31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door frits motaar »

frits motaar schreef:waar staan de foto's die genomen zijn?
Hier staan de foto's : http://marc-indestege.magix.net/alle-al ... de/matrix/" onclick="window.open(this.href);return false;
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door witte »

pexexpres schreef:Ook de laatste rit in houthalen komen afhaspelen.
Was inderdaad een redelijk mooi parcours.Het ging wel niet echt vooruit door de glibberige omstandigheden.
Ben stipt om 10h30 vertrokken, kwestie van weinig last te hebben van snellere/tragere medebikers. Maar door mijn langzaam tempo kwam ik wel 'te laat' ?? langs de bevoorrading. Ze waren alles netjes aan het inladen terwijl er nog bikers stonden en er nog toekwamen. Zelfs als ik zei dat er nog zeker een 10-tal bikers onderweg waren deden ze gewoon verder. Kreeg als reactie, 'je kan slechts tot 10h30 starten' !! Leek mij een beschuldiging van zwartrijden, wat ik niet zo tof vond, en degenen die nog na mij kwamen (had ze ingehaald voor de juiste interpretatie) ook niet waarschijnlijk.
Dus zo top vond ik de organisatie niet.
Jammer dit te vernemen.
Bedankt om dit te melden maar hier word ik natuurlijk echt niet vrolijk van.
Vanavond (17-01) is er terug een vergadering van onze werkgroep binnen de club en ik zal dit natuurlijk aankaarten dat dit niet zomaar kan. Er wordt bij ons gewacht tot +/- 11 uur vooraleer onze fietsers de pijlen voor de voet beginnen op te halen. Zo zijn wij ook zeker dat er geen personen achter blijven op het parcours. Bij deze mijn excuses en zal ik mijn ongenoegen wel eens laten blijken op de vergadering vanavond.
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Re: 31.12.2017 - Houthalen-Helchteren

Bericht door witte »

frits motaar schreef:waar staan de foto's die genomen zijn?
Foto's kan je vinden op http://marc-indestege.magix.net/alle-al" onclick="window.open(this.href);return false; ... de/matrix/
Plaats reactie