03.12.2017 - Bornem - 17e Greenbikers winter TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 03.12.2017 - Bornem - 17e Greenbikers winter TT

Bericht door dirty »

Nonnenbos, graafschap , veldwegen naar Liezele ,Bornem zullen wel te doen zijn , Ruisbroek en Hingene das wel een vraagteken ?
Liefst geen baggerstroken ,dan rijd ik wel een stukje op de baan :-D

The Muddevils komen met een 16 tal muddevils aan de start.
Gebruikersavatar
Tracteur
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 19 sep 2010 20:06
Rijdt met: Cannondale F29 carbon 3, cube acid

Re: 03.12.2017 - Bornem - 17e Greenbikers winter TT

Bericht door Tracteur »

In laatste strook na graafschap stukje ingekort wegens te veel water. De rest van het parcour ligt er menselijk bij, we wachten de nacht af en hopen dat de weergoden ons gunstig gestemd zijn!
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: 03.12.2017 - Bornem - 17e Greenbikers winter TT

Bericht door bip bip »

vandaag opgestaan met de bedoeling te gaan biken bij de greenbikers, een blik op de buienradar hield me echter binnen. Om 10 uur dan toch nog beslist om met de fiets te vertrekken richting start, me moreel verplicht voelend mijn ex-clubmakkers en hun goede doelen te gaan steunen. Het was ondertussen te laat om aan de 50 km te beginnen, dus de kortste weg genomen richting nonnenbos, naar goede gewoonte het hoogtepunt van de tocht. Ondanks dat dit zowat mijn vast trainingsbosje is wist de parcoursboer er toch weer net iets anders van te maken, lang uitgesponnen en met genoeg flow. het lag er ook nog verrassend goed bij , dus me daar een dik uurtje uitgeleefd en via nog wat onverhard ' back home '.
Hoe een frisse, natte voormiddag toch nog een aangename ( korte ) bikevoormiddag kan worden....

grt,
bip bip
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 03.12.2017 - Bornem - 17e Greenbikers winter TT

Bericht door dirty »

Wij zijn op het parcours gekomen van de 50km aan de waggel te Sint-Amands ,bevoorrading gepasseerd die wel de moeite was zowel kwa aanbod als de lady's die erachter stonden ,dat was dik in orde :-D =D> =D> =D>
bij binnenkomst te Bornem allen ingeschreven aan de kassa en nog ne goeie apres gehad .

Parcours lag nat maar overal berijdbaar en zeker niet baggeren , de bovenste laag was glibberig en vuil , Greenies jullie hebben dat goed gedaan rekening houdend met de weersomstandigheden . =D> =D> =D>
wij waren aanwezig met 14 Muddevils en 2 Muddangels en hebben ons zeer goed geamuseerd !
stef_87
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 28 mei 2017 12:44

Re: 03.12.2017 - Bornem - 17e Greenbikers winter TT

Bericht door stef_87 »

Na meer dan 2maanden eindelijk nog is kunnen gaan biken.
Zoals verwacht lag het er niet droog bij, maar ik dacht dat het veel erger ging zijn.
Was weer een plezant toerke, met altijd nen schonen afsluiter in den Nonnenbos.

Onderweg ook ergens nen binnenband verloren, samen met nen inbussleutel.
Eerlijke vinder mag alles houden. Binnenband zal wel nog geplakt moeten worden. :roll:
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Re: 03.12.2017 - Bornem - 17e Greenbikers winter TT

Bericht door Murdock »

Ik en regen dat gaat niet samen. Dus vanmorgen toch maar niet vertrokken. Het zou de eerste GB TT in jaren zijn zonder Murdock. Uiteindelijk, al na den tienen, richting Bornem gevlamd om dan toch maar te starten. Resoluut voor de 50 gekozen, eerste 10 km nog in de regen, nadien droog maar wat mij betreft iets te koud. Parcours viel heel erg mee, ik denk dat de meest moddergevoelige stukken al op voorhand geschrapt waren. Dit was absoluut geen modderparcours ! Genoten dus, maar het had iets warmer gemogen, jongens !! BTW, ik heb het gevoel dat er een strijd gevoerd wordt tussen de Greenbikers en de Muddevils om zoveel mogelijk uit het Nonnenbos te halen, persoonlijk vond ik de passage van vandaag echt wel geslaagd. Well done GB's !!!
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 03.12.2017 - Bornem - 17e Greenbikers winter TT

Bericht door Dickie »

De buienradar voorspelde gisterenavond niet veel goeds, zelfs natte sneeuwbuien.
Deze ochtend liet hij toch een véél gematigder beeld zien.
Single speed in de koffer en naar 'Burm' getuft.
De liefhebbers van het modderploeteren waren er aan voor de moeite, het parcours lag er zeer goed bij.
Enkel langs de Vliet was het wat glibberen door een zepig laagje.
Onderweg bleef het lichtjes miezeren, maar geen last van druppels op de bril gehad.
Het toerke in het Nonnenbos nog eens gebist.
Na de warme douche nog even een babbeltje met de bekenden op de aprés.
't Was in orde, goed geamuseerd.
Plaats reactie