28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
big lizard
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 feb 2012 22:49
Rijdt met: S.K.W.

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door big lizard »

Hier nog foto's van Marc Vermeiren:
https://www.facebook.com/underwater.pic ... 031&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Sammy_ahs
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: di 25 mar 2014 15:09

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door Sammy_ahs »

Dicht bij huis, dus een tocht die niet mocht ontbreken op het programma.
Vond het dik in orde.
Hier en daar was ik verrast door de keuze: vb dacht ik dat we het onverhard rond de Nekker zouden nemen.
Maar misschien dat het tijdens de vakantie beter is om dit niet te doen.

In elk geval een volgende keer weer op post!

Relive: https://www.relive.cc/view/1732818413" onclick="window.open(this.href);return false;
florvetters
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 30 jul 2018 11:40

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door florvetters »

Proficiat, prachtige organisatie met mooi parcour en perfecte bepijling. Ik heb de 45 km gereden en geen enkele keer fout gereden. Ik kom volgend jaar zeker terug.
Gebruikersavatar
big lizard
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 feb 2012 22:49
Rijdt met: S.K.W.

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door big lizard »

Sammy_ahs schreef:Dicht bij huis, dus een tocht die niet mocht ontbreken op het programma.
Vond het dik in orde.
Hier en daar was ik verrast door de keuze: vb dacht ik dat we het onverhard rond de Nekker zouden nemen.
Maar misschien dat het tijdens de vakantie beter is om dit niet te doen.

In elk geval een volgende keer weer op post!

Relive: https://www.relive.cc/view/1732818413" onclick="window.open(this.href);return false;
Sammy, het pad rond de Nekker hebben we bewust overgeslagen wegens te veel wandelaars in het weekend.
Hans79
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 09 jan 2013 11:31
Rijdt met: Cube Acid, Prorace gravelbike

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door Hans79 »

Zeer leuke toertocht van de Elzebikers!

Vlakbij huis, met zin voor detail georganiseerd (bepijling, splitsingen, bordjes "gevaar" waar nodig, opties hard/easy, ...), en ook al ken ik de omgeving goed, toch nog aangenaam verrast door enkele nieuwe stukjes (bv. bosje tussen Vrouwvliet en voetbal Pasbrug). Top!

Zoals al door anderen gezegd: jammer dat al dit werk werd gedaan voor maar weinig deelnemers. Vakantieperiode zal ermee te maken hebben, maar misschien ook de keuze voor een zaterdag i.p.v. zondag? Gelukkig had ik de FB-pagina nog eens nagekeken of ik had ook een dag te laat aan de parochiezaal gestaan. :-k
Braeckie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 dec 2009 12:45
Rijdt met: Scott Scale 950 / Canyon Yellowstone race

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door Braeckie »

Zaten er veel privé stukken in deze toer?
Door vakantie kon ik niet deelnemen, maar m'n bike makkers hebben de toer gereden. Ik zou deze binnenkort nog eens willen narijden.
Gebruikersavatar
big lizard
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 feb 2012 22:49
Rijdt met: S.K.W.

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door big lizard »

Braeckie schreef:Zaten er veel privé stukken in deze toer?
Door vakantie kon ik niet deelnemen, maar m'n bike makkers hebben de toer gereden. Ik zou deze binnenkort nog eens willen narijden.
Enkele stukken zijn normaal fietsen verboden zoals het St.Michielsdomein te St. Kat. Waver en een stuk wandelpad van het Loerenboske aan Pasbrug.
Onderweg in Hombeek kom je ook nog 2 borden "privé" tegen maar daar rijden al jaren bikers door.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door Den Bees »

big lizard schreef:De toeren zijn volledig uitgepijld.
Voor diegenen die onderweg graag inpikken, kan je de 3 afstanden downloaden in GPX formaat via WeTransfer: https://we.tl/IVlDtKovmH
Wel even aan de inschrijving passeren graag :-D

Voor diegenen die er een marathon van willen maken kan je de kleine toer er nog bij doen, begin en einde zijn dan hetzelfde maar in het verbindingsstuk zit een zeer leuke singletrack. Let er wel op dat je dan voor 14u00 terug voorbij de start komt want daarna worden de pijlen weggehaald.

Veel plezier tijdens de toertocht.
Ik heb het bestand ingeladen en ik kom op 114 km en meer dan 2000 HM , hier klopt toch iets niet :p
Gebruikersavatar
big lizard
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 feb 2012 22:49
Rijdt met: S.K.W.

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door big lizard »

Den Bees schreef:
big lizard schreef:De toeren zijn volledig uitgepijld.
Voor diegenen die onderweg graag inpikken, kan je de 3 afstanden downloaden in GPX formaat via WeTransfer: https://we.tl/IVlDtKovmH
Wel even aan de inschrijving passeren graag :-D

Voor diegenen die er een marathon van willen maken kan je de kleine toer er nog bij doen, begin en einde zijn dan hetzelfde maar in het verbindingsstuk zit een zeer leuke singletrack. Let er wel op dat je dan voor 14u00 terug voorbij de start komt want daarna worden de pijlen weggehaald.

Veel plezier tijdens de toertocht.
Ik heb het bestand ingeladen en ik kom op 114 km en meer dan 2000 HM , hier klopt toch iets niet :p
In het GPX bestand zitten de 3 afstanden.
Je kan het bestand inladen in Mapsource of in Basecamp en dan de gewenste track naar uw GPS toestel sturen.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 28.07.2018 - Sint-Katelijne-Waver - Ronde van Mechelen

Bericht door Den Bees »

big lizard schreef:
Den Bees schreef:
big lizard schreef:De toeren zijn volledig uitgepijld.
Voor diegenen die onderweg graag inpikken, kan je de 3 afstanden downloaden in GPX formaat via WeTransfer: https://we.tl/IVlDtKovmH
Wel even aan de inschrijving passeren graag :-D

Voor diegenen die er een marathon van willen maken kan je de kleine toer er nog bij doen, begin en einde zijn dan hetzelfde maar in het verbindingsstuk zit een zeer leuke singletrack. Let er wel op dat je dan voor 14u00 terug voorbij de start komt want daarna worden de pijlen weggehaald.

Veel plezier tijdens de toertocht.
Ik heb het bestand ingeladen en ik kom op 114 km en meer dan 2000 HM , hier klopt toch iets niet :p
In het GPX bestand zitten de 3 afstanden.
Je kan het bestand inladen in Mapsource of in Basecamp en dan de gewenste track naar uw GPS toestel sturen.
Ik gebruik een mio cyclo , gpx bestanden kan ik wel laden , maar kan ze niet splitsen
Plaats reactie