28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door aresius »

Je kan altijd Garmin Basecamp installeren op de computer om de gpx bestanden aan te passen.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door Den Bees »

aresius schreef:Je kan altijd Garmin Basecamp installeren op de computer om de gpx bestanden aan te passen.
Ik ga dat eens onderzoeken , thx
pattap
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: di 18 mei 2010 08:07
Rijdt met: tomson

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door pattap »

Mooie tocht. Heel veel uit de streek gehaald maar er zijn toch verschillende bosjes waar meer technische stukken uit te halen valt hopelijk tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
big lizard
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 feb 2012 22:49
Rijdt met: S.K.W.

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door big lizard »

pattap schreef:Mooie tocht. Heel veel uit de streek gehaald maar er zijn toch verschillende bosjes waar meer technische stukken uit te halen valt hopelijk tot volgend jaar.
Dat klopt, maar we moesten ook rekening houden met de lengte van de toeren.
We zaten er nu al +/- één km over .
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door jari2057 »

big lizard schreef:
pattap schreef:Mooie tocht. Heel veel uit de streek gehaald maar er zijn toch verschillende bosjes waar meer technische stukken uit te halen valt hopelijk tot volgend jaar.
volgend jaar grotere toer dan

Dat klopt, maar we moesten ook rekening houden met de lengte van de toeren.
We zaten er nu al +/- één km over .
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door Den Bees »

aresius schreef:Je kan altijd Garmin Basecamp installeren op de computer om de gpx bestanden aan te passen.
Basecamp geïnstalleerd , na het splitsen gaf hij nog 500 HM aan 8-[ mijn gps herkende de gpx files niet , heb dan online het gpx file geconverteerd naar een gpx file ](*,) en hij deed het , had wel is waar 0 HM maar ik had nu wel een goede track .
Heb hem vandaag gereden , er waren stukken bij die ik als mechelaar nog niet kende , de afbakening met bomen en taken lagen er nog mooi bij her en der had er toch al terug wildgroei van netels zich voor gedaan , heb zelfs plassen op de route moeten door kliffen
Al bij al een mooie rit , volgend jaar hopelijk terug deze rit en dat ik dan niet op verlof ben :bounce: :-"
Gebruikersavatar
big lizard
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 feb 2012 22:49
Rijdt met: S.K.W.

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door big lizard »

Den Bees schreef:
aresius schreef:Je kan altijd Garmin Basecamp installeren op de computer om de gpx bestanden aan te passen.
Basecamp geïnstalleerd , na het splitsen gaf hij nog 500 HM aan 8-[ mijn gps herkende de gpx files niet , heb dan online het gpx file geconverteerd naar een gpx file ](*,) en hij deed het , had wel is waar 0 HM maar ik had nu wel een goede track .
Heb hem vandaag gereden , er waren stukken bij die ik als mechelaar nog niet kende , de afbakening met bomen en taken lagen er nog mooi bij her en der had er toch al terug wildgroei van netels zich voor gedaan , heb zelfs plassen op de route moeten door kliffen
Al bij al een mooie rit , volgend jaar hopelijk terug deze rit en dat ik dan niet op verlof ben :bounce: :-"
Bees, tof dat je de toer nog op gps hebt kunnen rijden en dat je hem leuk vond.
Die afbakening van bomen en takken zal een stukje worden van de toekomstige Sport Vlaanderen Route van Sint Katelijne Waver.
Onkruid kan je jammer genoeg niet tegen houden deze tijd van het jaar.
We zijn er nog niet uit of we de ronde volgend jaar terug laten doorgaan, indien wel dan zal het hier later nog vermeld worden.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door Den Bees »

big lizard schreef:
Den Bees schreef:
aresius schreef:Je kan altijd Garmin Basecamp installeren op de computer om de gpx bestanden aan te passen.
Basecamp geïnstalleerd , na het splitsen gaf hij nog 500 HM aan 8-[ mijn gps herkende de gpx files niet , heb dan online het gpx file geconverteerd naar een gpx file ](*,) en hij deed het , had wel is waar 0 HM maar ik had nu wel een goede track .
Heb hem vandaag gereden , er waren stukken bij die ik als mechelaar nog niet kende , de afbakening met bomen en taken lagen er nog mooi bij her en der had er toch al terug wildgroei van netels zich voor gedaan , heb zelfs plassen op de route moeten door kliffen
Al bij al een mooie rit , volgend jaar hopelijk terug deze rit en dat ik dan niet op verlof ben :bounce: :-"
Bees, tof dat je de toer nog op gps hebt kunnen rijden en dat je hem leuk vond.
Die afbakening van bomen en takken zal een stukje worden van de toekomstige Sport Vlaanderen Route van Sint Katelijne Waver.
Onkruid kan je jammer genoeg niet tegen houden deze tijd van het jaar.
We zijn er nog niet uit of we de ronde volgend jaar terug laten doorgaan, indien wel dan zal het hier later nog vermeld worden.
Dat zou tof zijn moest hier in de buurt een toer van sport vlaanderen gemaakt word , mss moet je de toer in september laten doorgaan , en mss wel op een zondag , in mijn betere periode reed ik elk wkd de toeren van vwb op zaterdag en zondag en daar blijkt toch dat zondag's meer volk komt dan zaterdags.
Gebruikersavatar
big lizard
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 feb 2012 22:49
Rijdt met: S.K.W.

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door big lizard »

We hebben bewust voor onze eerste organisatie voor een zaterdag gekozen om niet overrompeld te worden.
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door petruske »

mag van mij op een zaterdag blijven doorgaan heeft vele voordelen,langere vertrek tijden en veel meer spreiding van volk zodat je overal goed doorkunt ,gen file,(is er al meer dan genoeg)
doe zo verder mannen en vrouwen
Plaats reactie