraagt:
- aan kwam -> aankwam
- geen/foutief gebruik leestekens, geen afbakening van zinnen
- geen gebruik van spatie na een leesteken, terwijl dat wel steeds moet
- verbaast -> verbaasd
- Sjieke -> Chique
- verklaar -> Verklaar

Dat is het ongeveer. :wink:
pexexpres
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 10 nov 2012 17:45
Rijdt met: Focus Raven

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door pexexpres »

Ook de laatste rit in houthalen komen afhaspelen.
Was inderdaad een redelijk mooi parcours.Het ging wel niet echt vooruit door de glibberige omstandigheden.
Ben stipt om 10h30 vertrokken, kwestie van weinig last te hebben van snellere/tragere medebikers. Maar door mijn langzaam tempo kwam ik wel 'te laat' ?? langs de bevoorrading. Ze waren alles netjes aan het inladen terwijl er nog bikers stonden en er nog toekwamen. Zelfs als ik zei dat er nog zeker een 10-tal bikers onderweg waren deden ze gewoon verder. Kreeg als reactie, 'je kan slechts tot 10h30 starten' !! Leek mij een beschuldiging van zwartrijden, wat ik niet zo tof vond, en degenen die nog na mij kwamen (had ze ingehaald voor de juiste interpretatie) ook niet waarschijnlijk.
Dus zo top vond ik de organisatie niet.
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door frits motaar »

somerse schreef:
frits motaar schreef:
somerse schreef:
Al goed dat jij niet fietst zoals je schrijft, want dat zou pas rampzalig zijn.;-)
verklaar u nader......?
Het was als grappige opmerking bedoeld, maar aangezien je het vraagt:
- aan kwam -> aankwam
- geen/foutief gebruik leestekens, geen afbakening van zinnen
- geen gebruik van spatie na een leesteken, terwijl dat wel steeds moet
- verbaast -> verbaasd
- Sjieke -> Chique
- verklaar -> Verklaar

Dat is het ongeveer. :wink:
Ben jij een leraar Nederlands of zo ?
Pfffff t'is toch maar een forum hé, niet "het grote dictee der Nederlandse taal " :off:
Plaats reactie