25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
van Riel Robert
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 02 feb 2011 22:05
Rijdt met: specialized stump jumper

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door van Riel Robert »

Zoals ieder jaar weer een top rit (o)
StevenD92
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 29 jul 2015 11:56
Rijdt met: cannondale scalpel, bianchi jab

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door StevenD92 »

DuneBiker schreef:
Fritsie schreef:Prima rit, zeer goed georganiseerd. Alleen vroeg ik me af waarom we in Wenduine van het strand moesten door het mulle zand, om er na een 100tal meter dijk opnieuw op te rijden... Dit vond ik persoonlijk niet echt een meerwaarde. Hartelijk dank voor de uitstekende organisatie en het mooie parcours en graag tot een volgende. =D> =D> =D>
Het parcours liep normaal over de dijk van Wenduine. De gemeente De Haan heeft het zand niet opgeruimd zoals beloofd. Dus wat moeten we doen, als het de dag zelf niet in orde is? Maar uiteindelijk zijn daar gelukkig niet te veel klachten over geweest. Graag tot volgend jaar !
persoonlijk vond ik dit zeker niet erg, in plaats van 1 lange strook, nog eens de stuurkunsten bovenhalen om door het zand te klieven... Ik vond het parcour van dit jaar ook leuker dan vorig jaar, op 1 plaats was er een beetje blubber maar dit was echt maar enkele centimeters bovenop , dus zeker ny baggeren.. twas dik in orde, merci voor dit in mekaar te knutselen =D>
GTC Racer
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 16 jan 2015 09:16

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door GTC Racer »

gisteren ook de 50km gereden: mooie tocht, goeie organisatie, uitpijling én bevoorrading. Na de rit wou ik me douchen, dat was echter een ferme tegenvaller: geen kleedkamer en koude douches. vorig was dit toch beter met de douches bij het voetbalveld. Daarna nog een lekker blondine gedronken met de petattjes...
G-shock
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 19:02
Rijdt met: thompson sub 09

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door G-shock »

Fritsie schreef:
DuneBiker schreef:
Fritsie schreef:Prima rit, zeer goed georganiseerd. Alleen vroeg ik me af waarom we in Wenduine van het strand moesten door het mulle zand, om er na een 100tal meter dijk opnieuw op te rijden... Dit vond ik persoonlijk niet echt een meerwaarde. Hartelijk dank voor de uitstekende organisatie en het mooie parcours en graag tot een volgende. =D> =D> =D>
Het parcours liep normaal over de dijk van Wenduine. De gemeente De Haan heeft het zand niet opgeruimd zoals beloofd. Dus wat moeten we doen, als het de dag zelf niet in orde is? Maar uiteindelijk zijn daar gelukkig niet te veel klachten over geweest. Graag tot volgend jaar !
Beschouw dit niet als een klacht, eerder een bedenking omdat het ons zeer onlogisch leek... Kleine details verminderen echter niet de waarde van een mooie tocht. Graag tot volgend jaar.


Wat bedoel je met zand niet opgeruimd? Als het toch verder over de dijk ging?
G-shock
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 19:02
Rijdt met: thompson sub 09

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door G-shock »

DuneBiker schreef:Foto's zijn te vinden op:
onze Facebook pagina
Scroll verder naar deel 1, 2 en 3. Genomen door onze mooie artiste Christine Laplasse.
Kan het zijn dat de foto's genomen aan de afdaling waar je kon kiezen tussen moeilijk en makkelijk er niet bij staan?
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door spiermassa »

Fritsie schreef:Prima rit, zeer goed georganiseerd. Alleen vroeg ik me af waarom we in Wenduine van het strand moesten door het mulle zand, om er na een 100tal meter dijk opnieuw op te rijden... Dit vond ik persoonlijk niet echt een meerwaarde. Hartelijk dank voor de uitstekende organisatie en het mooie parcours en graag tot een volgende. =D> =D> =D>
dit was speciaal voor mij......op de fatbike hoe meer los zand hoe leuker :roll: :roll:
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door dirty »

Met 7 muddevils afgekomen vanuit Sint-Amands , om deze leuke tocht te rijden aan zee , prima bevooradingen en mooi parcours ,
goed georganiseerde tocht .
klein minpuntjje was de onduidelijkheid bij de kruising als je vanaf het strand kwam zag je andere pijlen hangen die de andere richting uit gingen .

Voor de rest prima organisatie =D> =D> =D>
fanus
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 18 apr 2012 22:17
Rijdt met: conan29er/scott foil

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door fanus »

Leuk en afwisselend parcours,goede bevoorradingen en ontspannen sfeer!!
DuneBiker
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: di 25 sep 2012 22:42
Rijdt met: Scott Scale 960
Contacteer:

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door DuneBiker »

Het MTB team van WD Breduinia bedankt alle deelnemers.

Afbeelding

Tot volgend jaar: 24 november 2018 voor opnieuw een mooie toertocht.
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door jodelaietie »

Bedankt Dunebikers voor het vele werk. =D>
We hebben er met ons drietjes van genoten.
Zalig om na zo'n regenweek toch een toertocht te kunnen rijden zonder vuil te zijn.
Wij komen terug.
Plaats reactie