03.12.2017 - Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lupo60
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: ma 25 mar 2013 18:52
Rijdt met: Specialized Comp Carbon (Hardtail)

03.12.2017 - Diest

Bericht door lupo60 »

Komaan jongens, het is zaterdag avond, en ik kan hier nog steeds geen enkele info vinden over deze toertocht. Waar zitten die organisatoren?! Of wat is de zin voor dit forum?! Nog maar eens een vriendelijke oproep dan, aan iedereen maar zeker aan de organisatie om de moeite te nemen om wat info te geven over hun tocht. Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 03.11.17 Diest

Bericht door _Knarf_ »

Ik kwam ook op dit forum om wat meer te weten...

Op hun website staat wel de flyer en het parcours.


http://mtbkelberg.be/Flyers%20&%20drukw ... 202017.PNG" onclick="window.open(this.href);return false;

http://mtbkelberg.be/Flyers%20&%20drukw ... 202017.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Maar echt superveel weet je daar niet van natuurlijk...

Topic van vorig jaar is er ook nog : http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... it=kelberg" onclick="window.open(this.href);return false;
Met daarin een fimpke : " onclick="window.open(this.href);return false;


Veel meer vind ik ook niet....
lupo60
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: ma 25 mar 2013 18:52
Rijdt met: Specialized Comp Carbon (Hardtail)

Re: 03.11.17 Diest

Bericht door lupo60 »

Thxs vr de moeite knarf
Gebruikersavatar
Frankske73
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 29 nov 2015 21:16
Rijdt met: Radon ZR Race 27.5 en Rose CGF 3000

Re: 03.11.17 Diest

Bericht door Frankske73 »

Opkomst precies zoals info op het forum.... magerkes..... in tegenstelling tot de voorbije jaren de 33km gedaan, van thuis uit in totaal 46km. Goed geamuseerd, vettige stukken en af en toe ploeteren.... maar ga niet te hard klagen.... volgende week de 'Hollewegen van Halen' (allez... in feite Bekkevoort voor grote stukken - zal nog meer moos worden vrees ik).
lupo60
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: ma 25 mar 2013 18:52
Rijdt met: Specialized Comp Carbon (Hardtail)

Re: 03.11.17 Diest

Bericht door lupo60 »

Frankske73 schreef:Opkomst precies zoals info op het forum.... magerkes..... in tegenstelling tot de voorbije jaren de 33km gedaan, van thuis uit in totaal 46km. Goed geamuseerd, vettige stukken en af en toe ploeteren.... maar ga niet te hard klagen.... volgende week de 'Hollewegen van Halen' (allez... in feite Bekkevoort voor grote stukken - zal nog meer moos worden vrees ik).
Ik versta dat dus niet, ben wellicht niet slim genoegd. Als je zoveel moeite steekt in een organisatie, maar je maakt nergens bekend wat voor lekkers je hebt klaargemaakt, dan krijg je natuurlijk ook geen volk over de vloer hè?! 't is toch een kleine moeite om hier ff wat info neer te pennen om de bikers te inspireren uit hun warme nest te komen.

Hopelijk volgende keer beter. Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 03.11.17 Diest

Bericht door Z. »

Fora, dat is zo 2004 he gasten.
Die mannen doen hun communicatie op Instagram Stories en Musical.ly. Ik volg ze hoor.

On topic: het was goed in den bos. 43 km gedaan. Beter dan op de rollen.
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Re: 03.11.17 Diest

Bericht door nero »

"Forum, dat is zo 2004 he gasten.
Die mannen doen hun communicatie op Instagram Stories en Musical.ly. Ik volg ze hoor. "

Stories en Musical.ly?!? Nog nooit van gehoord. Op Instagram ben ik niks van hun tegengekomen.

Blijf het ook jammer vinden dat de moeder van alle mtb-websites gepasseerd wordt.

Maar ja tijden veranderen, misschien inderdaad via instagram meer werken want dat is superpopulair
Gebruikersavatar
Frankske73
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 29 nov 2015 21:16
Rijdt met: Radon ZR Race 27.5 en Rose CGF 3000

Re: 03.11.17 Diest

Bericht door Frankske73 »

- sociale media genoeg, misschien zelfs te ......
- het forum (van 2004) blijft een fijne plek, hebben we met de eigen tt van Scherpenheuvel vorige week nog ondervonden
- denk dat vandaag het weer toch wel parten heeft gespeeld, overal (bv, inschrijving,..) minder volk, jammer voor elke organisatie

Nog veel fietsplezier en een dikke merci aan alle inrichters! !
YBR
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 16 nov 2015 21:32

Re: 03.11.17 Diest

Bericht door YBR »

zeer fijne organisatie, perfect afgepijld, prima bevoorrading, heerlijk parcours (nergens baggeren), zalige afspuitstand (géén HD-reinigers, wel mooie straal met ideale drukverdeling), het feit dat er zo weing bikers opdaagden lag enkel en alleen aan het weer, maar ja als die watjes al thuisblijven bij een beetje motregen en een temperatuur rond het vriespunt, dan zullen ze deze winter hun bike nog veel op stal moeten laten :lol: en dus voor de organisatoren =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Ah ja, de bokes spek met eieren op den après, hmmm... :P
BlueYeti
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 29 dec 2013 23:14

Re: 03.12.2017 - Diest

Bericht door BlueYeti »

Vrij plat parcours, maar uitstekende organisatie, zeer goede afpijling en duidelijk aangegeven splitsingen.
Met dank aan de vrouwvriendelijke organisatie om mijn fiets af te spuiten en ook voor het aanbod om mijne rug te wassen :-D
Plaats reactie